Aktualne warunki podróży na Wyspy Kanaryjskie

Hotel H10 Playa Meloneras Horizons Collection

Ocena: 5/5

Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria, Meloneras

Luksusowy hotel dla wymagających Mniejsza plaża żwirowa 100 m Klub dla dzieci Daisy Centrum Despacio SPA Bogaty program animacyjny

Więcej o hotelu

od 1 206 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

H10 Playa Meloneras Horizons Collection Ocena: 5/5

od 1 206 za os.

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Wyposażenie:

Hotel wzniesiony został w roku 2002. Obiekt oferuje 376 pokoi. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie i sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center. Odczyty, prezentacje oraz zjazdy mogą odbyć się w jednym z pomieszczeń konferencyjnych.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, wentylator, pomieszczenie mieszkalne, kuchnię i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla gości doskonałą okazję do relaksu. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne, łóżko typu king size bądź sofę. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również ekspres do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne i szlafroki. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe i przekąski. Specjalną atrakcję stanowi pokaz show-cookingu. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Różnorodne atrakcje, jak rower / rower górski, boccia, golf, wędkowanie i jazda konna, czy też za dodatkową opłatą tenis ziemny urozmaicą Państwa pobyt w obiekcie. Windsurfing, snorkeling i nurkowanie dostarczą miłośnikom sportów wodnych wyśmienitej zabawy. Studio fitness, tenis stołowy i bilard stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej hotelu. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka, salon piękności, zabiegi masażu i solarium. Obiekt oferuje gościom bogatą ofertę rozrywkową, w tym program animacyjny, muzykę na żywo, dyskotekę, miniklub, minidisco, kasyno i night-club.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa, Diners Club i MasterCard.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 100 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 37 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 4 opinii)

Ocena 4,0 / 5

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 3,8 / 5

Okolica 4,7 / 5

Cena 3,8 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

98. najwyższa ocena z 865 hoteli w Gran Canaria

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 19.2. - 26.2.2025 Oceniono: Marzec 2025

H10 Playa Meloneras Horizons Collection Ocena: 5/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Hotel na standard 3 gwiazdek. Nie polecam

Hotel na standard 3 gwiazdek. Nie polecam

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel ma 5 gwiazdek, w opisie jako luksusowy. To jakieś nieporozumienie. Hotel stary, brudne wykładziny, obdarte ściany. Kafle wokół baseny poszczerbione, z ubytkami fug. Pokoje przestronne, wygodne. Pościel czysta, choć szara od starości, tak samo jak ręczniki w łazienkach i szlafroki. Dodam, że szlafroki pozaciągane i dziurawe. Szczerze powiem, że brzydziłam się w nie wycierać.

Wyżywienie
Brak wody butelkowanej do posiłków, podają tylko filtrowaną.

Do jajecznicy i omletów używają gotowej MASY JAJOWEJ a nie świeżych jaj !!!!!Uważam to za skandal w hotelu 5 gwiazdkowym!!!!!

Jedzenie nieprzyjazne wegetarianom - większość dań, sałatek zawierała albo mięso albo kawałki owoców morza. Dużo warzyw z puszek. Na plus jest to, że dania były smaczne i świeże.

Obsługa w hotelu
Siłownia duża i dobrze wyposażona, spa ok, przy barze basenowym można tylko w opcji all inclusive pić napoje, nie ma możliwości przekąsić snacka lub coś słodkiego do kawy.

Plaża
nie korzystałam

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.7. - 2.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

H10 Playa Meloneras Horizons Collection Ocena: 5/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Luksusowy hotel z przyjemnym i spokojnym otoczeniem oraz zawsze uśmiechniętym personelem.

Luksusowy hotel z przyjemnym i spokojnym otoczeniem oraz zawsze uśmiechniętym personelem.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Wygodne łóżka i dostawka. Pokój i balkon są przestronne i czyste. Suszarka na balkonie jest mała.

Wyżywienie
Duży wybór wszystkich przystawek, dań głównych i deserów, które były stale uzupełniane. Lepiej zaparzyć sobie kawę z ekspresu niż otrzymać gotową w kubku od obsługi.

Obsługa w hotelu
Minibar uzupełniany co 2-3 dni (4x woda, 2x Coca Cola, 1x Fanta, 1x Sprite, 2x piwo). Wi-Fi: 802.11 n, połączyliśmy się dopiero 2 dni przed wyjazdem. Lepiej korzystać z danych mobilnych. Leżaki w kompleksie hotelowym bezpłatne, ale wszystkie zajęte z ręcznikiem. Świetne wydarzenie kulturalne, codziennie coś innego. Wiele programów animacyjnych przez cały dzień.

Plaża
Plaża jest blisko, stosunkowo mało ludzi. Woda zimniejsza, kamienie w morzu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 19.2. - 26.2.2025 Oceniono: Marzec 2025

H10 Playa Meloneras Horizons Collection Ocena: 5/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Hotel na standard 3 gwiazdek. Nie polecam

Hotel na standard 3 gwiazdek. Nie polecam

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel ma 5 gwiazdek, w opisie jako luksusowy. To jakieś nieporozumienie. Hotel stary, brudne wykładziny, obdarte ściany. Kafle wokół baseny poszczerbione, z ubytkami fug. Pokoje przestronne, wygodne. Pościel czysta, choć szara od starości, tak samo jak ręczniki w łazienkach i szlafroki. Dodam, że szlafroki pozaciągane i dziurawe. Szczerze powiem, że brzydziłam się w nie wycierać.

Wyżywienie
Brak wody butelkowanej do posiłków, podają tylko filtrowaną.

Do jajecznicy i omletów używają gotowej MASY JAJOWEJ a nie świeżych jaj !!!!!Uważam to za skandal w hotelu 5 gwiazdkowym!!!!!

Jedzenie nieprzyjazne wegetarianom - większość dań, sałatek zawierała albo mięso albo kawałki owoców morza. Dużo warzyw z puszek. Na plus jest to, że dania były smaczne i świeże.

Obsługa w hotelu
Siłownia duża i dobrze wyposażona, spa ok, przy barze basenowym można tylko w opcji all inclusive pić napoje, nie ma możliwości przekąsić snacka lub coś słodkiego do kawy.

Plaża
nie korzystałam

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.7. - 2.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

H10 Playa Meloneras Horizons Collection Ocena: 5/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Luksusowy hotel z przyjemnym i spokojnym otoczeniem oraz zawsze uśmiechniętym personelem.

Luksusowy hotel z przyjemnym i spokojnym otoczeniem oraz zawsze uśmiechniętym personelem.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Wygodne łóżka i dostawka. Pokój i balkon są przestronne i czyste. Suszarka na balkonie jest mała.

Wyżywienie
Duży wybór wszystkich przystawek, dań głównych i deserów, które były stale uzupełniane. Lepiej zaparzyć sobie kawę z ekspresu niż otrzymać gotową w kubku od obsługi.

Obsługa w hotelu
Minibar uzupełniany co 2-3 dni (4x woda, 2x Coca Cola, 1x Fanta, 1x Sprite, 2x piwo). Wi-Fi: 802.11 n, połączyliśmy się dopiero 2 dni przed wyjazdem. Lepiej korzystać z danych mobilnych. Leżaki w kompleksie hotelowym bezpłatne, ale wszystkie zajęte z ręcznikiem. Świetne wydarzenie kulturalne, codziennie coś innego. Wiele programów animacyjnych przez cały dzień.

Plaża
Plaża jest blisko, stosunkowo mało ludzi. Woda zimniejsza, kamienie w morzu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Michaela V.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 3.7. - 10.7.2022 Oceniono: Lipiec 2022

H10 Playa Meloneras Horizons Collection Ocena: 5/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Ogólne zadowolenie z poziomu hotelu. Duży wybór potraw i napojów. Personel był bardzo miły.

Ogólne zadowolenie z poziomu hotelu. Duży wybór potraw i napojów. Personel był bardzo miły.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Attila István Fellegi

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 7.6. - 14.6.2022 Oceniono: Czerwiec 2022

H10 Playa Meloneras Horizons Collection Ocena: 5/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Dwa lata temu byliśmy również w hotelu H10 4* (Costa Adaje), który jest na wyższym poziomie niż obecny hotel 5*. Postawili łóżeczko dla mojego 10-letniego synka mimo, że pokój nie był jeszcze gotowy i zameldowaliśmy się razem w recepcji, więc zobaczyli, że to nie jest dziecko. Na stole tarasowym wypaliło się 5 niedopałków. Przez pierwsze dwa dni ciśnienie wody było tak słabe, że nie można było umyć włosów. Brudny wyciąg w łazience, brak wyciągu, brudna rura prysznicowa. Bardzo powolna obsługa w płatnej restauracji Le Brasserie pomimo zapłaty. Wszyscy pracownicy byli bardzo mili, ale mimo to nie jest to 5 *, ale maksymalnie 4 *! Ceny napojów i jedzenia w hotelu są takie same jak poza hotelem.

Dwa lata temu byliśmy również w hotelu H10 4* (Costa Adaje), który jest na wyższym poziomie niż obecny hotel 5*. Postawili łóżeczko dla mojego 10-letniego synka mimo, że pokój nie był jeszcze gotowy i zameldowaliśmy się razem w recepcji, więc zobaczyli, że to nie jest dziecko. Na stole tarasowym wypaliło się 5 niedopałków. Przez pierwsze dwa dni ciśnienie wody było tak słabe, że nie można było umyć włosów. Brudny wyciąg w łazience, brak wyciągu, brudna rura prysznicowa. Bardzo powolna obsługa w płatnej restauracji Le Brasserie pomimo zapłaty. Wszyscy pracownicy byli bardzo mili, ale mimo to nie jest to 5 *, ale maksymalnie 4 *! Ceny napojów i jedzenia w hotelu są takie same jak poza hotelem.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Jako dziecko rozkładane łóżko było bardzo niewygodne, czuć było sprężyny!

Obsługa w hotelu
Korzystanie z sauny i krytego basenu jest płatne, dokładnie nie pamiętam, 15 lub 25 euro/dzień/os. All inclusive upgrade 45 euro/osoba/dzień. Wieczorne pokazy były bardzo dobre. Było wielu rodziców z małymi dziećmi, którzy nie mogli się zachowywać, a to jest dość złe w 5 *. Obiad 25 euro/osoba/dzień oprócz obiadokolacji. Ręczniki nie były zmieniane przy basenie, jak gdzie indziej, ale w saunie, która była bardzo daleko od naszego pokoju po drugiej stronie hotelu. Baseny były czynne od 10:00 do 18:00 Woda była czysta, ale na bocznej ścianie widać było smugę tłuszczu. :-(

Plaża
Bulwar Faro oddalony jest od obiektu o 1,5 km. Taksówka jest tania, benzyna 98 1,6 euro. Dobre ceny na zewnątrz.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Andrzej

Ocena 3,6 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

H10 Playa Meloneras Horizons Collection Ocena: 5/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Hotel 5 gwiazdkowy - położenie hotelu ładne, hotel atrakcyjny wizualnie natomiast łazienka bez bidetu, wanna z połówką parawanu i muszlą klozetową blisko umywalki. Jak na 5 - gwiazdkowy standard to zdecydowanie za mało.

Co do obsługi hotelowej - kosz opróżniony i sprzątanie pokoju dopiero w trzecim dniu pobytu. Po wręczeniu napiwku znalazły się szlafroki i świeże ręczniki, balkon nie sprzątany cały tydzień.

W barze nocnym standardem było czekanie na kelnera 10-15 minut na przyjecie zamówienia. Podczas śniadań i obiadów zła organizacja posiłków serwowanych na bieżąco stwarzała kolejki.

W hotelu nie stosuje się opasek na rękę - wszędzie trzeba okazywać kartę - klucz do pokoju, co było dla mnie szczególnie uciążliwe. Przy każdym zamówieniu w barze nocnym, restauracji, barze przy basenie (nawet do pojedynczej wody) należało okazać kartę i obsługa wystawiała pokwitowanie (po tygodniowym pobycie mamy kilkadziesiąt kartek). Lunch tylko w godzinach 13.30 - 15.30, zarówno w restauracji jak i barze przy basenach.

Jedzenie jak na 5 gwiazdek nie zachwyca.

Wykupiłem tygodniowy pobyt "ALL INCLUSIVE" + pakiet ALL RISK za 4700 pln - uważam, że pobyt absolutnie nie warty tej ceny.

Andrzej i Elżbieta

Hotel 5 gwiazdkowy - położenie hotelu ładne, hotel atrakcyjny wizualnie natomiast łazienka bez bidetu, wanna z połówką parawanu i muszlą klozetową blisko umywalki. Jak na 5 - gwiazdkowy standard to zdecydowanie za mało.

Co do obsługi hotelowej - kosz opróżniony i sprzątanie pokoju dopiero w trzecim dniu pobytu. Po wręczeniu napiwku znalazły się szlafroki i świeże ręczniki, balkon nie sprzątany cały tydzień.

W barze nocnym standardem było czekanie na kelnera 10-15 minut na przyjecie zamówienia. Podczas śniadań i obiadów zła organizacja posiłków serwowanych na bieżąco stwarzała kolejki.

W hotelu nie stosuje się opasek na rękę - wszędzie trzeba okazywać kartę - klucz do pokoju, co było dla mnie szczególnie uciążliwe. Przy każdym zamówieniu w barze nocnym, restauracji, barze przy basenie (nawet do pojedynczej wody) należało okazać kartę i obsługa wystawiała pokwitowanie (po tygodniowym pobycie mamy kilkadziesiąt kartek). Lunch tylko w godzinach 13.30 - 15.30, zarówno w restauracji jak i barze przy basenach.

Jedzenie jak na 5 gwiazdek nie zachwyca.

Wykupiłem tygodniowy pobyt "ALL INCLUSIVE" + pakiet ALL RISK za 4700 pln - uważam, że pobyt absolutnie nie warty tej ceny.

Andrzej i Elżbieta

Zakwaterowanie 2,9 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 26 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Temperatura powietrza 24 °C

  • Temperatura wody 20 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 26 °C temperatura w nocy 19 °C

  • Czwartek 26 °C temperatura w nocy 19 °C

  • Piątek 25 °C temperatura w nocy 19 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Dobry
  2. Luty: Dobry
  3. Marzec: Dobry
  4. Kwiecień: Najlepszy
  5. Maj: Najlepszy
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Dobry
  12. Grudzień: Dobry

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować