Opis
LOKALIZACJA - W Mahdii, ok. 3 km od centrum Mahdii. Lotnisko: Enfidha ok. 125 km od hotelu, Monastir ok. 50 km od hotelu.
PLAŻA - Bezpośrednio przy hotelu, prywatna, piaszczysta - parasole i leżaki - bezpłatne; ręczniki - za kaucją.
HOTEL - Internet - bezpłatn WiFi przy recepcji.
307 pokoi usytowanych jest w budynku głównym (4 piętra) oraz w bungalowach. Do dyspozycji Gości całodobowa recepcja, punkt wymiany walut. Płatne - lekarz (na zapytanie), wypożyczalnia aut, pralnia, sklepy z pamiątkami, kafejka internetowa.
Oficjalna kategoria tunezyjska ****
POKOJE - Klimatyzacja (sterowana centralnie), łazienkę (wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV Sat, mini lodówka, sejf, balkon lub taras.
Standardowe - 2 osoby z możliwością 1 dostawki dla dziecka lub osoby dorosłeRodzinne (Fam): 2 osoby z możliwością 3 dostawek dla dzieci - jedno pomieszczenie.
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
Uwaga! pokoje o podwyższonym standardzie - dostępne w systemie lub na zapytanie (większy metraż, superior, suite, z widokiem na morze/basen, delux itp. - dodatkowo płatne). Pokoje rodzinne/family (bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli lub łóżka piętrowego.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - Basen główny (leżaki, materace, parasole bezpłatnie, kaucja za ręcznik), basen ze zjeżdżalniami, basen kryty. Bezpłatnie przykładowe atrakcje i aktywności sportowe: animacje dzienne i wieczorne, korty tenisowe, tenis stołowy (rakiety i piłki za kaucją), badminton, siatkówka, siatkówka plażowa, piłka plażowa, rzutki. Płatne - centrum Spa z sauną, masaże, sporty wodne na plaży.
WYŻYWIENIE
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
CENA ZAWIERA / NIE ZAWIERA
Cena pakietu zawiera ( z wyłączeniem samego przelotu)
- obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-16:00, kończy o godz. 10:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opłaty lotniskowe i paliwoweKlienci przylatujący do Tunezji są pod opieką polskojęzycznego rezydenta.
CENA OFERTY "PRZELOT/SAM PRZELOT" NIE ZAWIERA ŻADNEGO Z POWYŻSZYCH SKŁADNIKÓW
jedynie bilet lotniczyUWAGA! Cena nie obejmuje obowiązkowego lokalnego podatku turystycznego.
Opłatę należy uregulować w hotelowej recepcji, przed zakwaterowaniem.
Wysokość podatku: hotele 2* - 4 TND za noc/os; hotele 3* - 8 TND za noc/os; hotele 4* i 5*- 12 TND za noc/os. Podatek nie obejmuje dzieci do lat 12.
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Klimatyzacja włączana jest w wysokim sezonie (lipiec/sierpień). Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.