Zdeňka S. B.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 16.4. - 23.4.2025 Oceniono: Kwiecień 2025
Cordial Mogán Playa Ocena: 4/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria
Niestety, chociaż biuro podróży wykazało się wielką pomocą przy rezerwacji wycieczki, to wszystko, co wydarzyło się po przyjeździe do Las Palmas, było jeszcze bardziej rozczarowujące. Wszystkie biura podróży miały swoich przedstawicieli na parterze hali przylotów, nie w hali, ale na korytarzu z taksówkami i autobusami, tylko biuro podróży... zamknięty kiosk? Chociaż zostało napisane, aby zwrócić się ku ew. aby przeciwdziałać nr. 17 MTS Globe, w tłumie samochodów, autobusów, taksówek nie udało się znaleźć stanowiska, ale dzięki przedstawicielowi biura podróży… udało się znaleźć przeszklone biuro. Cała sprawa zajęła prawie godzinę, a biorąc pod uwagę obecność wnuczek i walizek, nie było to przyjemne przeżycie. Ale na tym się nie skończyło. Wysłali nas na koniec całej tzw. hali, gdzie na szczęście zostaliśmy zarejestrowani u tej pani i kierowcy autobusu. Walizki w autobusie, siedzimy w autobusie. Po pół godzinie wysiądźcie z autobusu, wyjmijcie walizki, a zaraz przyjedzie kolejna – powiedziano nam. Sytuacja powtórzyła się jeszcze raz i w końcu powiedziano nam, że po naszą czwórkę przyjedzie prywatny samochód. Przyjechał i zawiózł nas do hotelu. Niestety, mimo że w umowie zamówiliśmy pokoje z balkonem i widokiem na basen, otrzymaliśmy pokoje z widokiem na przystanek samochodów, taksówek i autobusów na 1. piętrze oraz na ulicę. Drzwi balkonowe były cały czas zamknięte z powodu hałasu dochodzącego z godzin porannych. Gdy przedstawiciel biura podróży zapytał nas... telefonicznie, powiedziano nam, że przyczyną była zmiana jednego pokoju na dwa. Ponieważ podróżowała z nami nasza druga wnuczka. Zrozumiałem dopłaty związane z tą zmianą, ale nie zrozumiałem dopłaty w wysokości 9448,00 CZK za rzekomo ulepszone pokoje, które w żaden sposób nie odpowiadały tej zapowiedzi pod względem lokalizacji. To było wielkie rozczarowanie. Chociaż byliśmy w tym hotelu już trzeci raz, nigdy nam się to nie przytrafiło. Zatem znów zdamy się na inną agencję, która spełniła wszystkie nasze oczekiwania, szczegółowo wszystko ustaliła i z której usług byliśmy zadowoleni w pełnym zakresie obiecanych wymagań odnośnie wyjazdu.
Niestety, chociaż biuro podróży wykazało się wielką pomocą przy rezerwacji wycieczki, to wszystko, co wydarzyło się po przyjeździe do Las Palmas, było jeszcze bardziej rozczarowujące. Wszystkie biura podróży miały swoich przedstawicieli na parterze hali przylotów, nie w hali, ale na korytarzu z taksówkami i autobusami, tylko biuro podróży... zamknięty kiosk? Chociaż zostało napisane, aby zwrócić się ku ew. aby przeciwdziałać nr. 17 MTS Globe, w tłumie samochodów, autobusów, taksówek nie udało się znaleźć stanowiska, ale dzięki przedstawicielowi biura podróży… udało się znaleźć przeszklone biuro. Cała sprawa zajęła prawie godzinę, a biorąc pod uwagę obecność wnuczek i walizek, nie było to przyjemne przeżycie. Ale na tym się nie skończyło. Wysłali nas na koniec całej tzw. hali, gdzie na szczęście zostaliśmy zarejestrowani u tej pani i kierowcy autobusu. Walizki w autobusie, siedzimy w autobusie. Po pół godzinie wysiądźcie z autobusu, wyjmijcie walizki, a zaraz przyjedzie kolejna – powiedziano nam. Sytuacja powtórzyła się jeszcze raz i w końcu powiedziano nam, że po naszą czwórkę przyjedzie prywatny samochód. Przyjechał i zawiózł nas do hotelu. Niestety, mimo że w umowie zamówiliśmy pokoje z balkonem i widokiem na basen, otrzymaliśmy pokoje z widokiem na przystanek samochodów, taksówek i autobusów na 1. piętrze oraz na ulicę. Drzwi balkonowe były cały czas zamknięte z powodu hałasu dochodzącego z godzin porannych. Gdy przedstawiciel biura podróży zapytał nas... telefonicznie, powiedziano nam, że przyczyną była zmiana jednego pokoju na dwa. Ponieważ podróżowała z nami nasza druga wnuczka. Zrozumiałem dopłaty związane z tą zmianą, ale nie zrozumiałem dopłaty w wysokości 9448,00 CZK za rzekomo ulepszone pokoje, które w żaden sposób nie odpowiadały tej zapowiedzi pod względem lokalizacji. To było wielkie rozczarowanie. Chociaż byliśmy w tym hotelu już trzeci raz, nigdy nam się to nie przytrafiło. Zatem znów zdamy się na inną agencję, która spełniła wszystkie nasze oczekiwania, szczegółowo wszystko ustaliła i z której usług byliśmy zadowoleni w pełnym zakresie obiecanych wymagań odnośnie wyjazdu.
Zakwaterowanie
Zakwaterowanie w swej istocie, łóżko małżeńskie w dwóch pokojach, wyposażenie ogólnie spełniało wymagania mieszkania w hotelu, poza wyżej opisanymi niedogodnościami i dużym hałasem
Wyżywienie
doskonały
Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe, sprzątanie, jedzenie doskonałe
Plaża
Plaża nad oceanem była mała i zatłoczona, ale o tym wiedzieliśmy. Baseny w hotelu są świetne, otoczenie basenów jest świetne. Możliwości gastronomiczne poza hotelem są świetne
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)