Aktualne warunki podróży do Turcji

Hotel Helios

Ocena: 3/5

Turcja, Side, Side

od 769 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Naszym zdaniem

Przyjemny, bardzo dobrze położony hotel 3-gwiazdkowy. Tylko kilka kilometrów od starówki w Side. Smaczne wyżywienie, przestronne pokoje, miła obsługa. W dobrej cenie. 

Położenie

Około 600 m od plaży (bezpłatny bus hotelowy kilka razy dziennie i leżaki), w miejscowości wypoczynkowej Kumkoy, ok. 5 km od centrum urokliwego Side. Lotnisko Antalya (AYT) położone jest ok. 60 km od hotelu. Lotnisko Gazipasa (GZP) jest oddalone o ok. 110 km.

Wyposażenie

Lobby z całodobową recepcją, restauracja, bar przy basenie, bar na plaży (przekąski, napoje bezalkoholowe), bezpłatne Wi-Fi w lobby. Płatne: pralnia, opieka lekarska.

Pokoje

Hotel posiada 51 przyjemnie urządzonych pokoi, z których każdy wyposażony jest w: klimatyzację, balkon, łazienkę (prysznic, suszarka do włosów), telewizję satelitarną, minibar (pusty); płatne: sejf, telefon.
Rodzaje pokoi:
Standard Room - standardowe o powierzchni 30 m kw.
Family Room - rodzinne o powierzchni 60 m kw. składające się z sypialni, salonu i łazienki.

Wyżywienie

All Inclusive - śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:00) w formie bufetu. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Woda w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe (10:00 - 23:30), piwo (10:00 - 23:30), wino (10:00 - 23:30), kawa i herbata (10:00 - 23:30), ciasta i wyroby cukiernicze (16:00 - 17:00), lokalne alkohole (10:00 - 23:30) oraz bezpłatny dostęp do Internetu. W barze na plaży napoje alkoholowe płatne (bezpłatne napoje bezalkoholowe i przekąski).

Sport i rozrywka

Basen, łaźnia turecka, gry w basenie, animacje, raz w tygodniu Noc Turcka. Płatne: sporty wodne na plaży.

Dla dzieci

Brodzik, łóżeczka niemowlęce na życzenie (w zależności od dostępności).

Warunki wjazdu do kraju

Obywatele RP mogą przebywać na terenie Turcji łącznie przez 90 dni. Paszport powinien być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu. 
Aktualnie obywatele polscy mogą przylatywać do Turcji także na podstawie ważnego dowodu osobistego.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Przelot liniami lotniczymi Corendon Airlines/Sun Express/Pegasus Airlines

Wszystkie oferty do Turcji oparte są o dynamiczne pakietowanie.
* Przelot liniami CORENDON AIRLINES
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny.
Warunki przewozu linii lotniczych Corendon Airlines: https://www.corendonairlines.com/en/page/travel-information/rules-regulations/rules-for-tickets-and-reservations
Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
* Przelot liniami SUN EXPRESS
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 55x40x20 cm.
Warunki przewozu linii lotniczych Sun Express: https://www.sunexpress.com/en/terms-conditions-sunexpress/
Bezpłatna odprawa online 24h przed wylotem (wymagane jest wypełnienie formularza z danymi do odprawy). Karty pokładowe są przesyłane na wskazany w rezerwacji adres mailowy.
W przypadku Klientów podróżujących na innym niż polskie paszporcie/dowodzie brak bezpłatnej odprawy online (formularz linii wymaga dodatkowych dokumentów typu nr karty pobytu lub wizy). Klienci odprawiają się samodzielnie na lotnisku za dodatkową opłatą (ok. 3 Euro od osoby w jedną stronę). 
* Przelot liniami PEGASUS AIRLINES
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 3 kg bagaż podręczny.
Warunki przewozu linii lotniczych Pegaus Airlines: https://www.flypgs.com/en/useful-info/info-about-flights/general-rules?_gl=1*sc6123*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIjP_Ehp21hQMVBA8GAB1X8Q2WEAAYASAAEgKWE_D_BwE&gclsrc=aw.ds
Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
* Przelot liniami PLL LOT
Bagaże zawarte w cenie - 8 kg bagaż podręczny. Bagaż rejestrowany 1 sztuka do 23 kg płatny dodatkowo - 300 zł.
Warunki przewozu linii lotniczych PLL LOT: https://www.lot.com/pl/pl/regulacje/ogolne-warunki-przewozu
Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
* Przelot liniami TURKISH AIRLINES
Bagaże zawarte w cenie - 8 kg bagaż podręczny. Bagaż rejestrowany 1 sztuka do 23 kg płatny dodatkowo - 300 zł. Uwaga, w liniach Turkish Airlines po zakupie biletu z bagażem podręcznym nie ma możliwości dokupienia bagażu rejestrowanego.
Warunki przewozu linii lotniczych Turkish Airlines: https://www.turkishairlines.com/en-pl
Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Turcji liniami Corendon Airlines, Sun Express, Pegasus Airlines, PLL LOT oraz Turkish Airlines zastosowanie mają warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji/anulacji dla przelotów czarterowych.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Zmiana świadczeń w okresie zimowym

W okresie zimowym oraz poza sezonem niektóre usługi są niedostępne lub ich działanie ograniczone, szczególnie atrakcje odbywające się na świeżym powietrzu, funkcjonowanie basenów oraz zjeżdżalni wodnych są ograniczone. Również - ze względu na mniejszą liczbę gości - nie działają wszystkie lokale gastronomiczne.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 600 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 5 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 65 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Siatkówka Siatkówka tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 24 opinii)

Ocena 3,4 / 5

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 3,2 / 5

Okolica 3,2 / 5

Cena 3,4 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

262. najwyższa ocena z 574 hoteli w Side

Klaudia M.

Ocena 3,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 27.7. - 29.7.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Helios Ocena: 3/5 Turcja, Side

Domowa atmosfera,wszystko zgodne z opisem oferty.

Domowa atmosfera,wszystko zgodne z opisem oferty.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Wszystko db. Ręczników nigdy nie brakowało,tylko tv nie działał,

Wyżywienie
Wszystko ok.

Obsługa w hotelu
Wszystko db.

Plaża
Nie byliśmy,za krótki pobyt

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (3)

Angelika K.

Ocena 0,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 13.9. - 20.9.2023 Oceniono: Październik 2023

Helios Ocena: 3/5 Turcja, Side

Brudno w restauracji (pojemniki na sztućce, podgrzewacz do zup, blachy, w których jedzenie czekało na gości, filiżanki i szklanki itp. Higiena w restauracji na bardzo niskim poziomie, szef kuchni chodził po restauracji i resztki jedzenia, które wypadły na blat szwedzkiego stołu, swoimi dłońmi, bez rękawiczek, wkładał z powrotem do naczyń ogólnodostępnych, z których klienci hotelu następnie nakładali sobie posiłki. Szef kuchni przez jednego z gości został poproszony o pozbycie się karalucha biegającego po podłodze restauracji hotelowej, zakończyło się na tym, że po pierwszej próbie zdeptania go, karaluch uciekł pod inny stół - dla szefa kuchni problem został rozwiązany, a goście siedzący przy tym właśnie stole z karaluchem, zmienili miejsce, więc w sumie nic się nie stało... Pomijam, że jedzenie było mało różnorodne, był niewielki wybór posiłków, poprosiłam szefa restauracji po kilku dniach, aby pojawiły się w menu jakieś lokalne ryby lub owoce morza, więc kolejnego dnia dostaliśmy łososia na kolację. Tutaj plus za słuchanie gości. Brudno w pokojach, zalegający kurz sprzed kilku miesięcy w kątach pokoju, na lampce nocnej, w wentylacji łazienki, w klimatyzacji, która była zagrzybiała, tak jak silikon w brodziku w łazience. Drabinka od basenu chwiała się i jeden z gości przez to delikatnie rozciął sobie stopę wchodząc do basenu. Pomijam fakt, że przy basenie na leżakach i stolikach restauracyjnych goście palili papierosy jak smoki, z dziećmi nie było szans, żeby uciec od dymu, ani podczas zabawy na basenie, ani podczas posiłku. Dodatkowo, przestrzeń między drzwiami balkonowymi a podłogą miała kilka centymetrów, więc wszelkie robactwo sobie wchodziło i gryzło. Jedyny plus to miła i serdeczna obsługa zapewniona przez pracowników hotelu i restauracji.

Brudno w restauracji (pojemniki na sztućce, podgrzewacz do zup, blachy, w których jedzenie czekało na gości, filiżanki i szklanki itp. Higiena w restauracji na bardzo niskim poziomie, szef kuchni chodził po restauracji i resztki jedzenia, które wypadły na blat szwedzkiego stołu, swoimi dłońmi, bez rękawiczek, wkładał z powrotem do naczyń ogólnodostępnych, z których klienci hotelu następnie nakładali sobie posiłki. Szef kuchni przez jednego z gości został poproszony o pozbycie się karalucha biegającego po podłodze restauracji hotelowej, zakończyło się na tym, że po pierwszej próbie zdeptania go, karaluch uciekł pod inny stół - dla szefa kuchni problem został rozwiązany, a goście siedzący przy tym właśnie stole z karaluchem, zmienili miejsce, więc w sumie nic się nie stało... Pomijam, że jedzenie było mało różnorodne, był niewielki wybór posiłków, poprosiłam szefa restauracji po kilku dniach, aby pojawiły się w menu jakieś lokalne ryby lub owoce morza, więc kolejnego dnia dostaliśmy łososia na kolację. Tutaj plus za słuchanie gości. Brudno w pokojach, zalegający kurz sprzed kilku miesięcy w kątach pokoju, na lampce nocnej, w wentylacji łazienki, w klimatyzacji, która była zagrzybiała, tak jak silikon w brodziku w łazience. Drabinka od basenu chwiała się i jeden z gości przez to delikatnie rozciął sobie stopę wchodząc do basenu. Pomijam fakt, że przy basenie na leżakach i stolikach restauracyjnych goście palili papierosy jak smoki, z dziećmi nie było szans, żeby uciec od dymu, ani podczas zabawy na basenie, ani podczas posiłku. Dodatkowo, przestrzeń między drzwiami balkonowymi a podłogą miała kilka centymetrów, więc wszelkie robactwo sobie wchodziło i gryzło. Jedyny plus to miła i serdeczna obsługa zapewniona przez pracowników hotelu i restauracji.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Plus - wygodne łóżka i klimatyzacja w każdym pokoju, przestronny balkon z krzesłami i stołem, Panie sprzątające po otrzymaniu napiwku zaczęły wymieniać ręczniki i chyba czymś aromatyzować pokoje, bo dziwny zapach staroci, który towarzyszył nam przy pierwszych nocach został stłumiony.

Wyżywienie
Bardzo słabo, wiem, że smaczność posiłków to kwestia gustu, ale większość potraw nie smakowała nikomu z 7 uczestników naszych wakacji

Obsługa w hotelu
WI-FI jedynie przy recepcji, brak animacji, brak tematycznych wieczorków, leżaki, stoliki na basenie brudne

Plaża
Nie jest daleko, spokojnie z dziećmi można dojść piechotą, był tez autobus, który 4 razy dziennie dowoził gości w obie strony. Leżaki na plaży hotelowej, stoliki okropnie brudne, koty załatwiające się w piasku pod zadaszeniem to standard. Plaża ogólnodostępna była naprawdę brudna. Wszędzie, szczególnie widoczne jak był odpływ, leżały śmieci i pety.

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (1)

Filtruj opinie

Klaudia M.

Ocena 3,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 27.7. - 29.7.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Helios Ocena: 3/5 Turcja, Side

Domowa atmosfera,wszystko zgodne z opisem oferty.

Domowa atmosfera,wszystko zgodne z opisem oferty.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Wszystko db. Ręczników nigdy nie brakowało,tylko tv nie działał,

Wyżywienie
Wszystko ok.

Obsługa w hotelu
Wszystko db.

Plaża
Nie byliśmy,za krótki pobyt

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (3)

Angelika K.

Ocena 0,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 13.9. - 20.9.2023 Oceniono: Październik 2023

Helios Ocena: 3/5 Turcja, Side

Brudno w restauracji (pojemniki na sztućce, podgrzewacz do zup, blachy, w których jedzenie czekało na gości, filiżanki i szklanki itp. Higiena w restauracji na bardzo niskim poziomie, szef kuchni chodził po restauracji i resztki jedzenia, które wypadły na blat szwedzkiego stołu, swoimi dłońmi, bez rękawiczek, wkładał z powrotem do naczyń ogólnodostępnych, z których klienci hotelu następnie nakładali sobie posiłki. Szef kuchni przez jednego z gości został poproszony o pozbycie się karalucha biegającego po podłodze restauracji hotelowej, zakończyło się na tym, że po pierwszej próbie zdeptania go, karaluch uciekł pod inny stół - dla szefa kuchni problem został rozwiązany, a goście siedzący przy tym właśnie stole z karaluchem, zmienili miejsce, więc w sumie nic się nie stało... Pomijam, że jedzenie było mało różnorodne, był niewielki wybór posiłków, poprosiłam szefa restauracji po kilku dniach, aby pojawiły się w menu jakieś lokalne ryby lub owoce morza, więc kolejnego dnia dostaliśmy łososia na kolację. Tutaj plus za słuchanie gości. Brudno w pokojach, zalegający kurz sprzed kilku miesięcy w kątach pokoju, na lampce nocnej, w wentylacji łazienki, w klimatyzacji, która była zagrzybiała, tak jak silikon w brodziku w łazience. Drabinka od basenu chwiała się i jeden z gości przez to delikatnie rozciął sobie stopę wchodząc do basenu. Pomijam fakt, że przy basenie na leżakach i stolikach restauracyjnych goście palili papierosy jak smoki, z dziećmi nie było szans, żeby uciec od dymu, ani podczas zabawy na basenie, ani podczas posiłku. Dodatkowo, przestrzeń między drzwiami balkonowymi a podłogą miała kilka centymetrów, więc wszelkie robactwo sobie wchodziło i gryzło. Jedyny plus to miła i serdeczna obsługa zapewniona przez pracowników hotelu i restauracji.

Brudno w restauracji (pojemniki na sztućce, podgrzewacz do zup, blachy, w których jedzenie czekało na gości, filiżanki i szklanki itp. Higiena w restauracji na bardzo niskim poziomie, szef kuchni chodził po restauracji i resztki jedzenia, które wypadły na blat szwedzkiego stołu, swoimi dłońmi, bez rękawiczek, wkładał z powrotem do naczyń ogólnodostępnych, z których klienci hotelu następnie nakładali sobie posiłki. Szef kuchni przez jednego z gości został poproszony o pozbycie się karalucha biegającego po podłodze restauracji hotelowej, zakończyło się na tym, że po pierwszej próbie zdeptania go, karaluch uciekł pod inny stół - dla szefa kuchni problem został rozwiązany, a goście siedzący przy tym właśnie stole z karaluchem, zmienili miejsce, więc w sumie nic się nie stało... Pomijam, że jedzenie było mało różnorodne, był niewielki wybór posiłków, poprosiłam szefa restauracji po kilku dniach, aby pojawiły się w menu jakieś lokalne ryby lub owoce morza, więc kolejnego dnia dostaliśmy łososia na kolację. Tutaj plus za słuchanie gości. Brudno w pokojach, zalegający kurz sprzed kilku miesięcy w kątach pokoju, na lampce nocnej, w wentylacji łazienki, w klimatyzacji, która była zagrzybiała, tak jak silikon w brodziku w łazience. Drabinka od basenu chwiała się i jeden z gości przez to delikatnie rozciął sobie stopę wchodząc do basenu. Pomijam fakt, że przy basenie na leżakach i stolikach restauracyjnych goście palili papierosy jak smoki, z dziećmi nie było szans, żeby uciec od dymu, ani podczas zabawy na basenie, ani podczas posiłku. Dodatkowo, przestrzeń między drzwiami balkonowymi a podłogą miała kilka centymetrów, więc wszelkie robactwo sobie wchodziło i gryzło. Jedyny plus to miła i serdeczna obsługa zapewniona przez pracowników hotelu i restauracji.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Plus - wygodne łóżka i klimatyzacja w każdym pokoju, przestronny balkon z krzesłami i stołem, Panie sprzątające po otrzymaniu napiwku zaczęły wymieniać ręczniki i chyba czymś aromatyzować pokoje, bo dziwny zapach staroci, który towarzyszył nam przy pierwszych nocach został stłumiony.

Wyżywienie
Bardzo słabo, wiem, że smaczność posiłków to kwestia gustu, ale większość potraw nie smakowała nikomu z 7 uczestników naszych wakacji

Obsługa w hotelu
WI-FI jedynie przy recepcji, brak animacji, brak tematycznych wieczorków, leżaki, stoliki na basenie brudne

Plaża
Nie jest daleko, spokojnie z dziećmi można dojść piechotą, był tez autobus, który 4 razy dziennie dowoził gości w obie strony. Leżaki na plaży hotelowej, stoliki okropnie brudne, koty załatwiające się w piasku pod zadaszeniem to standard. Plaża ogólnodostępna była naprawdę brudna. Wszędzie, szczególnie widoczne jak był odpływ, leżały śmieci i pety.

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (1)

Marcela K.

Ocena 1,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.8. - 11.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Helios Ocena: 3/5 Turcja, Side

Chyba najgorsze wakacje jakie kiedykolwiek przeżyliśmy, byliśmy w Turcji pierwszy i chyba ostatni raz.

Chyba najgorsze wakacje jakie kiedykolwiek przeżyliśmy, byliśmy w Turcji pierwszy i chyba ostatni raz.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Okropne, po spłukaniu toalety woda płynęła w górę i na zewnątrz, prysznic przeciekał, po prysznicu w łazience była powódź, koc na łóżku był jak tarka, obrzydliwy, najprzyjemniejszy, wszędzie bałagan. Nierealne przeżycie. Pewnego dnia nie było nawet wody, nic nie robili, o zgrozo.

Wyżywienie
Nie bardzo cieszyliśmy się na śniadanie, nie było nic do jedzenia. Jedzenie było ogólnie okropne, codziennie byliśmy głodni. Nie było wyboru napojów, nie było nic do picia. Naczynia brudne, trzeba było wypolerować sztućce przed rozpoczęciem jedzenia, brudne szklanki.

Plaża
Morze było brudne, pełne glonów.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (1)

Eva J.

Ocena 2,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 20.7. - 27.7.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Helios Ocena: 3/5 Turcja, Side

Otoczenie hotelu nie jest ładne, śmieci i smród. Ale to często widywano w tej części miasta. Najlepszą rzeczą w hotelu jest jedzenie, miły i pomocny personel oraz wspaniały basen.

Otoczenie hotelu nie jest ładne, śmieci i smród. Ale to często widywano w tej części miasta. Najlepszą rzeczą w hotelu jest jedzenie, miły i pomocny personel oraz wspaniały basen.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie odpowiada poziomowi 3*. Pani codziennie przychodziła sprzątać, ale więcej uwagi mogła poświęcić na toaletę, która swoją drogą nie spłukiwała dobrze.

Wyżywienie
Jedzenie było najlepsze w hotelu, było smaczne i był duży wybór.Tylko pod pojęciem all inclusive wyobrażam sobie przekąski, a nie posiłki 3 razy dziennie. Po południu była kawa Time (bułeczki i krakersy) od 16:00-17:00, ale kiedy przyjechaliśmy o 16:30, nie było już nic.

Obsługa w hotelu
Personel jest miły i pomocny. Jadalnia była czysta, była stale sprzątana. Czysty basen i jego otoczenie. Jedynie bar na plaży, gdzie były tylko napoje bezalkoholowe, nieco nas rozczarował.Piwo trzeba kupić. Bar zamykany jest już o 17:00.

Plaża
Do plaży dość daleko, trzeba przejść około 3 ruchliwych ulic, gdzie przejście przez ulicę to czasem walka.Hotel zapewnia transport tramwajem. Plaża jest czysta, morze piękne, czyste.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Paweł Demski

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 17.9. - 24.9.2022 Oceniono: Wrzesień 2022

Helios Ocena: 3/5 Turcja, Side

Ogólnie hotel jak na 3* czysty, zadbany chociaż wymagałby już remontu.

Ogólnie hotel jak na 3* czysty, zadbany chociaż wymagałby już remontu.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój czysty zadbany, chociaż widać, że przydałby się remont.

Wyżywienie
Dobre, urozmaicone chociaż monotonne. Praktycznie dzień w dzień to samo. Nic się nie marnuje. Nie zjedzone to robione różne sałatki. Dużo drobiu.

Obsługa w hotelu
W porządku, chociaż obsługa kiepsko rozmawia po angielsku, za to świetnie po niemiecku. Ręczniki wymieniane, jednak trzeba o nie poprosić.

Plaża
Kłamstwo, brak ręczników. Napoje tylko coca-cola, fanta, sprite, piwo i kawa. Żadnego alkoholu. Plaża brudna mnóstwo niedopałków i innych niespodzianek.

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 37 °C temperatura w nocy 25 °C

  • Temperatura powietrza 31 °C

  • Temperatura wody 24 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 36 °C temperatura w nocy 25 °C

  • Niedziela 39 °C temperatura w nocy 25 °C

  • Poniedziałek 36 °C temperatura w nocy 21 °C

  • Wtorek 37 °C temperatura w nocy 24 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować