Kody rezerwacji: Lokalizacja: - Miasto 1: Sta Cruz; ok. 33 km
- Miasto 2: Centrum Puerto de la Cruz; ok. 500 m
- Centrum miasta: ok. 300 m
- Restauracje/bary: ok. 300 m
- Przystanek autobusowy: ok. 50 m
- Plaża: ok. 500 m
- Typ plaży: piaszczysta, żwirowa
- Plaża publiczna
- Droga do plaży: chodnik, ulica
- Leżaki na plaży (w zależności od pory roku i pogody): dodatkowo płatne
- Parasole na plaży (w zależności od pory roku i pogody): za dodatkową opłatą
- Główne lotnisko: TFS; ok. 92km
- Alternatywne lotnisko: TFN; ok. 30km
Umeblowanie: - Liczba budynków: 1
- Liczba pokoi: 186
- Liczba pięter (maks.): 7
- Winda: ok. 2
- Recepcja: całodobowa obsługa
- lobby
- Sejf hotelowy: za dodatkową opłatą
- Salonik
- Sala telewizyjna: telewizja satelitarna
- Klimatyzacja
- Internet: Wi-Fi/HotSpot bezpłatnie
- Bar przy basenie
- Liczba restauracji: 1
- Liczba prętów: 1
- Basen (sezonowy i zależny od pogody): 1
- Leżaki przy basenie (sezonowo i zależnie od pogody): dodatkowo płatne
- Parasole na basenie (w zależności od pory roku i pogody): za dodatkową opłatą
- Taras słoneczny
- Fryzjer
Zakwaterowanie (dostępne w zależności od sezonu): Pokoje wyposażone są w łazienkę lub prysznic/WC, suszarkę do włosów, telewizję satelitarną, telefon, sejf do wynajęcia, małą lodówkę oraz balkon lub taras.
Pokoje dwuosobowe typu Superior są wyposażone w takie same meble jak pokoje dwuosobowe i oferują widok na morze lub górę „Teide”.
Pokoje ekonomiczne to zazwyczaj pokoje, które mogą różnić się od pokoi standardowych lokalizacją, wielkością i wyposażeniem. Jeśli Twój hotel składa się z budynku głównego i aneksu, zakwaterowanie może znajdować się zarówno w budynku głównym, jak i w aneksie. Za podział odpowiedzialny jest hotelarz na miejscu. Żadne prośby dotyczące udogodnień lub lokalizacji nie będą akceptowane.
Łóżeczka dziecięce na zamówienie i za opłatą.
Posiłki (dostępne w zależności od sezonu): Bez wyżywienia, śniadanie, obiadokolacja, pełne wyżywienie lub all inclusive
Wszystkie zarezerwowane posiłki serwowane są w formie bufetu.
All inclusive: śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu. Przekąski w ciągu dnia, kawa/herbata, ciasta i ciasta po południu. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe są wliczone w cenę barów czynnych w godzinach 10:00-22:00.
Sport/rozrywka (dostępne w zależności od sezonu): - Bilard
- Tenis stołowy
- Animacje dla dorosłych: codziennie
Poradnik: Plaża Playa Jardin jest zamknięta dla pływania do odwołania.
Dobra kondycja: Różnorodny: - Godzina zameldowania: ok. 14:00
- Godzina wymeldowania: ok. 12:00:00
- Metoda płatności: karta Euro/Master, karta Visa
- Zwierzęta dozwolone (na zapytanie): Nie
Kategoria kraju: - Kategoria krajowa: 4 gwiazdki
Informacje ogólne: Czas przyjazdu:
Prosimy zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczka dziecięce (nie obowiązują w hotelach dla dorosłych):
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby na miejscu należy uiścić dodatkową opłatę.
Ograniczona mobilność:
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje o locie:
Informacje o przepisach dotyczących bagażu, posiłkach na pokładzie i odprawie w zarezerwowanej linii lotniczej znajdziesz online pod adresem: http://www.ferien-touristik.de/fluginformation
Jeżeli zarezerwowali Państwo lot, transport odbędzie się w klasie ekonomicznej.
Minimalny wiek:
Co najmniej 1 uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
Loty nocne: Uwaga: pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz przed godziną 3:59 następnego dnia, zarezerwowany pokój otrzymasz natychmiast.
Porady dotyczące podróży, bezpieczeństwa i medycyny:
Ze względu na nasze obowiązki w zakresie informacji przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacje medyczne dla obywateli UE lub otrzymasz je od swojego biura podróży. Informacje te prezentowane są Państwu na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Ograniczenia sezonowe:
Należy pamiętać, że określone udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być dostępne jedynie w ograniczonym zakresie lub wcale od połowy października (15 października) do końca maja (31 maja) w zależności od obłożenia hotelu i pogody warunki. W tym okresie zamknięte lub odwołane mogą zostać także niektóre obszary obiektu zewnętrznego oraz obiekty sportowe i rozrywkowe, niezależnie od obłożenia i pogody.
Język:
Należy pamiętać, że programy rozrywkowe, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że jest to określone w opisie hotelu.
Transfer lokalny / bagaż specjalny lub sportowy:
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na wyznaczonych przystankach w pobliżu Twojego hotelu, zamiast do Twojego indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. przy deptakach) w tych lokalizacjach, świadczenie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy podrzucą Cię w możliwie najbliższe miejsce Twojego miejsca zakwaterowania. Dostawca nie jest odpowiedzialny za transport Twojego bagażu do miejsca zakwaterowania.
Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli w trakcie podróży wystąpią jakiekolwiek opóźnienia lotu.
Jeżeli zarezerwowali Państwo wycieczkę bez transferu i przybędą do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa zachowała ważność.
Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy należy zarejestrować u nas przed wyjazdem, a za transport podczas transferu naliczane są koszty.