Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach
Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach
Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży
Wybierz termin
Nieoficjalny opis hotelu
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.
Położenie - Hotel Smart Gdañsk Garnizon:
Smart Hotel ze 100 komfortowymi pokojami znajduje się w Gdańsku i ok. 800 m od dworca Gdańsk-Wrzeszcz. Do Galerii Bałtyckiej można dojść w kilka minut. Gdańskie lotnisko im. Lecha Wałęsy (GDN) oddalone jest o około 10 km.Adres - Hotel Smart Gdañsk Garnizon:
ul. Słowackiego 3 , 80-257 Gdańsk
Tel: +48 58 760 76 80 , Web: www.hotelsmart.pl
Wyposażenie:
Poszczególne piętra są szybko i wygodnie osiągalne za pomocą windy bądź też schodami. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i sejf. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Hotel dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Na terenie obiektu znajduje się również biblioteka. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, wypożyczalnia samochodów, serwis pokojowy i pralnia. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center.Pokoje:
Pokoje wyposażone są w centralne ogrzewanie i łazienkę. Pokoje dysponują łóżkiem typu queen size oraz sofą. Istnieje możliwość dostawki. Komfortowe wyposażenie wraz z internetem, telefonem, telewizorem, radiem i Wi-Fi (bezpłatnie) da Państwu poczucie prawdziwie urlopowego wypoczynku. Ponadto w ofercie znajdują sie pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W łazience znajduje się prysznic. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.Wyżywienie:
Oferta gastronomiczna obejmuje śniadanie i obiad. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe.Opłata klimatyczna - Trójmiasto:
Klienci zobowiązani są do opłaty klimatycznej w wysokości 2-5 PLN/osobę/dobę, w zależności od regionu.- Gdańsk: Opłata miejscowa pobierana jest od osób fizycznych przebywających dłużej niż dobę w celach turystycznych, wypoczynkowych lub szkoleniowych w Gdańsku w wysokości 2,31 zł dziennie.
- Sopot, gmina Miasto Sopot. Pobierana jest opłata uzdrowiskowa. Obowiązujące stawki to: (4,65 zł/dzień):
- Gdynia: Z dniem 01.01.2020r. opłata miejscowa pobierana jest od osób fizycznych przebywających dłużej niż dobę w celach turystycznych, wypoczynkowych lub szkoleniowych w Mieście Gdynia w wysokości 2,31 zł za każdą rozpoczętą dobę pobytu.
Opłaty mogą ulec zmianie, nie ponosimy odpowiedzialności.
Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.
Hotel Check-in / Check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - Przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.
Nieoficjalny opis hotelu
Pogoda
Aktualna pogoda
-
Temperatura powietrza 16 °C
-
Temperatura wody 9 °C
Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu
- Najlepszy
- Dobry
- Niski sezon
- Styczeń: Niski sezon
- Luty: Niski sezon
- Marzec: Dobry
- Kwiecień: Dobry
- Maj: Najlepszy
- Czerwiec: Najlepszy
- Lipiec: Najlepszy
- Sierpień: Najlepszy
- Wrzesień: Dobry
- Październik: Dobry
- Listopad: Dobry
- Grudzień: Najlepszy