Naszym zdaniem
Popularny hotel z ładnymi basenami, usytuowany niedaleko plaży odznaczonej Błękitną Flagą i centrum Side. Składa się z budynku głównego i dwóch części apartamentowych. Pełen atrakcji dla dorosłych i dla dzieci.
Położenie
Ok. 300 m od plaży (bezpłatny przejazd busem hotelowym w sezonie letnim, leżaki i parasole bezpłatne, materace płatne) i od nadmorskiej promenady, ok. 4 km od Side, 7 km od Manavgat, 64 km od lotniska w Antalyi. Kolejne lotnisko (GZP) jest oddalone o ok. 108 km. Przy hotelu znajduje się przystanek autobusowy.
Wyposażenie
Lobby z całodobową recepcją, bezpłatne Wi-Fi, restauracja główna z tarasem, restauracje a'la carte (turecka i włoska), bar z tureckimi naleśnikami, bar w lobby, disco bar, snack bar, wakacyjny bar przy basenie, sala konferencyjna, sklepiki, płatne: fryzjer, pralnia, opieka lekarska, wypożyczalnia samochodów.
Pokoje
Hotel posiada 404 wygodne i gustownie urządzone pokoje. Każdy z nich wyposażony jest w: klimatyzację, balkon lub taras, łazienkę (prysznic, suszarka), telewizję satelitarną, minibar (uzupełniany w wodę butelkowaną), płatne: sejf, telefon.
Pokoje standardowe - klasycznie wyposażone pokoje, ok. 20 m kw. powierzchni; sypialnia, z widokiem na ląd lub z widokiem na basen. Możliwość zakwaterowania maksymalnie 3 osób.
Pokoje family - pokoje rodzinne składające się z dwóch sypialni (w jednej łóżko podwójne, w drugiej 2 łóżka lub łóżko piętrowe), ok. 40 m kw. powierzchni. Możliwość zakwaterowania maksymalnie 4 osób.
Pokoje economy - pokoje o skromniejszym standardzie; są mniejsze od standardowych, nie mają balkonu.
Wyżywienie
All Inclusive - śniadania, obiady, kolacje w formie bufetu, przekąski, tureckie naleśniki gozleme, przekąski w ciągu dnia, ciasto, lody, nocne przekąski, kolacja w wybranej restauracji a'la carte (przy pobycie min. 7 nocy), lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe w wyznaczonych barach, woda w pokoju. System all inclusive nie obejmuje: świeżo wyciskanych soków, kawy po turecku, importowanych alkoholi.
Sport i rozrywka
3 baseny ze słodką wodą (w tym 1 ze zjeżdżalniami), basen kryty ze słodką wodą (czynny tylko w sezonie zimowym), siatkówka plażowa, boccia, tenis stołowy, rzutki, siłownia, limitowana liczba wejść do sauny i łaźni tureckiej, aerobik, animacje w dzień, rozrywka wieczorem (np. folklor, noc turecka), dyskoteka 3 razy w tygodniu (napoje płatne), muzyka na żywo. Płatne: sporty wodne, bilard, masaże i zabiegi w wellness center.
Dla dzieci
Brodzik przy basenie zewnętrznym, basen dla dzieci, plac zabaw, wakacyjny miniklub (dla dzieci w wieku 4-12 lat), minidyskoteki, wysokie krzesełka, łóżeczka niemowlęce (na życzenie, w zależności od dostępności).
Warunki wjazdu do kraju
Obywatele RP mogą przebywać na terenie Turcji łącznie przez 90 dni. Paszport powinien być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu.
Aktualnie obywatele polscy mogą przylatywać do Turcji także na podstawie ważnego dowodu osobistego.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Przelot liniami lotniczymi Corendon Airlines/Sun Express/Pegasus Airlines
Wszystkie oferty do Turcji oparte są o dynamiczne pakietowanie.
* Przelot liniami CORENDON AIRLINES
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny.
Warunki przewozu linii lotniczych Corendon Airlines: https://www.corendonairlines.com/en/page/travel-information/rules-regulations/rules-for-tickets-and-reservations
Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
* Przelot liniami SUN EXPRESS
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 55x40x20 cm.
Warunki przewozu linii lotniczych Sun Express: https://www.sunexpress.com/en/terms-conditions-sunexpress/
Bezpłatna odprawa online 24h przed wylotem (wymagane jest wypełnienie formularza z danymi do odprawy). Karty pokładowe są przesyłane na wskazany w rezerwacji adres mailowy.
W przypadku Klientów podróżujących na innym niż polskie paszporcie/dowodzie brak bezpłatnej odprawy online (formularz linii wymaga dodatkowych dokumentów typu nr karty pobytu lub wizy). Klienci odprawiają się samodzielnie na lotnisku za dodatkową opłatą (ok. 3 Euro od osoby w jedną stronę).
* Przelot liniami PEGASUS AIRLINES
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 3 kg bagaż podręczny.
Warunki przewozu linii lotniczych Pegaus Airlines: https://www.flypgs.com/en/useful-info/info-about-flights/general-rules?_gl=1*sc6123*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIjP_Ehp21hQMVBA8GAB1X8Q2WEAAYASAAEgKWE_D_BwE&gclsrc=aw.ds
Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
* Przelot liniami PLL LOT
Bagaże zawarte w cenie - 8 kg bagaż podręczny. Bagaż rejestrowany 1 sztuka do 23 kg płatny dodatkowo - 300 zł.
Warunki przewozu linii lotniczych PLL LOT: https://www.lot.com/pl/pl/regulacje/ogolne-warunki-przewozu
Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
* Przelot liniami TURKISH AIRLINES
Bagaże zawarte w cenie - 8 kg bagaż podręczny. Bagaż rejestrowany 1 sztuka do 23 kg płatny dodatkowo - 300 zł. Uwaga, w liniach Turkish Airlines po zakupie biletu z bagażem podręcznym nie ma możliwości dokupienia bagażu rejestrowanego.
Warunki przewozu linii lotniczych Turkish Airlines: https://www.turkishairlines.com/en-pl
Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Turcji liniami Corendon Airlines, Sun Express, Pegasus Airlines, PLL LOT oraz Turkish Airlines zastosowanie mają warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji/anulacji dla przelotów czarterowych.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Zmiana świadczeń w okresie zimowym
W okresie zimowym oraz poza sezonem niektóre usługi są niedostępne lub ich działanie ograniczone, szczególnie atrakcje odbywające się na świeżym powietrzu, funkcjonowanie basenów oraz zjeżdżalni wodnych są ograniczone. Również - ze względu na mniejszą liczbę gości - nie działają wszystkie lokale gastronomiczne.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.