Aktualne warunki podróży do Turcji

Hotel Grand Okan

Ocena: 4/5

Turcja, Alanya, Alanya

Przyjemność sportowa W pobliżu Alanyi Plaża Kleopatry Restauracja, 3 bary, kawiarnia

Więcej o hotelu

od 1 049 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Położenie

Pięciogwiazdkowy ośrodek wakacyjny Grand Okan leży w malowniczej miejscowości Alanya, w południowo-zachodniej Turcji, nad wybrzeżem Morza Śródziemnego. Zaledwie 1 kilometr oddziela tę placówkę od tętniącego życiem centrum miejscowości, które ma kompleksową infrastrukturę gastronomiczną, rozrywkową i usługowo-handlową. Warto wybrać się na tamtejszą starówkę, na której terenie czekają malownicze, architektoniczne zabytki, w tym zamek i twierdza. Obiekt usytuowany jest w odległości 50 metrów od najpopularniejszej plaży Riwiery Tureckiej, Kleopatra Beach, która dysponuje nowoczesnym zapleczem gastronomicznym i sportowo-rekreacyjnym. 250 metrów od hotelu znajduje się kompleks jaskiń Damlatas. Dojazd na lotnisko Antalya wynosi 2 godziny.

Wyposażenie

Na gości hotelu Grand Okan czeka wyposażenie urozmaicone i nowoczesne, Ostatni remont w placówce miał miejsce w 2019 roku. Aktualnie dysponuje ona głównym budynkiem z recepcją całodobową na parterze, obok której jest lobby z meblami do siedzenia. Na miejscu udostępniono również kantor, bankomat, windę, salę telewizyjną, terminal internetowy, pralnię chemiczną, przechowalnię bagażu. Na potrzeby gości przygotowano także dużą salę konferencyjną, niestrzeżony, zewnętrzny parking, egzotyczny ogród z miejscami do siedzenia. Na zewnątrz jest też taras z leżakami do opalania i parasolami oraz basen rekreacyjny i brodzik dla dzieci. Poza tym udostępniono zaplecze sportowe (siłownia, siatkówka plażowa, tenis stołowy) i rekreacyjne (rzutki, bilard, animacje czasu wolnego), internet bezprzewodowy. Zapewniono ponadto ofertę gastronomiczną (główna restauracja i 3 bary), centrum Spa & Wellness (sauna, masaże) i infrastrukturę dziecięcą.

Zakwaterowanie

W obiekcie wakacyjnym Grand Okan zapewniono komfortową bazę noclegową ze 155 apartamentami o eleganckiej aranżacji wnętrz, które są zlokalizowane w sześciopiętrowym budynku głównym (winda na miejscu). Wszystkie spośród dostępnych pokoi są dwuosobowe z możliwością jednej dostawki dla dziecka. Ich powierzchnia wynosi około 18 metrów kwadratowych i zbudowane są z głównego pomieszczenia (sypialnia z łóżkiem podwójnym i kącik z kanapą rozkładaną), balkonu (meble zewnętrzne) i łazienki (prysznic i toaleta). Zadbano w nich także o niezbędne wyposażenia z takimi udogodnieniami, jak m.in. kosmetyki, ręczniki, kapcie, suszarka do włosów, telewizja satelitarna, klimatyzacja indywidualnie sterowana, płatny minibar (według spożycia), zestaw do parzenia kawy i herbaty, płatny sejf, bezpłatny internet bezprzewodowy, telefon stacjonarny. Apartamenty mają widok na miasto lub morze (za opłatą).

Wyżywienie

W skład oferty gastronomicznej ośrodka Grand Okan wchodzi jeden, rozszerzony pakiet Half Board, który powinien zainteresować wymagających gości. W cenie tej formuły zostały uwzględnione bufetowe śniadania wydawane w dwóch turach (7.30-10.00 i 10.00-10.30), składające się z potraw słodkich i wytrawnych oraz wybranych, bezalkoholowych napoi. W pakiecie zawarto również kolację bufetową (19.00-21.00), do której napoje są dodatkowo płatne (zwykłe i alkoholowe, importowane i lokalne). W sezonie letnim kilka razy w tygodniu w czasie kolacji organizowane są wieczory kulinarne z gotowaniem na żywo. Hotelowa restauracja oferuje kuchnię turecką i międzynarodową z opcjami wegetariańskimi i bezglutenowymi (na życzenie, w cenie). Za dodatkową opłatą urlopowicze skorzystają z oferty gastronomicznej trzech barów, które są we lobby, na plaży i przy basenie.

Usługi

W ośrodku urlopowym Grand Okan przewidziane są rozmaite atrakcje dla osób w różnym wieku, których część jest bezpłatna. Przygotowując ofertę, pamiętano o dzieciach, do których dyspozycji oddano łóżeczka dziecięce (w cenie, wymagana rezerwacja), wysokie foteliki do karmienia w restauracji, brodzik zewnętrzny (słodka woda), oraz dodatkowo płatne wózki spacerowe. Nastawieni na aktywny wypoczynek urlopowicze mogą spędzać całe dnie na kąpieli w przestronnym basenie wyposażonym w leżaki i parasole. Codziennie można organizować trening w hotelowej, bezpłatnej siłowni przeznaczonej dla gości 18+, a także grać w tenisa stołowego (w cenie). Zapewniono również infrastrukturę (boisko i sprzęt) do gry w siatkówkę plażową. W programie animacji czasu wolnego uwzględniono atrakcje dla dzieci (dzienne zajęcia ruchowe) oraz dla dorosłych (wieczorne imprezy z koncertami i przedstawieniami artystycznymi).

Usługi płatne

W niewielkiej strefie Spa & Wellness, którą udostępniono w ośrodku wakacyjnym Grand Okan, czekają podstawowe usługi specjalne. Hotelowe centrum odnowy biologicznej zapewniło urlopowiczom szeroki katalog masaży różnych technik (tajska, sportowa, relaksacyjna), a także saunarium (sauna fińska). Sala konferencyjna znajdująca się na terenie ośrodka idealnie sprawdzi się dla gości biznesowych i nie tylko, którzy są zainteresowani organizacją eventu na miejscu. Na pobliskiej plaży zapewniono pełną ofertę sportów wodnych z wynajmem sprzętu wodnego i lekcjami z instruktorem.

Plaża

Piaszczysta plaża publiczna Kleopatra Beach oddalona jest o 50 metrów od ośrodka Grand Okan. Jest to część wybrzeża śródziemnomorskiego o dużej powierzchni i czystości, a także rozbudowanej infrastrukturze turystycznej. Plażowicze skorzystają za dodatkową opłatą z serwisu plażowego (ręczniki, leżaki, parasole), lokali gastronomicznych, wypożyczalni sprzętu sportowego i pozostałych atrakcji. Ochronne obuwie kąpielowe nie jest niezbędne.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 50 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 1000 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 130 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Bowling Bowling tak
  • Basen dla dzieci Basen dla dzieci tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 7 opinii)

Ocena 4,5 / 5

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,6 / 5

Okolica 4,6 / 5

Cena 4,3 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

40. najwyższa ocena z 880 hoteli w Alanya

Olena K.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.1. - 2.2.2025 Oceniono: Luty 2025

Grand Okan Ocena: 4/5 Turcja, Alanya

Pobyt spełnił moje oczekiwania co do hotelu. Hotel położony jest w centrum Alanyi. W pobliżu znajdują się sklepy. Śniadania i kolacje były pyszne i różnorodne. Obsługa jest bardzo pomocna i przyjazna. Jeśli balkon jest zwrócony w stronę bulwaru Ataturka, będzie głośno. To jest jedyny minus. Pokój jest czysty, sprzątanie i wymiana ręczników codziennie. Internet jest szybki. Ogólnie mi się podobało. Przyjdę ponownie.

Pobyt spełnił moje oczekiwania co do hotelu. Hotel położony jest w centrum Alanyi. W pobliżu znajdują się sklepy. Śniadania i kolacje były pyszne i różnorodne. Obsługa jest bardzo pomocna i przyjazna. Jeśli balkon jest zwrócony w stronę bulwaru Ataturka, będzie głośno. To jest jedyny minus. Pokój jest czysty, sprzątanie i wymiana ręczników codziennie. Internet jest szybki. Ogólnie mi się podobało. Przyjdę ponownie.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Olga D.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 28.8. - 2.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Grand Okan Ocena: 4/5 Turcja, Alanya

Moje ogólne wrażenie z wakacji to zawstydzenie. W Alanyi było miło, ale: Nie meldowaliśmy się pierwszym kodem, biuro podróży przysłało kolejny, a potem odprawa zgodnie z instrukcją przebiegła bez problemu, przyszły dwa maile z rzędu z biletami , a następnie e-mail potwierdzający rezerwację. Po przylocie znaleźliśmy kiosk z naszym CK na terenie przed lotniskiem, przyjemny i wygodny autokar zawiózł nas do hotelu. Należy zaznaczyć, że podróż do hotelu trwa ponad dwie godziny (z jednym postojem w innym hotelu, gdy druga para wysiadała). Po odprawie online na podróż powrotną nie mogliśmy pobrać biletów, tylko je mieliśmy e-mail. Od linii lotniczej przyszło kolejno 6 e-maili (bilety i potwierdzenie rezerwacji), ostatni e-mail przyszedł w dniu wylotu po drugiej w nocy z informacją o anulowaniu rezerwacji! (wylot na lotnisko był o 2.40). Nie zauważyłem go, więc w spokoju pojechaliśmy na lotnisko. Po dotarciu do hali odpraw czytamy, że linię lotniczą Sun Express można znaleźć przy stanowiskach 120 - 131. Stanęliśmy przy najbliższym, 131. Osoby, które dokonały już odprawy online, mogą skorzystać ze stanowiska 120-125, tj. służy tylko do przekazywania bagażu i, jak się później dowiedzieliśmy, jest znacznie szybszy. Kiedy nadeszła nasza kolej, steward powiedział nam, że nasze miejsca w samolocie są już zajęte przez inne osoby i wysłał nas przez korytarz, gdzie znajdowały się dwa stanowiska linii lotniczych. Powiedział UCIEKAJ, nie było czasu do stracenia. Moja córka biegła, a ja ciągnąłem za nią walizki. Po tym jak pani za oknem rozwiązała problem pasażera przed nami i wysłuchała naszego problemu, natychmiast wysłała nas do stanowiska 117, do kierownika. Przebiegliśmy jeszcze raz przez korytarz i potem nerwowo czekaliśmy, aż lada będzie wolna. Pani za ladą w końcu do kogoś zadzwoniła, powiedziała, że jest jeszcze miejsce w samolocie i wydrukowała nam bilety. Podrzuciliśmy nasze walizki dosłownie kilka sekund przed zamknięciem odbioru bagażu. Potem stanęliśmy w kolejce do kontroli celnej. Szybko przeszliśmy przez bramkę bezpieczeństwa, przebiegliśmy przez strefę wolnocłową i o godzinie 7 dotarliśmy do bramki. Odlot miał być o 7.20, na szczęście samolot był spóźniony pół godziny.

Moje ogólne wrażenie z wakacji to zawstydzenie. W Alanyi było miło, ale: Nie meldowaliśmy się pierwszym kodem, biuro podróży przysłało kolejny, a potem odprawa zgodnie z instrukcją przebiegła bez problemu, przyszły dwa maile z rzędu z biletami , a następnie e-mail potwierdzający rezerwację. Po przylocie znaleźliśmy kiosk z naszym CK na terenie przed lotniskiem, przyjemny i wygodny autokar zawiózł nas do hotelu. Należy zaznaczyć, że podróż do hotelu trwa ponad dwie godziny (z jednym postojem w innym hotelu, gdy druga para wysiadała). Po odprawie online na podróż powrotną nie mogliśmy pobrać biletów, tylko je mieliśmy e-mail. Od linii lotniczej przyszło kolejno 6 e-maili (bilety i potwierdzenie rezerwacji), ostatni e-mail przyszedł w dniu wylotu po drugiej w nocy z informacją o anulowaniu rezerwacji! (wylot na lotnisko był o 2.40). Nie zauważyłem go, więc w spokoju pojechaliśmy na lotnisko. Po dotarciu do hali odpraw czytamy, że linię lotniczą Sun Express można znaleźć przy stanowiskach 120 - 131. Stanęliśmy przy najbliższym, 131. Osoby, które dokonały już odprawy online, mogą skorzystać ze stanowiska 120-125, tj. służy tylko do przekazywania bagażu i, jak się później dowiedzieliśmy, jest znacznie szybszy. Kiedy nadeszła nasza kolej, steward powiedział nam, że nasze miejsca w samolocie są już zajęte przez inne osoby i wysłał nas przez korytarz, gdzie znajdowały się dwa stanowiska linii lotniczych. Powiedział UCIEKAJ, nie było czasu do stracenia. Moja córka biegła, a ja ciągnąłem za nią walizki. Po tym jak pani za oknem rozwiązała problem pasażera przed nami i wysłuchała naszego problemu, natychmiast wysłała nas do stanowiska 117, do kierownika. Przebiegliśmy jeszcze raz przez korytarz i potem nerwowo czekaliśmy, aż lada będzie wolna. Pani za ladą w końcu do kogoś zadzwoniła, powiedziała, że jest jeszcze miejsce w samolocie i wydrukowała nam bilety. Podrzuciliśmy nasze walizki dosłownie kilka sekund przed zamknięciem odbioru bagażu. Potem stanęliśmy w kolejce do kontroli celnej. Szybko przeszliśmy przez bramkę bezpieczeństwa, przebiegliśmy przez strefę wolnocłową i o godzinie 7 dotarliśmy do bramki. Odlot miał być o 7.20, na szczęście samolot był spóźniony pół godziny.

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Po przybyciu do hotelu (o godzinie 22.00) byłem bardzo zadowolony z propozycji późnej kolacji, którą chętnie przyjęliśmy. Dostaliśmy pokój na pierwszym piętrze i jak się dowiedziałem rano, morze przeświecało przez drzewa o temperaturze około 1°. Dla mnie bez sensu jest zatem kupowanie najdroższego pokoju z widokiem na morze (lub napiwek w recepcji:). Nieprzyjemne odkrycie nastąpiło po skorzystaniu z łazienki, kiedy odkryłem, że ręcznik przy zlewie był mokry z jednej strony. Kiedy dowiedziałem się, że ten drugi też jest mokry, miałem nieprzyjemne uczucie, ale po drodze byliśmy zmęczeni i poszliśmy spać. Wszystko to dotarło do mnie dopiero w nocy, kiedy zamknęłam deskę sedesową i znalazłam za nią papierowy kwiatek, który pokojówka wkładała do łazienki, żeby gość mógł zobaczyć, że jest sprzątany specjalnie dla niego. Dlatego został nam tylko papier toaletowy! Z naszego pokoju, zwłaszcza z toalety, przed naszym przyjazdem korzystała duża liczba osób! ! ! Rano kazałem pokojówce zmienić ręczniki i posprzątać, ale nie mogłem się pozbyć nieprzyjemnego uczucia.

Wyżywienie
Kuchnia znakomita, duża ilość sałatek, na obiad kilka garnków jedzenia, drób, ryby, gyros, dania dietetyczne, wegetariańskie, osiem rodzajów owoców oraz wiele pysznych deserów i ciast. Do kolacji dodatkowo zapłaciliśmy za wodę gazowaną (przynoszą szklankę 0,25 l) za 55 lirów lub wodę butelkowaną 1,5 litra za 70 lirów. Na śniadanie słono i słodko, suszone owoce, kilka rodzajów serów, warzywa, pyszne świeże naleśniki i omlety.

Obsługa w hotelu
Wszędzie silna sieć WIFI, nawet na plaży, co było bardzo miłe.

Plaża
Do plaży można było dojechać lokalną drogą jednokierunkową, leżak z parasolem można kupić bezpośrednio na plaży za 280 lirów lub w recepcji za 140 lirów dziennie. Wejście do morza jest dość strome, do brzegu nie można dojść 5 metrów. Plaża ma gruby piasek, buty do wody nie są potrzebne.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Olena K.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.1. - 2.2.2025 Oceniono: Luty 2025

Grand Okan Ocena: 4/5 Turcja, Alanya

Pobyt spełnił moje oczekiwania co do hotelu. Hotel położony jest w centrum Alanyi. W pobliżu znajdują się sklepy. Śniadania i kolacje były pyszne i różnorodne. Obsługa jest bardzo pomocna i przyjazna. Jeśli balkon jest zwrócony w stronę bulwaru Ataturka, będzie głośno. To jest jedyny minus. Pokój jest czysty, sprzątanie i wymiana ręczników codziennie. Internet jest szybki. Ogólnie mi się podobało. Przyjdę ponownie.

Pobyt spełnił moje oczekiwania co do hotelu. Hotel położony jest w centrum Alanyi. W pobliżu znajdują się sklepy. Śniadania i kolacje były pyszne i różnorodne. Obsługa jest bardzo pomocna i przyjazna. Jeśli balkon jest zwrócony w stronę bulwaru Ataturka, będzie głośno. To jest jedyny minus. Pokój jest czysty, sprzątanie i wymiana ręczników codziennie. Internet jest szybki. Ogólnie mi się podobało. Przyjdę ponownie.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Olga D.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 28.8. - 2.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Grand Okan Ocena: 4/5 Turcja, Alanya

Moje ogólne wrażenie z wakacji to zawstydzenie. W Alanyi było miło, ale: Nie meldowaliśmy się pierwszym kodem, biuro podróży przysłało kolejny, a potem odprawa zgodnie z instrukcją przebiegła bez problemu, przyszły dwa maile z rzędu z biletami , a następnie e-mail potwierdzający rezerwację. Po przylocie znaleźliśmy kiosk z naszym CK na terenie przed lotniskiem, przyjemny i wygodny autokar zawiózł nas do hotelu. Należy zaznaczyć, że podróż do hotelu trwa ponad dwie godziny (z jednym postojem w innym hotelu, gdy druga para wysiadała). Po odprawie online na podróż powrotną nie mogliśmy pobrać biletów, tylko je mieliśmy e-mail. Od linii lotniczej przyszło kolejno 6 e-maili (bilety i potwierdzenie rezerwacji), ostatni e-mail przyszedł w dniu wylotu po drugiej w nocy z informacją o anulowaniu rezerwacji! (wylot na lotnisko był o 2.40). Nie zauważyłem go, więc w spokoju pojechaliśmy na lotnisko. Po dotarciu do hali odpraw czytamy, że linię lotniczą Sun Express można znaleźć przy stanowiskach 120 - 131. Stanęliśmy przy najbliższym, 131. Osoby, które dokonały już odprawy online, mogą skorzystać ze stanowiska 120-125, tj. służy tylko do przekazywania bagażu i, jak się później dowiedzieliśmy, jest znacznie szybszy. Kiedy nadeszła nasza kolej, steward powiedział nam, że nasze miejsca w samolocie są już zajęte przez inne osoby i wysłał nas przez korytarz, gdzie znajdowały się dwa stanowiska linii lotniczych. Powiedział UCIEKAJ, nie było czasu do stracenia. Moja córka biegła, a ja ciągnąłem za nią walizki. Po tym jak pani za oknem rozwiązała problem pasażera przed nami i wysłuchała naszego problemu, natychmiast wysłała nas do stanowiska 117, do kierownika. Przebiegliśmy jeszcze raz przez korytarz i potem nerwowo czekaliśmy, aż lada będzie wolna. Pani za ladą w końcu do kogoś zadzwoniła, powiedziała, że jest jeszcze miejsce w samolocie i wydrukowała nam bilety. Podrzuciliśmy nasze walizki dosłownie kilka sekund przed zamknięciem odbioru bagażu. Potem stanęliśmy w kolejce do kontroli celnej. Szybko przeszliśmy przez bramkę bezpieczeństwa, przebiegliśmy przez strefę wolnocłową i o godzinie 7 dotarliśmy do bramki. Odlot miał być o 7.20, na szczęście samolot był spóźniony pół godziny.

Moje ogólne wrażenie z wakacji to zawstydzenie. W Alanyi było miło, ale: Nie meldowaliśmy się pierwszym kodem, biuro podróży przysłało kolejny, a potem odprawa zgodnie z instrukcją przebiegła bez problemu, przyszły dwa maile z rzędu z biletami , a następnie e-mail potwierdzający rezerwację. Po przylocie znaleźliśmy kiosk z naszym CK na terenie przed lotniskiem, przyjemny i wygodny autokar zawiózł nas do hotelu. Należy zaznaczyć, że podróż do hotelu trwa ponad dwie godziny (z jednym postojem w innym hotelu, gdy druga para wysiadała). Po odprawie online na podróż powrotną nie mogliśmy pobrać biletów, tylko je mieliśmy e-mail. Od linii lotniczej przyszło kolejno 6 e-maili (bilety i potwierdzenie rezerwacji), ostatni e-mail przyszedł w dniu wylotu po drugiej w nocy z informacją o anulowaniu rezerwacji! (wylot na lotnisko był o 2.40). Nie zauważyłem go, więc w spokoju pojechaliśmy na lotnisko. Po dotarciu do hali odpraw czytamy, że linię lotniczą Sun Express można znaleźć przy stanowiskach 120 - 131. Stanęliśmy przy najbliższym, 131. Osoby, które dokonały już odprawy online, mogą skorzystać ze stanowiska 120-125, tj. służy tylko do przekazywania bagażu i, jak się później dowiedzieliśmy, jest znacznie szybszy. Kiedy nadeszła nasza kolej, steward powiedział nam, że nasze miejsca w samolocie są już zajęte przez inne osoby i wysłał nas przez korytarz, gdzie znajdowały się dwa stanowiska linii lotniczych. Powiedział UCIEKAJ, nie było czasu do stracenia. Moja córka biegła, a ja ciągnąłem za nią walizki. Po tym jak pani za oknem rozwiązała problem pasażera przed nami i wysłuchała naszego problemu, natychmiast wysłała nas do stanowiska 117, do kierownika. Przebiegliśmy jeszcze raz przez korytarz i potem nerwowo czekaliśmy, aż lada będzie wolna. Pani za ladą w końcu do kogoś zadzwoniła, powiedziała, że jest jeszcze miejsce w samolocie i wydrukowała nam bilety. Podrzuciliśmy nasze walizki dosłownie kilka sekund przed zamknięciem odbioru bagażu. Potem stanęliśmy w kolejce do kontroli celnej. Szybko przeszliśmy przez bramkę bezpieczeństwa, przebiegliśmy przez strefę wolnocłową i o godzinie 7 dotarliśmy do bramki. Odlot miał być o 7.20, na szczęście samolot był spóźniony pół godziny.

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Po przybyciu do hotelu (o godzinie 22.00) byłem bardzo zadowolony z propozycji późnej kolacji, którą chętnie przyjęliśmy. Dostaliśmy pokój na pierwszym piętrze i jak się dowiedziałem rano, morze przeświecało przez drzewa o temperaturze około 1°. Dla mnie bez sensu jest zatem kupowanie najdroższego pokoju z widokiem na morze (lub napiwek w recepcji:). Nieprzyjemne odkrycie nastąpiło po skorzystaniu z łazienki, kiedy odkryłem, że ręcznik przy zlewie był mokry z jednej strony. Kiedy dowiedziałem się, że ten drugi też jest mokry, miałem nieprzyjemne uczucie, ale po drodze byliśmy zmęczeni i poszliśmy spać. Wszystko to dotarło do mnie dopiero w nocy, kiedy zamknęłam deskę sedesową i znalazłam za nią papierowy kwiatek, który pokojówka wkładała do łazienki, żeby gość mógł zobaczyć, że jest sprzątany specjalnie dla niego. Dlatego został nam tylko papier toaletowy! Z naszego pokoju, zwłaszcza z toalety, przed naszym przyjazdem korzystała duża liczba osób! ! ! Rano kazałem pokojówce zmienić ręczniki i posprzątać, ale nie mogłem się pozbyć nieprzyjemnego uczucia.

Wyżywienie
Kuchnia znakomita, duża ilość sałatek, na obiad kilka garnków jedzenia, drób, ryby, gyros, dania dietetyczne, wegetariańskie, osiem rodzajów owoców oraz wiele pysznych deserów i ciast. Do kolacji dodatkowo zapłaciliśmy za wodę gazowaną (przynoszą szklankę 0,25 l) za 55 lirów lub wodę butelkowaną 1,5 litra za 70 lirów. Na śniadanie słono i słodko, suszone owoce, kilka rodzajów serów, warzywa, pyszne świeże naleśniki i omlety.

Obsługa w hotelu
Wszędzie silna sieć WIFI, nawet na plaży, co było bardzo miłe.

Plaża
Do plaży można było dojechać lokalną drogą jednokierunkową, leżak z parasolem można kupić bezpośrednio na plaży za 280 lirów lub w recepcji za 140 lirów dziennie. Wejście do morza jest dość strome, do brzegu nie można dojść 5 metrów. Plaża ma gruby piasek, buty do wody nie są potrzebne.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Adam L.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 9.8. - 15.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Grand Okan Ocena: 4/5 Turcja, Alanya

Jesteśmy zadowoleni z naszego pobytu w Turcji, wakacje przebiegły zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Bez niedogodności i niespodzianek.

Jesteśmy zadowoleni z naszego pobytu w Turcji, wakacje przebiegły zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Bez niedogodności i niespodzianek.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
W pokoju hotelowym niczego nam nie brakowało, pokój był ładny, sprzątanie bez problemów, Wi-Fi w pokoju, klimatyzacja, telewizor, mini barek.

Wyżywienie
Hotel oferuje obiadokolację. Zarówno śniadanie, jak i kolacja były w formie bufetu. Byliśmy zadowoleni z jedzenia, jedzenie było smaczne, wysokiej jakości i różnorodne. W ramach śniadania oferowali wodę, kawę i herbatę. Jedynym minusem było to, że w kolacji nie było czystej wody! Za czystą wodę też trzeba było płacić.

Obsługa w hotelu
Personel hotelu był bardzo miły i miły. Każdy w Turcji oczekuje trójstronności od każdej usługi.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Tibor H.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 17.7. - 24.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Grand Okan Ocena: 4/5 Turcja, Alanya

Odpowiedni

Odpowiedni

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Oľga G.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 24.7. - 30.7.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Grand Okan Ocena: 4/5 Turcja, Alanya

Podróżowanie z niemieckim paszportem jest dla doświadczonych podróżników, którzy poradzą sobie nawet bez delegata ck. Informują o ważnym spotkaniu, ale nie przychodzą. Wystarczy więc mieć dwie ważne informacje. 1. Kto i gdzie będzie na Ciebie czekał po przylocie na lotnisku i zapewni transport do hotelu. 2. Kto i kiedy odbierze Cię z hotelu i zawiezie na lotnisko w dniu wylotu. Po przyjeździe poszukaj swojej karty podróżnej przed Terminalem 1, gdzie znajdują się różne punkty kontrolne. Czekają tam na swoje owce i zapewnią transport do hotelu. Informację o dojeździe na lotnisko otrzymają Państwo drogą mailową dzień przed odlotem z recepcji hotelu, która przekaże Państwu tę informację. Dla pewności zadzwoniłem wcześniej do delegata, żeby o mnie nie zapomniał. Możesz cieszyć się wszystkim innym nawet bez delegata. Lokalizacja, hotel, jedzenie i obsługa były bardzo miłe.

Podróżowanie z niemieckim paszportem jest dla doświadczonych podróżników, którzy poradzą sobie nawet bez delegata ck. Informują o ważnym spotkaniu, ale nie przychodzą. Wystarczy więc mieć dwie ważne informacje. 1. Kto i gdzie będzie na Ciebie czekał po przylocie na lotnisku i zapewni transport do hotelu. 2. Kto i kiedy odbierze Cię z hotelu i zawiezie na lotnisko w dniu wylotu. Po przyjeździe poszukaj swojej karty podróżnej przed Terminalem 1, gdzie znajdują się różne punkty kontrolne. Czekają tam na swoje owce i zapewnią transport do hotelu. Informację o dojeździe na lotnisko otrzymają Państwo drogą mailową dzień przed odlotem z recepcji hotelu, która przekaże Państwu tę informację. Dla pewności zadzwoniłem wcześniej do delegata, żeby o mnie nie zapomniał. Możesz cieszyć się wszystkim innym nawet bez delegata. Lokalizacja, hotel, jedzenie i obsługa były bardzo miłe.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Wyżywienie
Jedzenie doskonałe i urozmaicone. Hotel oferuje tylko śniadania i kolacje. Bar przy basenie oferował coś na lunch. Śniadania i kolacje w bogatym hotelu mi wystarczają. Napoje nie są bezpłatnie podawane podczas kolacji. Napój zamawiany jest u kelnera na numer pokoju. Zapłaciłem wszystko ostatniego dnia rachunku. I nie oczekuj kawy po turecku, ale naprawdę skosztuj doskonałej czarnej herbaty:)

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (4) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 34 °C temperatura w nocy 27 °C

  • Temperatura powietrza 33 °C

  • Temperatura wody 27 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 34 °C temperatura w nocy 27 °C

  • Piątek 32 °C temperatura w nocy 27 °C

  • Sobota 33 °C temperatura w nocy 27 °C

  • Niedziela 35 °C temperatura w nocy 28 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować