Aktualne warunki podróży na Maltę

Hotel Beach Garden

Ocena: 3/5

Malta, St. Julian, St Julian's

od 1 333 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Opis

LOKALIZACJA - Hotel Beach Garden jest położony naprzeciwko plaży St. George's w kurorcie St. Julian's. W pobliżu hotelu znajdują sklepy, restauracje, bary. Ok. 7 km od Malta National Aquarium. Lotnisko oddalone jest o ok. 12 km
HOTEL - 5-piętrowy hotel posiada łącznie 72 pokoje. Swoim gościom oferuje całodobową recepcję, lobby oraz 2 windy, dwie restauracje (klimatyzowane).
Na terenie hotelu znajduje się basen ze słoną wodą (otwarty od czerwca do października), bezpłatne parasole i leżaki przy basenie.
Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatne
POKOJE  - Standardowy pokój: z dwoma pojedynczymi łóżkami, (możliwość 2 dostawek), podłogą wyłożoną kafelkami, internetem (bezpłatny) i telewizją satelitarną oraz indywidualnie regulowaną klimatyzacją, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), Inne dostępne pokoje:
Typu Standard z widokiem na morze
Typu SINGLE (pokój jednoosobowy)
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.Więcej informacji o hotelu:https://www.beachgardenmalta.com/ 

WYŻYWIENIE

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

PRZELOTY LINIAMI REJSOWYMI/TANIMI LINIAMI

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Organizator potwierdza cenę.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Przykładowe warunki przewozów wybranych przewoźników. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

CENA ZAWIERA:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- opieka angielskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotniskoUWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi,
- bagażu podręcznego 10kg w liniach WizzAir i Ryanair.
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.
- miejsc obok siebie
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.

WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 50 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Golf Golf tak
  • Bar Bar tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak

Opinie o hotelu

Poniżej średniej (Na podstawie 10 opinii)

Ocena 2,8 / 5

Zakwaterowanie 2,7 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,2 / 5

Cena 2,7 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

87. najwyższa ocena z 548 hoteli w Malta

Renata S.

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 9.2. - 16.2.2025 Oceniono: Luty 2025

Beach Garden Ocena: 3/5 Malta, St. Julian

Hotel wymaga metamorfozy , odświeżenia.

Hotel wymaga metamorfozy , odświeżenia.

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Brak w pokoju czajnika , kubków , sztućców. Można było wypożyczyć czajnik. Depozyt za czajnik 20 euro . Natomiast kubki musiałam kupić w sklepie .

Wyżywienie
Z uwagi na pobyt poza sezonem i mała ilość gości to śniadania były poza hotelem w pobliskiej restauracji. I to był plus bo śniadania były pyszne i był duży wybór . Ostatnie dwa dni śniadania były w hotelu i tu już niestety ale jakość nie była najlepsza.

Obsługa w hotelu
Obsługa miła. Codzienne sprzątanie i wymiana ręczników.

Plaża
Plaża bardzo blisko , ogólnodostępna. Lokalizacja hotelu to duży plus.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Stanislav H.

Ocena 2,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 19.9. - 29.9.2023 Oceniono: Październik 2023

Beach Garden Ocena: 3/5 Malta, St. Julian

Ogólnie fajne wakacje, aczkolwiek w przeciętnym hotelu, który nie zwraca uwagi na nocleg, ale ogólnie biorąc pod uwagę niedociągnięcia w diecie i plażę, której nie można pływać, myślę, że cena nie była rozsądna

Ogólnie fajne wakacje, aczkolwiek w przeciętnym hotelu, który nie zwraca uwagi na nocleg, ale ogólnie biorąc pod uwagę niedociągnięcia w diecie i plażę, której nie można pływać, myślę, że cena nie była rozsądna

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był czysty, niestety bez balkonu, przedostatniego dnia przez 14 godzin nie było wody!!

Wyżywienie
Śniadania nadal tak samo nudne, żadnych ciastek poza tostami, rogalikami itp. Kolacja pierwsza dcl i wybór większy niż druga połowa zmusiła nas, ale wszystkie obiady do przyjaznej jadalni, gdzie była tylko przystawka do głównego posiłku bez możliwości dodania dowolne piwo i wino oraz tylko jedna woda niegazowana

Obsługa w hotelu
Nie korzystam z usług hotelowych

Plaża
Brudny, nie do pływania nawet według higienistki, a to coś, co oferuje wakacje na plaży, gdzie kąpiel nie jest zalecana

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Renata S.

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 9.2. - 16.2.2025 Oceniono: Luty 2025

Beach Garden Ocena: 3/5 Malta, St. Julian

Hotel wymaga metamorfozy , odświeżenia.

Hotel wymaga metamorfozy , odświeżenia.

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Brak w pokoju czajnika , kubków , sztućców. Można było wypożyczyć czajnik. Depozyt za czajnik 20 euro . Natomiast kubki musiałam kupić w sklepie .

Wyżywienie
Z uwagi na pobyt poza sezonem i mała ilość gości to śniadania były poza hotelem w pobliskiej restauracji. I to był plus bo śniadania były pyszne i był duży wybór . Ostatnie dwa dni śniadania były w hotelu i tu już niestety ale jakość nie była najlepsza.

Obsługa w hotelu
Obsługa miła. Codzienne sprzątanie i wymiana ręczników.

Plaża
Plaża bardzo blisko , ogólnodostępna. Lokalizacja hotelu to duży plus.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Stanislav H.

Ocena 2,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 19.9. - 29.9.2023 Oceniono: Październik 2023

Beach Garden Ocena: 3/5 Malta, St. Julian

Ogólnie fajne wakacje, aczkolwiek w przeciętnym hotelu, który nie zwraca uwagi na nocleg, ale ogólnie biorąc pod uwagę niedociągnięcia w diecie i plażę, której nie można pływać, myślę, że cena nie była rozsądna

Ogólnie fajne wakacje, aczkolwiek w przeciętnym hotelu, który nie zwraca uwagi na nocleg, ale ogólnie biorąc pod uwagę niedociągnięcia w diecie i plażę, której nie można pływać, myślę, że cena nie była rozsądna

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był czysty, niestety bez balkonu, przedostatniego dnia przez 14 godzin nie było wody!!

Wyżywienie
Śniadania nadal tak samo nudne, żadnych ciastek poza tostami, rogalikami itp. Kolacja pierwsza dcl i wybór większy niż druga połowa zmusiła nas, ale wszystkie obiady do przyjaznej jadalni, gdzie była tylko przystawka do głównego posiłku bez możliwości dodania dowolne piwo i wino oraz tylko jedna woda niegazowana

Obsługa w hotelu
Nie korzystam z usług hotelowych

Plaża
Brudny, nie do pływania nawet według higienistki, a to coś, co oferuje wakacje na plaży, gdzie kąpiel nie jest zalecana

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,7 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 15.9. - 22.9.2022 Oceniono: Wrzesień 2022

Beach Garden Ocena: 3/5 Malta, St. Julian

Obawy przed wakacjami po przeczytaniu opinii rzeczywistość okazała się inna - dużo lepsza. Zakwaterowanie było bardzo dobre, poza telewizorem bez sygnału. Jedzenie również bardzo dobre, ale mogli to częściej zmieniać. Plaża była czysto, morze było ciepłe, a okolica ciekawa.

Obawy przed wakacjami po przeczytaniu opinii rzeczywistość okazała się inna - dużo lepsza. Zakwaterowanie było bardzo dobre, poza telewizorem bez sygnału. Jedzenie również bardzo dobre, ale mogli to częściej zmieniać. Plaża była czysto, morze było ciepłe, a okolica ciekawa.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Muszę przyznać, że przed przyjazdem do hotelu spodziewaliśmy się, że nie będzie najlepiej, zwłaszcza po przeczytaniu wielu złych recenzji. Nasze zdziwienie było jeszcze większe, gdy okazało się, że poza drobnymi szczegółami wszystko było w porządku. duży pokój z 5 łóżkami, bez robaków, w spokojnej części hotelu, tylko my byliśmy trochę dalej od recepcji i jadalni.W pokoju było Wifi, które zastąpiło telewizor bez sygnału.Sprzątaczki głównie zmieniały ręczniki i upewniliśmy się, że mamy papier toaletowy. Gorzej już było z odpowiednim codziennym sprzątaniem pokoju. Łóżko jest wygodne, meble są dość nowoczesne, z wyjątkiem krzesła. Przepływ wody w łazience pod prysznicem nie był silny i masz uważać, żeby się nie poparzyć.Spuszczasz wodę w toalecie i długo czekasz na spłukanie, więc trzeba ją czyścić już podczas spłukiwania.

Wyżywienie
Dieta była bardzo dobra, ale różnorodność posiłków minimalna.Na śniadanie: małe krokiety ziemniaczane, ale o nieco innym kształcie, małe bułeczki na parze, fasola, jajecznica, boczek, jajka na twardo, warzywa, salami, sery, muesli, soki ananasowe, jabłko, pomarańcza, grejpfrut. Na obiad: różne rodzaje mięs, ryby, sos ostry z owocami morza, ryż, kasza, pieczone ziemniaki, lasagne, sałatki, owoce, makaron z sosem pomidorowym. Ciekawostką było, że były trochę zostało ze śniadania, w tym soki.Do tego bardzo smaczne ciastka, które zastąpiły naleśniki.Muszę przyznać, że byłam zaskoczona, że mimo tego, że było smaczniejsze niż śniadanie, praktycznie nikt nie poszedł na obiad, więc zastanawiałam się, kto w sumie zjadłabym :)

Obsługa w hotelu
Co do usług to dostaliśmy pokój gdzie trzeba było przejść długim odcinkiem do basenu skąd ich osoba nas eskortowała i pokazała pokój i dała nam klucz.Telewizor nie miał sygnału więc mieli tylko chwilowo i było całkiem nowocześnie. Obok recepcji znajduje się hasło do Wi-Fi, więc można się bez niego obejść podczas wakacji. Zgłosiliśmy to sprzątaczce i recepcjonistce, zapisała to, ale nie zrobili tego cokolwiek na ten temat.

Plaża
ciekawostką w hotelu jest basen, który podobnie jak morze był praktycznie na wyciągnięcie ręki.Basen jest duży,czysty,ciepły i wypełniony wodą morską i chlorem.Masz wrażenie,że pływasz w blue lagoon. 1.20 do 3.10. Z hotelu trzeba przejść przez ulicę i chodnik do morza. Potem już od Ciebie zależy, czy wypożyczysz leżaki i parasol, czy po prostu położysz się na kocu. Piasek jest gruboziarnisty, co oznacza, że morze jest praktycznie mętne, jeśli w ogóle morze było bardzo ciepłe podczas naszego pobytu. Osoba, która zajmuje się leżakami i parasolami, skieruje Cię tam, gdzie płacisz, a następnie przychodzisz do niego z biletem. Pogoda była dla nas dobrze, w dniu wyjazdu, ale mocno padało, co na Malcie jest rzadkością Jest mnóstwo sklepów i lokali gastronomicznych, są też opcje na różne wycieczki.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 2,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 24.7. - 30.7.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Beach Garden Ocena: 3/5 Malta, St. Julian

.

.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
zakwaterowanie było do zaakceptowania

Wyżywienie
jedzenie było pyszne

Obsługa w hotelu
ostatniego dnia skradziono nam ręczniki na hotelowym basenie

Plaża
plaża była ładna, ale przepełniona

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Pavel B.

Ocena 1,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 3.5. - 10.5.2022 Oceniono: Maj 2022

Beach Garden Ocena: 3/5 Malta, St. Julian

Malta jest bardzo gorąca i można do niej tanio i łatwo dojechać autobusem (promem). Więc wakacje były w porządku, jeśli zmienię zdanie na temat CK... przez które CA nam je sprzedało. Delegata nie widzieliśmy ani razu, podobnie jak logo CK na lotnisku, a nerwy, że zostaniemy odwiezieni taksówką z powrotem na miejsce odlotu, były niemałe. Inaczej jakaś książeczka z CK albo tablica ogłoszeniowa w recepcji? Nie ma mowy! Delgatka nie odpowiadała na sms-y ani telefony, dzwoniła dopiero jak zadzwoniłam do Cecha w CA. STRASZNE, szczególnie dla wystraszonych turystów ze zwykłym telefonem i bez znajomości angielskiego. GORĄCO NIE POLECAM!!!

Malta jest bardzo gorąca i można do niej tanio i łatwo dojechać autobusem (promem). Więc wakacje były w porządku, jeśli zmienię zdanie na temat CK... przez które CA nam je sprzedało. Delegata nie widzieliśmy ani razu, podobnie jak logo CK na lotnisku, a nerwy, że zostaniemy odwiezieni taksówką z powrotem na miejsce odlotu, były niemałe. Inaczej jakaś książeczka z CK albo tablica ogłoszeniowa w recepcji? Nie ma mowy! Delgatka nie odpowiadała na sms-y ani telefony, dzwoniła dopiero jak zadzwoniłam do Cecha w CA. STRASZNE, szczególnie dla wystraszonych turystów ze zwykłym telefonem i bez znajomości angielskiego. GORĄCO NIE POLECAM!!!

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowano nas w zatęchłym i patykowatym pokoju dwuosobowym z widokiem na świetlik, gdzie klimatyzacja działała całą noc, okno do toalety było zakręcone i nie dało się go otworzyć. Rano zajęliśmy pokój i dostaliśmy czysty pokój trzyosobowy z widokiem na morze. Nie rozumiałem, co oni chcą z nami zrobić. Najwyraźniej jako turysta nie mam dobrego imienia w tym hotelu, ale CR prawdopodobnie tak, ponieważ w Valleta znajduje się pomnik poświęcony V. Havelowi. Poza tym byli gościnni i pomocni w recepcji.

Wyżywienie
Jadalnia Snidy była brudna, nie posprzątana, stoły były lepkie. Wybieraj dość bogate, ale codziennie takie same. Mleko w dzbanku, podobno wciąż to samo, bo wciąż było kwaśne (i podobne do kefiru). Drzwi do jadalni od strony ogrodu są raz otwarte, ale w większości zamknięte, więc trzeba przejść przez recepcję. Kolacja w sąsiedniej restauracji ogrodowej, gdzie na megaekranach puszczane są transmisje piłkarskie. Do wyboru przystawka i danie główne. Masz też ochotę na deser, ale nie wiesz jaki, więc zadowalasz się lodami. Czekasz ponad godzinę na jedzenie. Jakość jedzenia jak w pubie Na rużce. Nie jedz burgera, jest tak suchy, że można się zakrztusić. Specjalność maltańska - królik = kości w sosie. Przystawka - pikantne skrzydełka z kurczaka (nie były ostre) bardzo dobre, pizzę też umiem zrobić. Personel jest ogólnie miły. Drogie napoje (piwo 4,50 gdzie indziej 3E. Wino 5E - czasami nie do wypicia)

Obsługa w hotelu
Czasem trzeba pogadać o ręcznikach, bo stare zabierają a nowych nie dają, w końcu trzeba samemu opróżnić popielniczkę na balkonie, pleśń w łazience i za szafą w pokoju prawdopodobnie należy już do lokalnej kolorystyki. Poza tym całkiem schludnie.

Plaża
Mala plaża przed hotelem przy rosyjskiej drodze w zatoce. Malta to plik o kamiennych gadach. Do trzech pięknych trzeba dojechać autobusem. Po drodze odkryjesz kilka miejskich plaż rybnych, ale w maju nadal nie jest to miejsce do pływania, ale na wakacje. W hotelu znajduje się basen ze słoną wodą, który jest objęty dokumentacją zdjęciową. Nikt o nią nie dba, w ogóle nie ma jej w hotelu i zapomina o jakimś serwisie basenowym.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (1)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 26 °C temperatura w nocy 20 °C

  • Temperatura powietrza 23 °C

  • Temperatura wody 19 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 26 °C temperatura w nocy 19 °C

  • Poniedziałek 26 °C temperatura w nocy 21 °C

  • Wtorek 24 °C temperatura w nocy 19 °C

  • Środa 24 °C temperatura w nocy 19 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować