Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Hotel Melia Madeira Mare resort & spa

Ocena: 5/5

Madera, Funchal, Funchal

Nowoczesne wnętrza oraz stylowe i zadbane pokoje Ekskluzywne centrum SPA z regenerującymi zabiegami Spektakularne widoki na ocean i zielone wzgórza Znakomita obsługa i wysoki poziom restauracji

Więcej o hotelu

od 2 486 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Naszym zdaniem

Znakomicie usytuowany hotel prestiżowej marki. Piękne widoki, blisko stolicy Funchal, eleganckie i stylowe wnętrza. 

Położenie

Na wzgórzu z widokiem na ocean, przy promenadzie, 200 m od centrum miejscowości Sao Martinho, 200 m od małej, kamienistej plaży (bez serwisu plażowego, zejście po schodach), ok. 25 km od lotniska, 3 km od Funchal. W pobliżu są sklepy, bary, restauracje, przystanek autobusowy. 

Wyposażenie

Lobby, windy, całodobowa recepcja, restauracja główna Mare Nostru, restauracja a'la carte Il Massimo, tarasy, snack bar przy basenie, bar w lobby, bezpłatne Wi-Fi, centrum biznesowe, biblioteczka, room-service, pralnia, wypożyczalnia samochodów, bezpłatny parking.  

Pokoje

Standardowe - pokoje o współczesnym wystroju; sypialnia, łazienka z wanną, klimatyzacja sterowana indywidualnie, 32-calowy telewizor LCD, Pay TV (odpłatnie), łącza internetowe, telefon, minibar (płatny) czajnik, sejf, balkon lub taras. 3 opcje widokowe: widok na ląd, częściowy widok na morze, widok na morze.
Superior sea view - sypialnia, łazienka z wanną (dodatkowo szlafroki), klimatyzacja sterowana indywidualnie, 32-calowy telewizor LCD, Pay TV (odpłatnie), łącza internetowe, telefon, minibar (płatny) czajnik, sejf, balkon lub taras z widokiem na morze.
Master suite -  elegancki, obszerny pokój o nowoczesnej stylistyce, duże łóżko, część wypoczynku dziennego z sofą, weranda z widokiem na morze. 

Wyżywienie

BB - śniadania (bufety).

Sport i rozrywka

Owalny basen z widokiem na ocean (bezpłatne leżaki i parasole), strefa spa (basen kryty z hydromasażem, siłownia, odpłatnie: sauna, gabinety zabiegowe, salon fryzjerski). 

Dla dzieci

Brodzik, wysokie krzesełka w restauracji, łóżeczka niemowlęce (na zamówienie). 

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Podatek miejski

Obowiązkowy miejski podatek turystyczny i zrównoważony rozwój Kwota podatku: Ok. 2 EUR/dzień/os. powyżej 12 roku życia, płatny na miejscu (dotyczy zakwaterowania w miejscowościach Santa Cruz, Canico de Baixo, Calheta, Funchal, Machico, Porto Santo, Ponta do Sol, Santana). Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 

Informacje o lotach liniami Wizzair, Ryanair, EasyJet

Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.
W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
///
Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.
///
Wizz Air
Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   Bagaż rejestrowany 10 kg, 20 kg, 32 kg. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.
WIZZ Priority
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagaz
///
Lecąc Ryanair, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   
Bagaż rejestrowany za dopłatą. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.
-10 kg (55x40x20cm)
- 20 kg (119x119x81cm)
- Pierwszeństwo wejścia na pokład**
**Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.
Wybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualna
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu
///
EasyJet
Lecąc Easy Jet  każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jedną sztukę bagażu podręcznego o wymiarach max 45cm x 36cm x 20cm, który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem.
Bagaż rejestrowany 15kg i  23kg. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą.
Warunki przewozu linii Easy Jet: https://www.easyjet.com/pl/ogolne-warunki

Opłata klimatyczna

W Portugalii pobierana jest opłata klimatyczna. Należy ja zapłacić bezpośrednio w hotelu przy zameldowaniu. Opłata wynosi 2 EUR za noc za osobę przy pobytach o długości do 7 nocy. Z opłaty zwolnione są dzieci do 12 roku życia.

Cena nie zawiera

Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 30 opinii)

Ocena 4,4 / 5

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,3 / 5

Okolica 4,4 / 5

Cena 4,4 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

51. najwyższa ocena z 409 hoteli w Madera

Peter G.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 13.5. - 20.5.2025 Oceniono: Maj 2025

Melia Madeira Mare resort & spa Ocena: 5/5 Madera, Funchal

Madera jest wspaniała, byliśmy tam pierwszy raz i na pewno nie ostatni. Wszystko było zorganizowane perfekcyjnie, zapewniono transfery z i na lotnisko, a na miejscu był przedstawiciel mówiący po czesku, który szybko odpowiadał na pytania zadane na WhatsAppie i udzielał osobistych wskazówek. Nie skorzystaliśmy z oferty wycieczki zaproponowanej przez biuro podróży, program zorganizowaliśmy sami i objechaliśmy wyspę wypożyczonym samochodem, który również sami zorganizowaliśmy. Otrzymaliśmy ofertę od AB4rent.com, ale agencja miała też ofertę od polecanej przez nich wypożyczalni samochodów. Ostov jest autonomiczną częścią Portugalii, obowiązują tu europejskie standardy i przepisy ruchu drogowego. Temperatury są tutaj przyjemne, ocean chłodniejszy, ale hotele dysponują basenami lub są baseny miejskie z podgrzewaną wodą. Polecam odwiedzenie tej wyspy wszystkim aktywnym turystom i podróżnikom. W ciągu 5 dni, kiedy mieliśmy samochód, przejechaliśmy 700 kilometrów i każdego dnia poszliśmy ponad 20 tysięcy kroków. Mieliśmy możliwość skorzystania z wielu atrakcji, od zwiedzania stolicy, przez wędrówki po lewadach, wspinaczkę na górę Pico Ruivo, podróżowanie w celach widokowych i innych atrakcji, po pływanie w oceanie na końcu szlaku PR 8 PR8 Vereda da Ponta de São Lourenço. Przy planowaniu podróży polecamy oficjalną stronę internetową visitmadeira.com, na której można znaleźć aktualne informacje o stanie szlaków PR. Dużo czerpaliśmy także z różnych portali turystycznych, np. cestujtelevne.com czy profilu na Instagramie @poznejmadeiru.

Madera jest wspaniała, byliśmy tam pierwszy raz i na pewno nie ostatni. Wszystko było zorganizowane perfekcyjnie, zapewniono transfery z i na lotnisko, a na miejscu był przedstawiciel mówiący po czesku, który szybko odpowiadał na pytania zadane na WhatsAppie i udzielał osobistych wskazówek. Nie skorzystaliśmy z oferty wycieczki zaproponowanej przez biuro podróży, program zorganizowaliśmy sami i objechaliśmy wyspę wypożyczonym samochodem, który również sami zorganizowaliśmy. Otrzymaliśmy ofertę od AB4rent.com, ale agencja miała też ofertę od polecanej przez nich wypożyczalni samochodów. Ostov jest autonomiczną częścią Portugalii, obowiązują tu europejskie standardy i przepisy ruchu drogowego. Temperatury są tutaj przyjemne, ocean chłodniejszy, ale hotele dysponują basenami lub są baseny miejskie z podgrzewaną wodą. Polecam odwiedzenie tej wyspy wszystkim aktywnym turystom i podróżnikom. W ciągu 5 dni, kiedy mieliśmy samochód, przejechaliśmy 700 kilometrów i każdego dnia poszliśmy ponad 20 tysięcy kroków. Mieliśmy możliwość skorzystania z wielu atrakcji, od zwiedzania stolicy, przez wędrówki po lewadach, wspinaczkę na górę Pico Ruivo, podróżowanie w celach widokowych i innych atrakcji, po pływanie w oceanie na końcu szlaku PR 8 PR8 Vereda da Ponta de São Lourenço. Przy planowaniu podróży polecamy oficjalną stronę internetową visitmadeira.com, na której można znaleźć aktualne informacje o stanie szlaków PR. Dużo czerpaliśmy także z różnych portali turystycznych, np. cestujtelevne.com czy profilu na Instagramie @poznejmadeiru.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel ma 5* i jakość usług oraz pokoi odpowiada temu standardowi. W pokoju było duże łóżko, z którego w ogóle nie chciało się wychodzić, łazienka była wystarczająco duża, z wanną i bidetem. Okolica hotelu jest cicha, położony tuż nad oceanem. Przystanek komunikacji miejskiej oddalony jest o około 200 metrów, a kilka restauracji i sklep znajdują się tuż po drugiej stronie ulicy. Wszystko, czego potrzebujesz, jest na wyciągnięcie ręki. Nie skorzystałam z oferty SPA. Wizytę trzeba było rezerwować z wyprzedzeniem, a my mieliśmy więcej wolnego czasu i nie było już wolnych terminów. Kryty basen ma ciepłą wodę, ale nie nadaje się do pływania, jest malutki, nie ma przebieralni, trzeba wychodzić z pokoju w szlafroku.

Wyżywienie
Śniadania i kolacje w formie bufetu były bardzo urozmaicone i bogate, domowe sery i owoce doskonale sprawdziły się jako deser i dodatek do wina. W cenę kolacji wliczono napoje. Pewnego dnia, z powodu wczesnego wyjazdu, skorzystaliśmy z pakietu śniadaniowego. Tę prośbę należy zgłosić w recepcji do godziny 19:00. Recepcjonistka nie wiedziała o tym i zgłosiła sprawę dopiero o godzinie 21:00. Jednak recepcjonistka przekazała ją i dopilnowała, aby sprawa została załatwiona. Recepcjonistka stara się jak najlepiej służyć klientom.

Obsługa w hotelu
Skorzystaliśmy z pakietu śniadaniowego, był wyśmienity. Zarezerwowaliśmy parking przy hotelu. W recepcji należy wczytać kartę z pozwoleniem na wjazd do garażu. Pracownicy recepcji chcą zobaczyć klucze i numer rejestracyjny samochodu. Parking jest bezpłatny, ale nie ma gwarancji dostępności miejsc – obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”. Pod koniec dnia wszystkim udało się wejść do środka, chociaż niektórzy musieli zaparkować.

Plaża
Nie korzystaliśmy z plaż, odwiedziliśmy natomiast naturalny basen w Porto Moniz, ale nie kąpaliśmy się z powodu ilości ludzi (poniedziałek, 19 maja).

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Irena Kolbová

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 6.5. - 13.5.2025 Oceniono: Maj 2025

Melia Madeira Mare resort & spa Ocena: 5/5 Madera, Funchal

Wszystko było idealne. Na pewno wrócimy. Czysto, doskonałe jedzenie i miła obsługa. Nie ma czego krytykować.

Wszystko było idealne. Na pewno wrócimy. Czysto, doskonałe jedzenie i miła obsługa. Nie ma czego krytykować.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był czysty, codziennie pięknie sprzątany i wyposażony w czyste ręczniki.

Wyżywienie
Doskonały

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Peter G.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 13.5. - 20.5.2025 Oceniono: Maj 2025

Melia Madeira Mare resort & spa Ocena: 5/5 Madera, Funchal

Madera jest wspaniała, byliśmy tam pierwszy raz i na pewno nie ostatni. Wszystko było zorganizowane perfekcyjnie, zapewniono transfery z i na lotnisko, a na miejscu był przedstawiciel mówiący po czesku, który szybko odpowiadał na pytania zadane na WhatsAppie i udzielał osobistych wskazówek. Nie skorzystaliśmy z oferty wycieczki zaproponowanej przez biuro podróży, program zorganizowaliśmy sami i objechaliśmy wyspę wypożyczonym samochodem, który również sami zorganizowaliśmy. Otrzymaliśmy ofertę od AB4rent.com, ale agencja miała też ofertę od polecanej przez nich wypożyczalni samochodów. Ostov jest autonomiczną częścią Portugalii, obowiązują tu europejskie standardy i przepisy ruchu drogowego. Temperatury są tutaj przyjemne, ocean chłodniejszy, ale hotele dysponują basenami lub są baseny miejskie z podgrzewaną wodą. Polecam odwiedzenie tej wyspy wszystkim aktywnym turystom i podróżnikom. W ciągu 5 dni, kiedy mieliśmy samochód, przejechaliśmy 700 kilometrów i każdego dnia poszliśmy ponad 20 tysięcy kroków. Mieliśmy możliwość skorzystania z wielu atrakcji, od zwiedzania stolicy, przez wędrówki po lewadach, wspinaczkę na górę Pico Ruivo, podróżowanie w celach widokowych i innych atrakcji, po pływanie w oceanie na końcu szlaku PR 8 PR8 Vereda da Ponta de São Lourenço. Przy planowaniu podróży polecamy oficjalną stronę internetową visitmadeira.com, na której można znaleźć aktualne informacje o stanie szlaków PR. Dużo czerpaliśmy także z różnych portali turystycznych, np. cestujtelevne.com czy profilu na Instagramie @poznejmadeiru.

Madera jest wspaniała, byliśmy tam pierwszy raz i na pewno nie ostatni. Wszystko było zorganizowane perfekcyjnie, zapewniono transfery z i na lotnisko, a na miejscu był przedstawiciel mówiący po czesku, który szybko odpowiadał na pytania zadane na WhatsAppie i udzielał osobistych wskazówek. Nie skorzystaliśmy z oferty wycieczki zaproponowanej przez biuro podróży, program zorganizowaliśmy sami i objechaliśmy wyspę wypożyczonym samochodem, który również sami zorganizowaliśmy. Otrzymaliśmy ofertę od AB4rent.com, ale agencja miała też ofertę od polecanej przez nich wypożyczalni samochodów. Ostov jest autonomiczną częścią Portugalii, obowiązują tu europejskie standardy i przepisy ruchu drogowego. Temperatury są tutaj przyjemne, ocean chłodniejszy, ale hotele dysponują basenami lub są baseny miejskie z podgrzewaną wodą. Polecam odwiedzenie tej wyspy wszystkim aktywnym turystom i podróżnikom. W ciągu 5 dni, kiedy mieliśmy samochód, przejechaliśmy 700 kilometrów i każdego dnia poszliśmy ponad 20 tysięcy kroków. Mieliśmy możliwość skorzystania z wielu atrakcji, od zwiedzania stolicy, przez wędrówki po lewadach, wspinaczkę na górę Pico Ruivo, podróżowanie w celach widokowych i innych atrakcji, po pływanie w oceanie na końcu szlaku PR 8 PR8 Vereda da Ponta de São Lourenço. Przy planowaniu podróży polecamy oficjalną stronę internetową visitmadeira.com, na której można znaleźć aktualne informacje o stanie szlaków PR. Dużo czerpaliśmy także z różnych portali turystycznych, np. cestujtelevne.com czy profilu na Instagramie @poznejmadeiru.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel ma 5* i jakość usług oraz pokoi odpowiada temu standardowi. W pokoju było duże łóżko, z którego w ogóle nie chciało się wychodzić, łazienka była wystarczająco duża, z wanną i bidetem. Okolica hotelu jest cicha, położony tuż nad oceanem. Przystanek komunikacji miejskiej oddalony jest o około 200 metrów, a kilka restauracji i sklep znajdują się tuż po drugiej stronie ulicy. Wszystko, czego potrzebujesz, jest na wyciągnięcie ręki. Nie skorzystałam z oferty SPA. Wizytę trzeba było rezerwować z wyprzedzeniem, a my mieliśmy więcej wolnego czasu i nie było już wolnych terminów. Kryty basen ma ciepłą wodę, ale nie nadaje się do pływania, jest malutki, nie ma przebieralni, trzeba wychodzić z pokoju w szlafroku.

Wyżywienie
Śniadania i kolacje w formie bufetu były bardzo urozmaicone i bogate, domowe sery i owoce doskonale sprawdziły się jako deser i dodatek do wina. W cenę kolacji wliczono napoje. Pewnego dnia, z powodu wczesnego wyjazdu, skorzystaliśmy z pakietu śniadaniowego. Tę prośbę należy zgłosić w recepcji do godziny 19:00. Recepcjonistka nie wiedziała o tym i zgłosiła sprawę dopiero o godzinie 21:00. Jednak recepcjonistka przekazała ją i dopilnowała, aby sprawa została załatwiona. Recepcjonistka stara się jak najlepiej służyć klientom.

Obsługa w hotelu
Skorzystaliśmy z pakietu śniadaniowego, był wyśmienity. Zarezerwowaliśmy parking przy hotelu. W recepcji należy wczytać kartę z pozwoleniem na wjazd do garażu. Pracownicy recepcji chcą zobaczyć klucze i numer rejestracyjny samochodu. Parking jest bezpłatny, ale nie ma gwarancji dostępności miejsc – obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”. Pod koniec dnia wszystkim udało się wejść do środka, chociaż niektórzy musieli zaparkować.

Plaża
Nie korzystaliśmy z plaż, odwiedziliśmy natomiast naturalny basen w Porto Moniz, ale nie kąpaliśmy się z powodu ilości ludzi (poniedziałek, 19 maja).

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Irena Kolbová

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 6.5. - 13.5.2025 Oceniono: Maj 2025

Melia Madeira Mare resort & spa Ocena: 5/5 Madera, Funchal

Wszystko było idealne. Na pewno wrócimy. Czysto, doskonałe jedzenie i miła obsługa. Nie ma czego krytykować.

Wszystko było idealne. Na pewno wrócimy. Czysto, doskonałe jedzenie i miła obsługa. Nie ma czego krytykować.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był czysty, codziennie pięknie sprzątany i wyposażony w czyste ręczniki.

Wyżywienie
Doskonały

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Roman L.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 13.4. - 19.4.2025 Oceniono: Kwiecień 2025

Melia Madeira Mare resort & spa Ocena: 5/5 Madera, Funchal

idealne wakacje

idealne wakacje

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Michal P.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.3. - 11.3.2025 Oceniono: Marzec 2025

Melia Madeira Mare resort & spa Ocena: 5/5 Madera, Funchal

Z boku hotelu panuje ciągły hałas, dlatego lepiej zapomnieć o nocnej wentylacji, w przeciwnym razie wszystko jest w porządku

Z boku hotelu panuje ciągły hałas, dlatego lepiej zapomnieć o nocnej wentylacji, w przeciwnym razie wszystko jest w porządku

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Karolina U.

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 28.12.2024 - 4.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025

Melia Madeira Mare resort & spa Ocena: 5/5 Madera, Funchal

Hotel lata świetnością ma za sobą. Śniadania świeże i urozmaicone, ale pokój na poziomie góra 3 gwiazdek. Największym problemem była śmierdząca i brudna wykładzina. Brudna do tego stopnia, że musiałam spać przy otwartym oknie by znieść odór. Okres świąteczny sprawił, że nie było wolnych pokoi i tym samym możliwości zmiany pokoju. Jednocześnie recepcjoniści ani rezydentka nie mieli potrzeby zajęcia się tematem. Łazienka mocno zniszczona z popękanymi kaflami. Pokój na poziomie ulicy z widokiem na drugi hotel. Ewidentnie biuro podróży ma wykupione najgorsze i najtańsze pokoje, które oferuje polskim turystom. Położenie samego hotelu bardzo urokliwe, ale niestety pokoje przy samym wewnetrzym basenie śmierdzące z roznoszacym się smrodem chloru po korytarzu.

Hotel lata świetnością ma za sobą. Śniadania świeże i urozmaicone, ale pokój na poziomie góra 3 gwiazdek. Największym problemem była śmierdząca i brudna wykładzina. Brudna do tego stopnia, że musiałam spać przy otwartym oknie by znieść odór. Okres świąteczny sprawił, że nie było wolnych pokoi i tym samym możliwości zmiany pokoju. Jednocześnie recepcjoniści ani rezydentka nie mieli potrzeby zajęcia się tematem. Łazienka mocno zniszczona z popękanymi kaflami. Pokój na poziomie ulicy z widokiem na drugi hotel. Ewidentnie biuro podróży ma wykupione najgorsze i najtańsze pokoje, które oferuje polskim turystom. Położenie samego hotelu bardzo urokliwe, ale niestety pokoje przy samym wewnetrzym basenie śmierdzące z roznoszacym się smrodem chloru po korytarzu.

Zakwaterowanie 1,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Stary, smierdzacy, ciemny i bez widoku.

Wyżywienie
Śniadania świeże i w sporym wyborze.

Obsługa w hotelu
J.w.

Plaża
Hotel nie ma własnej plaży.

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 26 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Temperatura powietrza 24 °C

  • Temperatura wody 21 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 26 °C temperatura w nocy 16 °C

  • Czwartek 26 °C temperatura w nocy 16 °C

  • Piątek 27 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Sobota 25 °C temperatura w nocy 19 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Dobry
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować