Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Aktualne warunki podróży na Wyspy Kanaryjskie

Hotel Cordial Mogán Playa

Ocena: 4/5

Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria, Puerto de Mogan

Cudowne otoczenie ogrodem i piękną przyrodą Doskonały poziom zakwaterowania i obsługi Relaksacyjna atmosfera Bliskość malowniczego centrum Puerto de Mogan

Więcej o hotelu

od 2 286 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Hotel Cordial Mogan Playa położony jest blisko plaży i centrum Puerto de Mogan. Obiekt został wybudowany w stylu kanaryjskiej wioski. Na terenie hotelu do dyspozycji gości znajdują się 4 baseny, jacuzzi oraz 3 restauracje ze smaczną i urozmaiconą kuchnią. Dzieci mogą spędzić czas w miniklubie, na placu zabaw albo w basenie. Na dorosłych czeka oferta sportowa oraz relaks w centrum odnowy biologicznej. Udany wypoczynek zapewnią komfortowo wyposażone pokoje oraz suity z pokojem dziennym i osobną sypialnią.

Plaża

  • ok. 300 m od plaży Playa de Mogán
  • publiczna
  • piaszczysta
  • łagodnie opadająca
  • leżaki za opłatą
  • parasole za opłatą
  • ręczniki w cenie

Dla dzieci

  • basen dla dzieci: w cenie, zewnętrzny, ze słodką wodą
  • wysokie krzesełka dla dzieci
  • łóżeczko dziecięce: w cenie
  • miniklub: 4-12 lat, kilka razy w tygodniu, w cenie
  • animacje dla dzieci: 4-12 lat, kilka razy w tygodniu
  • plac zabaw
  • minidyskoteka

Wyżywienie

  • Dwa posiłki plus
    • śniadanie: w formie bufetu
    • kolacja: w formie bufetu
    • wybrane napoje do posiłków
  • Dwa posiłki
    • śniadanie: w formie bufetu
    • kolacja: w formie bufetu
  • Restauracje i bary
    • restauracje: 3
    • główna restauracja „Tamarona": rodzaje kuchni: międzynarodowa, regionalna, dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe, dania bez laktozy, dania wegetariańskie, dania wegańskie, bufet, w cenie, kolacja w dwóch turach, z tarasem, wysokie krzesełka dla dzieci, wymagany odpowiedni strój
    • restauracja „Los Guayres": 9+, gwiazdka Michelina, rodzaje kuchni: regionalna, potrawy bezglutenowe: wymagana rezerwacja, dania bez laktozy: wymagana rezerwacja, a la carte, wymagana rezerwacja, za opłatą, wt. - sob. 18:30 - 00:00, z klimatyzacją, z tarasem, wymagany odpowiedni strój
    • restauracja „La Fula": rodzaje kuchni: międzynarodowa, regionalna, potrawy bezglutenowe, dania bez laktozy, dania wegetariańskie, a la carte, za opłatą, codziennie 13:00 - 16:00, z tarasem, przy basenie, wysokie krzesełka dla dzieci

    • bary i inne: 4
    • bar w lobby „Bandama": za opłatą
    • bar przy zewnętrznym basenie „La Fula": za opłatą
    • bar przekąskowy „La Sama": za opłatą
    • bar „Disco Bar - Fataga": 19:00 - 00:30, za opłatą

Hotel

  • Wyposażenie
    • recepcja: codziennie
    • winda
    • ogród
    • taras
    • Wi-Fi: w całym hotelu, w cenie
    • sklep z pamiątkami
    • pralnia: za opłatą
    • garaż: w cenie
    • sala konferencyjna
  • Karty
    • Visa, MasterCard
  • Liczba pokojów
    • 487
  • Kategoria lokalna
    • 4 gwiazdki
  • Dodatkowe informacje
    • hotel nie akceptuje zwierząt
  • Opieka TUI na wakacjach 24/7
    • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Jeśli potrzebują Państwo kontaktu z TUI podczas wypoczynku, jesteśmy do Państwa dyspozycji: telefonicznie, SMS-owo lub za pomocą czatu w aplikacji TUI.
  • Transfer
    • Brak transferu (lotnisko-hotel, hotel-lotnisko) w cenie imprezy turystycznej. Możliwość zakupu transferu z lotniska i na lotnisko dodatkowo w trakcie procesu zakupowego wyłącznie dla oferty pakietowej z przelotem (lot + hotel).
  • Bagaż rejestrowany
    • W przypadku zakupu pakietu wraz z przelotem linią Ryanair bagaż rejestrowany jest wliczony w cenę.
  • Podatek turystyczny
    • Goście zatrzymujący się w hotelach z kodami rozpoczynającymi się od: LPA51 (Puerto Rico/Amadores), LPA52 (Puerto de Mogán), LPA53 (Playa Taurito) oraz LPA70 (Arguineguín) są zobowiązani do opłacenia podatku turystycznego w wysokości 0,15 €/os./dzień. Należność należy uregulować podczas zakwaterowania.

Niepełnosprawność ruchowa

  • Typ pokoju: DZX1 / DZZ1 (wymagane potwierdzenie, prosimy o kontakt z TUI)
  • Liczba pokojów: 5
  • Szerokość drzwi - wejście do pokoju: 80 cm
  • Szerokość drzwi - łazienka: 80 cm
  • Urządzenia w pokoju przystosowanym dla os. na wózku (wanna, siedzenie w prysznicu, uchwyt w wannie, uchwyt w WC)
  • W hotelu są rampy lub windy, które ułatwiają poruszanie się po hotelu
  • Wejście do basenu: schody, drabina, rampa
  • WC dla osób na wózkach i jego położenie: basen, restauracja, recepcja

Basen

  • Basen
    • baseny: 3
    • 2 baseny: w cenie, zewnętrzne, ze słodką wodą, podgrzewane: listopad - marzec, w zależności od warunków pogodowych
    • basen dla dzieci: w cenie, zewnętrzny, ze słodką wodą, podgrzewany: listopad - marzec; w zależności od warunków pogodowych
    • jacuzzi: zewnętrzne
    • leżaki: w cenie, parasole: w cenie
    • ręczniki: w cenie

Sport i Wellness

  • W cenie
    • siłownia
    • aerobik
    • aqua fitness
  • Płatne
    • strefa spa „Spa Inagua": 18+
    • sauna fińska
    • łaźnia parowa
    • masaże
    • zabiegi lecznicze
    • zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne
    • tenis
    • rowery
    • szkoła nurkowania PADI: w ofercie firm zewnętrznych

Rozrywka

  • kręgle za opłatą
  • lekki program animacyjny kilka razy w tygodniu
  • przedstawienia (codziennie, wieczorami)
  • muzyka na żywo (kilka razy w tygodniu, wieczorami)
  • dyskoteka

Położenie

  • ok. 300 m od centrum Puerto de Mogan
  • ok. 300 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 70 min

Mocne strony hotelu

  • urozmaicona oferta sport i wellness
  • darmowe Wi-Fi w całym hotelu
  • udogodnienia dla dzieci

Pokoje

  • Pokój 2-osobowy - DZX1
    • Maksymalna liczba osób: 3
    • sejf: za opłatą
    • TV sat.
    • klimatyzacja: w cenie, centralnie sterowana
    • zestaw do parzenia kawy/herbaty
    • suszarka do włosów
    • room service: codziennie 08:00 - 22:00, za opłatą
    • WC
    • wanna
    • odtwarzacz DVD
    • biurko
    • minibar: za opłatą
    • Wi-Fi: w cenie
    • balkon lub taras
    • telefon
  • Suita - SUX2
    • Maksymalna liczba osób: 5
    • sejf: za opłatą
    • 2 łazienki
    • kapcie: w cenie
    • sofa
    • TV sat.
    • klimatyzacja: w cenie, centralnie sterowana
    • zestaw do parzenia kawy/herbaty
    • suszarka do włosów
    • 2 sypialnie
    • oddzielny prysznic
    • WC
    • wanna
    • odtwarzacz DVD
    • 2 poziomy
    • pokój dzienno-sypialny
    • biurko
    • minibar: za opłatą
    • Wi-Fi: w cenie
    • room service: 08:00 - 22:00, za opłatą
    • szlafroki: w cenie
    • balkon francuski
      lub taras: z leżakami, z prywatnym ogrodem
    • telefon
    • widok na ogród
  • Pokój 1-osobowy - EZX1
    • Maksymalna liczba osób: 1
    • sejf: za opłatą
    • room service: za opłatą
    • TV sat.
    • klimatyzacja: w cenie, centralnie sterowana
    • zestaw do parzenia kawy/herbaty
    • suszarka do włosów
    • WC
    • wanna
    • odtwarzacz DVD
    • biurko
    • minibar: za opłatą
    • Wi-Fi: w cenie
    • balkon lub taras
    • telefon
  • Suita junior - SUX1
    • Maksymalna liczba osób: 3
    • sypialnia
    • sejf: za opłatą
    • kapcie: w cenie
    • sofa
    • TV sat.
    • klimatyzacja: w cenie, centralnie sterowana
    • zestaw do parzenia kawy/herbaty
    • suszarka do włosów
    • oddzielny prysznic
    • balkon lub taras: z leżakami
    • WC
    • wanna
    • odtwarzacz DVD
    • pokój dzienno-sypialny
    • biurko
    • minibar: za opłatą
    • Wi-Fi: w cenie
    • room service: 08:00 - 22:00, za opłatą
    • szlafroki: w cenie
    • telefon
  • Pokój ekonomiczny - DZZ1
    • Maksymalna liczba osób: 3
    • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 300 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 300 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 62 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Bowling Bowling tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 3 opinii)

Ocena 4,4 / 5

Zakwaterowanie 4,2 / 5

Wyżywienie 4,9 / 5

Okolica 4,7 / 5

Cena 4,0 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

76. najwyższa ocena z 862 hoteli w Gran Canaria

Zdeňka S. B.

Ocena 3,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 16.4. - 23.4.2025 Oceniono: Kwiecień 2025

Cordial Mogán Playa Ocena: 4/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Niestety, chociaż biuro podróży wykazało się wielką pomocą przy rezerwacji wycieczki, to wszystko, co wydarzyło się po przyjeździe do Las Palmas, było jeszcze bardziej rozczarowujące. Wszystkie biura podróży miały swoich przedstawicieli na parterze hali przylotów, nie w hali, ale na korytarzu z taksówkami i autobusami, tylko biuro podróży... zamknięty kiosk? Chociaż zostało napisane, aby zwrócić się ku ew. aby przeciwdziałać nr. 17 MTS Globe, w tłumie samochodów, autobusów, taksówek nie udało się znaleźć stanowiska, ale dzięki przedstawicielowi biura podróży… udało się znaleźć przeszklone biuro. Cała sprawa zajęła prawie godzinę, a biorąc pod uwagę obecność wnuczek i walizek, nie było to przyjemne przeżycie. Ale na tym się nie skończyło. Wysłali nas na koniec całej tzw. hali, gdzie na szczęście zostaliśmy zarejestrowani u tej pani i kierowcy autobusu. Walizki w autobusie, siedzimy w autobusie. Po pół godzinie wysiądźcie z autobusu, wyjmijcie walizki, a zaraz przyjedzie kolejna – powiedziano nam. Sytuacja powtórzyła się jeszcze raz i w końcu powiedziano nam, że po naszą czwórkę przyjedzie prywatny samochód. Przyjechał i zawiózł nas do hotelu. Niestety, mimo że w umowie zamówiliśmy pokoje z balkonem i widokiem na basen, otrzymaliśmy pokoje z widokiem na przystanek samochodów, taksówek i autobusów na 1. piętrze oraz na ulicę. Drzwi balkonowe były cały czas zamknięte z powodu hałasu dochodzącego z godzin porannych. Gdy przedstawiciel biura podróży zapytał nas... telefonicznie, powiedziano nam, że przyczyną była zmiana jednego pokoju na dwa. Ponieważ podróżowała z nami nasza druga wnuczka. Zrozumiałem dopłaty związane z tą zmianą, ale nie zrozumiałem dopłaty w wysokości 9448,00 CZK za rzekomo ulepszone pokoje, które w żaden sposób nie odpowiadały tej zapowiedzi pod względem lokalizacji. To było wielkie rozczarowanie. Chociaż byliśmy w tym hotelu już trzeci raz, nigdy nam się to nie przytrafiło. Zatem znów zdamy się na inną agencję, która spełniła wszystkie nasze oczekiwania, szczegółowo wszystko ustaliła i z której usług byliśmy zadowoleni w pełnym zakresie obiecanych wymagań odnośnie wyjazdu.

Niestety, chociaż biuro podróży wykazało się wielką pomocą przy rezerwacji wycieczki, to wszystko, co wydarzyło się po przyjeździe do Las Palmas, było jeszcze bardziej rozczarowujące. Wszystkie biura podróży miały swoich przedstawicieli na parterze hali przylotów, nie w hali, ale na korytarzu z taksówkami i autobusami, tylko biuro podróży... zamknięty kiosk? Chociaż zostało napisane, aby zwrócić się ku ew. aby przeciwdziałać nr. 17 MTS Globe, w tłumie samochodów, autobusów, taksówek nie udało się znaleźć stanowiska, ale dzięki przedstawicielowi biura podróży… udało się znaleźć przeszklone biuro. Cała sprawa zajęła prawie godzinę, a biorąc pod uwagę obecność wnuczek i walizek, nie było to przyjemne przeżycie. Ale na tym się nie skończyło. Wysłali nas na koniec całej tzw. hali, gdzie na szczęście zostaliśmy zarejestrowani u tej pani i kierowcy autobusu. Walizki w autobusie, siedzimy w autobusie. Po pół godzinie wysiądźcie z autobusu, wyjmijcie walizki, a zaraz przyjedzie kolejna – powiedziano nam. Sytuacja powtórzyła się jeszcze raz i w końcu powiedziano nam, że po naszą czwórkę przyjedzie prywatny samochód. Przyjechał i zawiózł nas do hotelu. Niestety, mimo że w umowie zamówiliśmy pokoje z balkonem i widokiem na basen, otrzymaliśmy pokoje z widokiem na przystanek samochodów, taksówek i autobusów na 1. piętrze oraz na ulicę. Drzwi balkonowe były cały czas zamknięte z powodu hałasu dochodzącego z godzin porannych. Gdy przedstawiciel biura podróży zapytał nas... telefonicznie, powiedziano nam, że przyczyną była zmiana jednego pokoju na dwa. Ponieważ podróżowała z nami nasza druga wnuczka. Zrozumiałem dopłaty związane z tą zmianą, ale nie zrozumiałem dopłaty w wysokości 9448,00 CZK za rzekomo ulepszone pokoje, które w żaden sposób nie odpowiadały tej zapowiedzi pod względem lokalizacji. To było wielkie rozczarowanie. Chociaż byliśmy w tym hotelu już trzeci raz, nigdy nam się to nie przytrafiło. Zatem znów zdamy się na inną agencję, która spełniła wszystkie nasze oczekiwania, szczegółowo wszystko ustaliła i z której usług byliśmy zadowoleni w pełnym zakresie obiecanych wymagań odnośnie wyjazdu.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie w swej istocie, łóżko małżeńskie w dwóch pokojach, wyposażenie ogólnie spełniało wymagania mieszkania w hotelu, poza wyżej opisanymi niedogodnościami i dużym hałasem

Wyżywienie
doskonały

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe, sprzątanie, jedzenie doskonałe

Plaża
Plaża nad oceanem była mała i zatłoczona, ale o tym wiedzieliśmy. Baseny w hotelu są świetne, otoczenie basenów jest świetne. Możliwości gastronomiczne poza hotelem są świetne

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jiří

Ocena 4,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.7. - 29.7.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Cordial Mogán Playa Ocena: 4/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Teren jest bardzo duży, pięknie wyposażony, w tym tropikalna roślinność. Mieszkania i poszczególne budynki są bardzo dobrze połączone architektonicznie w jedną całość.

Teren jest bardzo duży, pięknie wyposażony, w tym tropikalna roślinność. Mieszkania i poszczególne budynki są bardzo dobrze połączone architektonicznie w jedną całość.

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Bardzo ładnie wyposażone kwatery, regularna zmiana ręczników i codzienne sprzątanie.

Wyżywienie
Jedzenie jest bardzo zróżnicowane z dobrym wyborem. W pierwszej połowie tygodnia w jadalni było mniej gości, ale organizacja obsługi była taka, że personel mógł obsłużyć nawet większą liczbę gości.

Obsługa w hotelu
Wielka satysfakcja z przyjaznego i pomocnego nastawienia personelu. Kiedy wprowadziliśmy się do pokoju, stwierdziliśmy problem z wydajnością klimatyzacji i chociaż był już dość późny wieczór, zrobili oględziny i od razu zaoferowali możliwość przeprowadzki.

Plaża
Plaża jest dostępna, jednak plaża jest chroniona kamiennym murem, więc nie jest to bezpośrednie wejście do morza. W związku z tym istnieje możliwość wybrania się na wycieczkę w okolice, gdzie znajdują się również plaże z bezpośrednim dostępem do morza, a co za tym idzie również morskich fal.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Zdeňka S. B.

Ocena 3,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 16.4. - 23.4.2025 Oceniono: Kwiecień 2025

Cordial Mogán Playa Ocena: 4/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Niestety, chociaż biuro podróży wykazało się wielką pomocą przy rezerwacji wycieczki, to wszystko, co wydarzyło się po przyjeździe do Las Palmas, było jeszcze bardziej rozczarowujące. Wszystkie biura podróży miały swoich przedstawicieli na parterze hali przylotów, nie w hali, ale na korytarzu z taksówkami i autobusami, tylko biuro podróży... zamknięty kiosk? Chociaż zostało napisane, aby zwrócić się ku ew. aby przeciwdziałać nr. 17 MTS Globe, w tłumie samochodów, autobusów, taksówek nie udało się znaleźć stanowiska, ale dzięki przedstawicielowi biura podróży… udało się znaleźć przeszklone biuro. Cała sprawa zajęła prawie godzinę, a biorąc pod uwagę obecność wnuczek i walizek, nie było to przyjemne przeżycie. Ale na tym się nie skończyło. Wysłali nas na koniec całej tzw. hali, gdzie na szczęście zostaliśmy zarejestrowani u tej pani i kierowcy autobusu. Walizki w autobusie, siedzimy w autobusie. Po pół godzinie wysiądźcie z autobusu, wyjmijcie walizki, a zaraz przyjedzie kolejna – powiedziano nam. Sytuacja powtórzyła się jeszcze raz i w końcu powiedziano nam, że po naszą czwórkę przyjedzie prywatny samochód. Przyjechał i zawiózł nas do hotelu. Niestety, mimo że w umowie zamówiliśmy pokoje z balkonem i widokiem na basen, otrzymaliśmy pokoje z widokiem na przystanek samochodów, taksówek i autobusów na 1. piętrze oraz na ulicę. Drzwi balkonowe były cały czas zamknięte z powodu hałasu dochodzącego z godzin porannych. Gdy przedstawiciel biura podróży zapytał nas... telefonicznie, powiedziano nam, że przyczyną była zmiana jednego pokoju na dwa. Ponieważ podróżowała z nami nasza druga wnuczka. Zrozumiałem dopłaty związane z tą zmianą, ale nie zrozumiałem dopłaty w wysokości 9448,00 CZK za rzekomo ulepszone pokoje, które w żaden sposób nie odpowiadały tej zapowiedzi pod względem lokalizacji. To było wielkie rozczarowanie. Chociaż byliśmy w tym hotelu już trzeci raz, nigdy nam się to nie przytrafiło. Zatem znów zdamy się na inną agencję, która spełniła wszystkie nasze oczekiwania, szczegółowo wszystko ustaliła i z której usług byliśmy zadowoleni w pełnym zakresie obiecanych wymagań odnośnie wyjazdu.

Niestety, chociaż biuro podróży wykazało się wielką pomocą przy rezerwacji wycieczki, to wszystko, co wydarzyło się po przyjeździe do Las Palmas, było jeszcze bardziej rozczarowujące. Wszystkie biura podróży miały swoich przedstawicieli na parterze hali przylotów, nie w hali, ale na korytarzu z taksówkami i autobusami, tylko biuro podróży... zamknięty kiosk? Chociaż zostało napisane, aby zwrócić się ku ew. aby przeciwdziałać nr. 17 MTS Globe, w tłumie samochodów, autobusów, taksówek nie udało się znaleźć stanowiska, ale dzięki przedstawicielowi biura podróży… udało się znaleźć przeszklone biuro. Cała sprawa zajęła prawie godzinę, a biorąc pod uwagę obecność wnuczek i walizek, nie było to przyjemne przeżycie. Ale na tym się nie skończyło. Wysłali nas na koniec całej tzw. hali, gdzie na szczęście zostaliśmy zarejestrowani u tej pani i kierowcy autobusu. Walizki w autobusie, siedzimy w autobusie. Po pół godzinie wysiądźcie z autobusu, wyjmijcie walizki, a zaraz przyjedzie kolejna – powiedziano nam. Sytuacja powtórzyła się jeszcze raz i w końcu powiedziano nam, że po naszą czwórkę przyjedzie prywatny samochód. Przyjechał i zawiózł nas do hotelu. Niestety, mimo że w umowie zamówiliśmy pokoje z balkonem i widokiem na basen, otrzymaliśmy pokoje z widokiem na przystanek samochodów, taksówek i autobusów na 1. piętrze oraz na ulicę. Drzwi balkonowe były cały czas zamknięte z powodu hałasu dochodzącego z godzin porannych. Gdy przedstawiciel biura podróży zapytał nas... telefonicznie, powiedziano nam, że przyczyną była zmiana jednego pokoju na dwa. Ponieważ podróżowała z nami nasza druga wnuczka. Zrozumiałem dopłaty związane z tą zmianą, ale nie zrozumiałem dopłaty w wysokości 9448,00 CZK za rzekomo ulepszone pokoje, które w żaden sposób nie odpowiadały tej zapowiedzi pod względem lokalizacji. To było wielkie rozczarowanie. Chociaż byliśmy w tym hotelu już trzeci raz, nigdy nam się to nie przytrafiło. Zatem znów zdamy się na inną agencję, która spełniła wszystkie nasze oczekiwania, szczegółowo wszystko ustaliła i z której usług byliśmy zadowoleni w pełnym zakresie obiecanych wymagań odnośnie wyjazdu.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie w swej istocie, łóżko małżeńskie w dwóch pokojach, wyposażenie ogólnie spełniało wymagania mieszkania w hotelu, poza wyżej opisanymi niedogodnościami i dużym hałasem

Wyżywienie
doskonały

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe, sprzątanie, jedzenie doskonałe

Plaża
Plaża nad oceanem była mała i zatłoczona, ale o tym wiedzieliśmy. Baseny w hotelu są świetne, otoczenie basenów jest świetne. Możliwości gastronomiczne poza hotelem są świetne

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jiří

Ocena 4,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.7. - 29.7.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Cordial Mogán Playa Ocena: 4/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Teren jest bardzo duży, pięknie wyposażony, w tym tropikalna roślinność. Mieszkania i poszczególne budynki są bardzo dobrze połączone architektonicznie w jedną całość.

Teren jest bardzo duży, pięknie wyposażony, w tym tropikalna roślinność. Mieszkania i poszczególne budynki są bardzo dobrze połączone architektonicznie w jedną całość.

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Bardzo ładnie wyposażone kwatery, regularna zmiana ręczników i codzienne sprzątanie.

Wyżywienie
Jedzenie jest bardzo zróżnicowane z dobrym wyborem. W pierwszej połowie tygodnia w jadalni było mniej gości, ale organizacja obsługi była taka, że personel mógł obsłużyć nawet większą liczbę gości.

Obsługa w hotelu
Wielka satysfakcja z przyjaznego i pomocnego nastawienia personelu. Kiedy wprowadziliśmy się do pokoju, stwierdziliśmy problem z wydajnością klimatyzacji i chociaż był już dość późny wieczór, zrobili oględziny i od razu zaoferowali możliwość przeprowadzki.

Plaża
Plaża jest dostępna, jednak plaża jest chroniona kamiennym murem, więc nie jest to bezpośrednie wejście do morza. W związku z tym istnieje możliwość wybrania się na wycieczkę w okolice, gdzie znajdują się również plaże z bezpośrednim dostępem do morza, a co za tym idzie również morskich fal.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Zdeňka M.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 12.7. - 19.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Cordial Mogán Playa Ocena: 4/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Cudowne miejsce na relaksujący wypoczynek - byliśmy bardzo zadowoleni.

Cudowne miejsce na relaksujący wypoczynek - byliśmy bardzo zadowoleni.

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Piękny kompleks hotelowy + świetne usługi. Jedyną poprawą byłaby jakość sprzątania pokoju.

Wyżywienie
Świetny.

Plaża
Piękne - do wyboru: piaszczysta laguna / otwarty ocean.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Joanna Z.

Ocena 3,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Cordial Mogán Playa Ocena: 4/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Miejsce kameralne urocze, zachwycająca roślinność

Miejsce kameralne urocze, zachwycająca roślinność

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój odpowiadający standardom wysokiej jakości

Wyżywienie
Miałam tylko śniadanie - europejskie, każdy znajdzie coś dla siebie

Obsługa w hotelu
Ok

Plaża
Nieco za daleko od hotelu i niewielka ale taki jest urok wulkanicznej wyspy

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Aleksandra

Ocena 5,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Cordial Mogán Playa Ocena: 4/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Hotel jest bardzo duży, posiada 487 pokoi, mimo tego jest tutaj cicho, spokojnie i kameralnie. Hotel wyróżnia dbałość o szczegóły, serwis na najwyższym poziomie oraz przemiła obsługa. Piękny wystrój w stylu kanaryjskim, urozmaicona roślinność (250 gatunków roślin), sprawia, iż ma się wrażenie wypoczynku w ogrodzie botanicznym! Wyjątkowość tego hotelu podkreśla fakt posiadania parku Archeologicznego. Goście mogą podziwiać pozostałości po rdzennych mieszańcach wyspy. Ponadto na terenie hotelu znajduje się mała kaplica. Hotel spełni wymagania najbardziej wymagającego klienta.

Hotel jest bardzo duży, posiada 487 pokoi, mimo tego jest tutaj cicho, spokojnie i kameralnie. Hotel wyróżnia dbałość o szczegóły, serwis na najwyższym poziomie oraz przemiła obsługa. Piękny wystrój w stylu kanaryjskim, urozmaicona roślinność (250 gatunków roślin), sprawia, iż ma się wrażenie wypoczynku w ogrodzie botanicznym! Wyjątkowość tego hotelu podkreśla fakt posiadania parku Archeologicznego. Goście mogą podziwiać pozostałości po rdzennych mieszańcach wyspy. Ponadto na terenie hotelu znajduje się mała kaplica. Hotel spełni wymagania najbardziej wymagającego klienta.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 29 °C temperatura w nocy 21 °C

  • Temperatura powietrza 25 °C

  • Temperatura wody 21 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 31 °C temperatura w nocy 19 °C

  • Sobota 32 °C temperatura w nocy 19 °C

  • Niedziela 31 °C temperatura w nocy 19 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Dobry
  2. Luty: Dobry
  3. Marzec: Dobry
  4. Kwiecień: Najlepszy
  5. Maj: Najlepszy
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Dobry
  12. Grudzień: Dobry

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować