Romana D.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 23.10. - 29.10.2024 Oceniono: Listopad 2024
Los Olivos Ocena: 3/5 Wyspy Kanaryjskie, Teneryfa
Miejsce jest piękne, ośrodek jest piękny, usługi hotelowe są poniżej średniej, usługi CK są znacznie poniżej średniej. W zasadzie nie wiemy, po co płaciliśmy CK, skoro nic nam to nie dało. Po dotarciu na miejsce musieliśmy znaleźć delegata, który włożył nam do rąk kopertę i podał numer przystanku autobusowego, który zawiezie nas do hotelu. Autobus wysadził nas z bagażami na wzgórzu, ok. 250 m nad hotelem, kierowca powiedział, że nie będzie jechał dalej, że mamy zjechać „w dół”. Zapytaliśmy delegata jedynie o godzinę odlotu na lotnisko. Była bardzo niemiła, powiedziała nam, że mamy w kopercie kod QR, więc go znajdźmy. Znaleźliśmy. Ale dla pewności jeszcze raz skontaktowaliśmy się z przedstawicielem, żeby dowiedzieć się, czy autobus, który zawiezie nas na lotnisko, odbierze nas z hotelu. Powiedziano nam, że nie, że powinniśmy jechać „w górę, gdzie wysadził nas autobus”. Krótko mówiąc, byliśmy tam 10 minut wcześniej niż planowano i czekaliśmy tam 30 minut. Nikt nas nie odebrał. Musieliśmy wziąć taksówkę na własny koszt. Kiedy na lotnisku złożyliśmy skargę do KC, jeden z delegatów dosłownie nas wyśmiał.
Miejsce jest piękne, ośrodek jest piękny, usługi hotelowe są poniżej średniej, usługi CK są znacznie poniżej średniej. W zasadzie nie wiemy, po co płaciliśmy CK, skoro nic nam to nie dało. Po dotarciu na miejsce musieliśmy znaleźć delegata, który włożył nam do rąk kopertę i podał numer przystanku autobusowego, który zawiezie nas do hotelu. Autobus wysadził nas z bagażami na wzgórzu, ok. 250 m nad hotelem, kierowca powiedział, że nie będzie jechał dalej, że mamy zjechać „w dół”. Zapytaliśmy delegata jedynie o godzinę odlotu na lotnisko. Była bardzo niemiła, powiedziała nam, że mamy w kopercie kod QR, więc go znajdźmy. Znaleźliśmy. Ale dla pewności jeszcze raz skontaktowaliśmy się z przedstawicielem, żeby dowiedzieć się, czy autobus, który zawiezie nas na lotnisko, odbierze nas z hotelu. Powiedziano nam, że nie, że powinniśmy jechać „w górę, gdzie wysadził nas autobus”. Krótko mówiąc, byliśmy tam 10 minut wcześniej niż planowano i czekaliśmy tam 30 minut. Nikt nas nie odebrał. Musieliśmy wziąć taksówkę na własny koszt. Kiedy na lotnisku złożyliśmy skargę do KC, jeden z delegatów dosłownie nas wyśmiał.
Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było średnie, starszy sprzęt, szczególnie w łazience. Czystość również była średnia, a codzienne sprzątanie polegało jedynie na pościeleniu łóżka i wyniesieniu śmieci. Niestety, kiedy poprosiliśmy o wymianę wszystkich ręczników, podczas całego pobytu wymieniono 2 ręczniki.
Wyżywienie
Jedzenie nam smakowało, na minus wspomnę tylko 3 razy z rzędu tę samą zupę.
Obsługa w hotelu
Słabe sprzątanie w pokojach, ale w okolicy czysto. Obsługa w restauracji przy basenie niechętna, niezainteresowana, powolna. Zapłaciliśmy all inclusive, ale w restauracji praktycznie nie można było nic zjeść. Wszystko „nie działało” i wszystko było problemem. Kawa, woda, piwo....., serwowano tylko tych, którzy przyszli z pieniędzmi. Ile zapłaciliśmy za all inclusive? Nie prosiliśmy o nic specjalnego, wspomniane zwykłe napoje.
Plaża
Blisko, miło, w miarę czysto.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)