Aktualne warunki podróży do Turcji

Hotel Grand Alisa (ex. Royalisa)

Ocena: 3/5

Turcja, Alanya, Alanya

Świetna lokalizacja Komfortowe zakwaterowanie Bliskość atrakcji

Więcej o hotelu

od 1 079 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Opis ogólny:
Uroczy hotel Royalisa Hotel jest oddalony o ok. 120 m od piaszczystej/żwirowej plaży. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 2 km. Miasto Antalya jest oddalone o około 130 km. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 2 km. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 2 km. Przystanek autobusowy (bezpośrednio przy hotelu) i postój taksówek (ok. 50 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 1 km szpital. Lotnisko (AYT) położone jest ok. 127 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (GZP) jest oddalone o ok. 38 km.
Wyposażenie :
Ten hotel oddaje do dyspozycji gości 118 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję , lobby, windę, klimatyzację, sejf (odpłatny), salon fryzjerski, minimarket oraz parking (bezpłatny). W hotelu znajdują się trzy klimatyzowane restauracje. Wi-fi jest do dyspozycji gości za dodatkową opłatą. Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw.Usługa prania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 2 baseny ze słodką wodą z zintegrowanym basenikiem dla dzieci i jedna zjeżdżalnia wodna. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie 
Wyżywienie:
Śniadanie w formie szwedzkiego stołu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Woda w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe, piwo, wino, kawa i herbata , ciasta i wyroby cukiernicze, lokalne alkohole , przekąski oraz nocne przekąski.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia i siatkówka plażowa. Oferty wellness: strefa spa, saunę, łaźnia parowa, hammam i masaże za opłatą.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych.Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.
Pięcioosobowy Standard pokój rodzinny:
Pokoje wyposażone są w terakotę, łóżeczko dziecięce (bezpłatnie), ogrzewanie (regulowane indywidualnie), minibar (za ewentualną opłatą), Internet (odpłatnie), sejf (za opłatą) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację.
Double Standard Pokój:
Pokoje wyposażone są w terakotę, łóżeczko dziecięce (bezpłatnie), ogrzewanie (regulowane indywidualnie), minibar (za ewentualną opłatą), Internet (odpłatnie), sejf (za opłatą) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Powierzchnia: ok. 25 m.

BAGAŻ, REZYDENT, ZMIANA UCZESTNIKA NA PRZELOTACH LINIAMI REJSOWYMI CORENDON

Oferta z przelotem liniami rejsowymi Corendon, SunExpress oraz innymi dostepnymi liniami rejsowymi jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
WARUNKI PRZELOTU CORENDON:
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg, chyba że Oferta określa inaczej (taryfa FLEX zawiera bagaż podręczny i główny, taryfa ECO zawiera tylko bagaż podręczny).
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

WARUNKI PRZELOTU SunExpress:
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika.
WARUNKI PRZELOTU Turkish Airlines:
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg oraz bagaż rejestrowany 23 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika.
WAŻNE! Klienci odprawiają się na lotnisku na podstawie dokumentu tożsamości przy odprawie paszportowo-bagażowej.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

CENA ZAWIERA / NIE ZAWIERA

CENA ZAWIERA:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Corendon mały bagaż 8 kg 55x40x25, czartery 5 kg podręczny),
- 20 kg bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- 20 kg w przypadku przelotów liniami Corendon
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.
Oferta nie zawiera standardowej opieki rezydenta. Klienci przylatujący do Turcji są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od lotniska Lotnisko 39 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Plac zabaw, Basen dla dzieci Plac zabaw tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 11 opinii)

Ocena 3,2 / 5

Zakwaterowanie 3,1 / 5

Wyżywienie 3,2 / 5

Okolica 3,2 / 5

Cena 3,2 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

208. najwyższa ocena z 880 hoteli w Alanya

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 1,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.8. - 17.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Grand Alisa (ex. Royalisa) Ocena: 3/5 Turcja, Alanya

Nie wiem co napisać, do hotelu dotarliśmy o 20:00 wieczorem, z powrotem o 2:00 w nocy, więc minus dwa dni....zatrucie pokarmowe, szalone wejście do morza, złamanie głowę, na szczęście wytrzymały ją tylko kolana

Nie wiem co napisać, do hotelu dotarliśmy o 20:00 wieczorem, z powrotem o 2:00 w nocy, więc minus dwa dni....zatrucie pokarmowe, szalone wejście do morza, złamanie głowę, na szczęście wytrzymały ją tylko kolana

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Całkiem ok, łazienka okropna

Wyżywienie
Wybór był dobry, ale przywiezienie do domu zatrucia pokarmowego i wylądowanie na OIOM-ie? Brak mi słów….

Obsługa w hotelu
Nie było żadnych usług

Plaża
Nigdzie nie jest napisane, że plaża była na skale. Nie miałam absolutnie nic wspólnego z małymi dziećmi. 2 złamane kolana mówią wszystko….

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Jana G.

Ocena 3,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.8. - 17.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Grand Alisa (ex. Royalisa) Ocena: 3/5 Turcja, Alanya

Ogólnie byliśmy mile zaskoczeni hotelem i obsługą. Niestety morze nas bardzo rozczarowało i wiemy, że więcej tu nie zajrzymy, bo możemy zostać w ogródku przy basenie.

Ogólnie byliśmy mile zaskoczeni hotelem i obsługą. Niestety morze nas bardzo rozczarowało i wiemy, że więcej tu nie zajrzymy, bo możemy zostać w ogródku przy basenie.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Dojazd do hotelu z lotniska w Antalyi zajmuje 3 godziny. Nasz pokój był czysty i przestronny, klimatyzacja działała tylko wtedy, gdy byłeś w pokoju, ponieważ dostajesz jedną kartę do pokoju. Łazienka była przestronna, znalazła się tam również suszarka do włosów, jednak przydałaby się renowacja. Mieliśmy balkon z widokiem na jadalnię z basenem i odrobiną morza i tak nam to wystarczyło, całe dnie spędzaliśmy poza pokojem.

Wyżywienie
Jedzenie było naprawdę urozmaicone, każdy może wybrać. Codziennie próbowali zmieniać gorące jedzenie, co było świetne, ponieważ nie jadło się w kółko tego samego. Jeśli chodzi o paluszki owocowo-warzywne, było ich mnóstwo, od pojedynczych kawałków po sałatki, które były wyśmienite. Po prostu polecam zażywanie probiotyków przed wakacjami, bo nigdy nie wiesz, czym myjesz jedzenie, więc nie zaskoczą Cię żadne problemy trawienne.

Obsługa w hotelu
Personel w hotelu był bardzo miły, pomocny i uśmiechnięty. Pomocni byli ochroniarze. Program animacyjny dla dzieci był uboższy, rozrywka dla nich była tylko wieczorem, w przeciwnym razie w ciągu dnia (aerobik, piłka wodna, rzutki i mini dyskoteka) zajmował się animator, który ciągle gwiżdżał, co było denerwujące zwłaszcza dla osób, które nie bierz udziału w rozrywce. Mnie osobiście niepokoiło to, że w hotelu byli ludzie, którzy mieli własne usługi, takie jak masażyści, tatuaże czy handlarze odzieżą (zabrali cię swoim samochodem i zawiozli do centrum miasta do swojego sklepu i próbowali sprzedać ci drogie ubrania) , że oferowali ci usługi 4 razy dziennie i było to denerwujące.

Plaża
Plaża jest okropna, wejście do morza jest fatalne, wszędzie są ogromne kamienie, które trzeba pokonać, a dopiero potem jesteś w morzu, gdzie i tak jest za dużo kamieni. Jeśli chodzi o morze, to dla nas duże rozczarowanie. Nie polecam chodzić tam bez butów. Odległość od hotelu do plaży wynosi ok. 5 minut

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 1,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.8. - 17.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Grand Alisa (ex. Royalisa) Ocena: 3/5 Turcja, Alanya

Nie wiem co napisać, do hotelu dotarliśmy o 20:00 wieczorem, z powrotem o 2:00 w nocy, więc minus dwa dni....zatrucie pokarmowe, szalone wejście do morza, złamanie głowę, na szczęście wytrzymały ją tylko kolana

Nie wiem co napisać, do hotelu dotarliśmy o 20:00 wieczorem, z powrotem o 2:00 w nocy, więc minus dwa dni....zatrucie pokarmowe, szalone wejście do morza, złamanie głowę, na szczęście wytrzymały ją tylko kolana

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Całkiem ok, łazienka okropna

Wyżywienie
Wybór był dobry, ale przywiezienie do domu zatrucia pokarmowego i wylądowanie na OIOM-ie? Brak mi słów….

Obsługa w hotelu
Nie było żadnych usług

Plaża
Nigdzie nie jest napisane, że plaża była na skale. Nie miałam absolutnie nic wspólnego z małymi dziećmi. 2 złamane kolana mówią wszystko….

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Jana G.

Ocena 3,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.8. - 17.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Grand Alisa (ex. Royalisa) Ocena: 3/5 Turcja, Alanya

Ogólnie byliśmy mile zaskoczeni hotelem i obsługą. Niestety morze nas bardzo rozczarowało i wiemy, że więcej tu nie zajrzymy, bo możemy zostać w ogródku przy basenie.

Ogólnie byliśmy mile zaskoczeni hotelem i obsługą. Niestety morze nas bardzo rozczarowało i wiemy, że więcej tu nie zajrzymy, bo możemy zostać w ogródku przy basenie.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Dojazd do hotelu z lotniska w Antalyi zajmuje 3 godziny. Nasz pokój był czysty i przestronny, klimatyzacja działała tylko wtedy, gdy byłeś w pokoju, ponieważ dostajesz jedną kartę do pokoju. Łazienka była przestronna, znalazła się tam również suszarka do włosów, jednak przydałaby się renowacja. Mieliśmy balkon z widokiem na jadalnię z basenem i odrobiną morza i tak nam to wystarczyło, całe dnie spędzaliśmy poza pokojem.

Wyżywienie
Jedzenie było naprawdę urozmaicone, każdy może wybrać. Codziennie próbowali zmieniać gorące jedzenie, co było świetne, ponieważ nie jadło się w kółko tego samego. Jeśli chodzi o paluszki owocowo-warzywne, było ich mnóstwo, od pojedynczych kawałków po sałatki, które były wyśmienite. Po prostu polecam zażywanie probiotyków przed wakacjami, bo nigdy nie wiesz, czym myjesz jedzenie, więc nie zaskoczą Cię żadne problemy trawienne.

Obsługa w hotelu
Personel w hotelu był bardzo miły, pomocny i uśmiechnięty. Pomocni byli ochroniarze. Program animacyjny dla dzieci był uboższy, rozrywka dla nich była tylko wieczorem, w przeciwnym razie w ciągu dnia (aerobik, piłka wodna, rzutki i mini dyskoteka) zajmował się animator, który ciągle gwiżdżał, co było denerwujące zwłaszcza dla osób, które nie bierz udziału w rozrywce. Mnie osobiście niepokoiło to, że w hotelu byli ludzie, którzy mieli własne usługi, takie jak masażyści, tatuaże czy handlarze odzieżą (zabrali cię swoim samochodem i zawiozli do centrum miasta do swojego sklepu i próbowali sprzedać ci drogie ubrania) , że oferowali ci usługi 4 razy dziennie i było to denerwujące.

Plaża
Plaża jest okropna, wejście do morza jest fatalne, wszędzie są ogromne kamienie, które trzeba pokonać, a dopiero potem jesteś w morzu, gdzie i tak jest za dużo kamieni. Jeśli chodzi o morze, to dla nas duże rozczarowanie. Nie polecam chodzić tam bez butów. Odległość od hotelu do plaży wynosi ok. 5 minut

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 22.7. - 28.7.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Grand Alisa (ex. Royalisa) Ocena: 3/5 Turcja, Alanya

Ogólnie ok,

Ogólnie ok,

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
łazienka wymaga remontu

Wyżywienie
Wyżywienie różnorodne, smaczne

Obsługa w hotelu
Zadowoleni

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Vladimíra B.

Ocena 2,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 10.7. - 16.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Grand Alisa (ex. Royalisa) Ocena: 3/5 Turcja, Alanya

Pierwsze wrażenie było dużym rozczarowaniem zakwaterowaniem. Wifi działało tylko w recepcji, a w pokoju było płatne, więc jeśli chcesz mieć łącze internetowe w pokoju, musisz zapłacić około 10 euro za 5 dni.

Pierwsze wrażenie było dużym rozczarowaniem zakwaterowaniem. Wifi działało tylko w recepcji, a w pokoju było płatne, więc jeśli chcesz mieć łącze internetowe w pokoju, musisz zapłacić około 10 euro za 5 dni.

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Łazienka była stara, toaleta ledwo spłukiwana i śmierdząca. Ogólne wyposażenie pokoi było stare, ale funkcjonalne.

Wyżywienie
Jedzenie było najlepszą częścią zakwaterowania. Śniadania, obiady i kolacje były naprawdę bogate. Wybór jedzenia był zróżnicowany. Starali się urozmaicać dania, więc mieliśmy wrażenie, że każdego dnia mamy do wyboru coś innego.

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe były na średnim poziomie, jednak obsługa w recepcji była dość niezrozumiała, zwłaszcza gdy organizowaliśmy transfer z hotelu na lotnisko.

Plaża
Plaża przeciętna, w miarę czysta, choć widać było, że jej nie sprzątają, bo przez cały tydzień wisiały na niej jakieś śmieci.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Łukasz P.

Ocena 3,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 14.8. - 21.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Grand Alisa (ex. Royalisa) Ocena: 3/5 Turcja, Alanya

Mimo paru minusów, polecam. Rodzina 2+2 dostaliśmy apartament dwupokojowy,w każdym klimatyzacja. Lodówka jest. Łazienka ma chyba 30 lat. Codziennie sprzątane

Mimo paru minusów, polecam. Rodzina 2+2 dostaliśmy apartament dwupokojowy,w każdym klimatyzacja. Lodówka jest. Łazienka ma chyba 30 lat. Codziennie sprzątane

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Przyjechaliśmy do hotelu około 10,pokój dostaliśmy parę minut przed 14. Po nieprzespanej nocy,to trochę słabo.

Wyżywienie
Jedzenie ok. Śniadania mogłyby być lepsze.

Obsługa w hotelu
Internet tylko w lobby,w hotelu płatny (około 10 euro tydzień)

Plaża
Plaża blisko. Woda ciepła. Uwaga na kamienie,bo można się poważnie zranić.

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (2)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 34 °C temperatura w nocy 27 °C

  • Temperatura powietrza 30 °C

  • Temperatura wody 24 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 34 °C temperatura w nocy 28 °C

  • Sobota 35 °C temperatura w nocy 28 °C

  • Niedziela 34 °C temperatura w nocy 28 °C

  • Poniedziałek 31 °C temperatura w nocy 25 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować