Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Hotel Melia Madeira Mare resort & spa

Ocena: 5/5

Madera, Funchal, Funchal

Nowoczesne wnętrza oraz stylowe i zadbane pokoje Ekskluzywne centrum SPA z regenerującymi zabiegami Spektakularne widoki na ocean i zielone wzgórza Znakomita obsługa i wysoki poziom restauracji

Więcej o hotelu

od 1 682 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Naszym zdaniem

Znakomicie usytuowany hotel prestiżowej marki. Piękne widoki, blisko stolicy Funchal, eleganckie i stylowe wnętrza. 

Położenie

Na wzgórzu z widokiem na ocean, przy promenadzie, 200 m od centrum miejscowości Sao Martinho, 200 m od małej, kamienistej plaży (bez serwisu plażowego, zejście po schodach), ok. 25 km od lotniska, 3 km od Funchal. W pobliżu są sklepy, bary, restauracje, przystanek autobusowy. 

Wyposażenie

Lobby, windy, całodobowa recepcja, restauracja główna Mare Nostru, restauracja a'la carte Il Massimo, tarasy, snack bar przy basenie, bar w lobby, bezpłatne Wi-Fi, centrum biznesowe, biblioteczka, room-service, pralnia, wypożyczalnia samochodów, bezpłatny parking.  

Pokoje

Standardowe - pokoje o współczesnym wystroju; sypialnia, łazienka z wanną, klimatyzacja sterowana indywidualnie, 32-calowy telewizor LCD, Pay TV (odpłatnie), łącza internetowe, telefon, minibar (płatny) czajnik, sejf, balkon lub taras. 3 opcje widokowe: widok na ląd, częściowy widok na morze, widok na morze.
Superior sea view - sypialnia, łazienka z wanną (dodatkowo szlafroki), klimatyzacja sterowana indywidualnie, 32-calowy telewizor LCD, Pay TV (odpłatnie), łącza internetowe, telefon, minibar (płatny) czajnik, sejf, balkon lub taras z widokiem na morze.
Master suite -  elegancki, obszerny pokój o nowoczesnej stylistyce, duże łóżko, część wypoczynku dziennego z sofą, weranda z widokiem na morze. 

Wyżywienie

BB - śniadania (bufety).

Sport i rozrywka

Owalny basen z widokiem na ocean (bezpłatne leżaki i parasole), strefa spa (basen kryty z hydromasażem, siłownia, odpłatnie: sauna, gabinety zabiegowe, salon fryzjerski). 

Dla dzieci

Brodzik, wysokie krzesełka w restauracji, łóżeczka niemowlęce (na zamówienie). 

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Podatek miejski

Obowiązkowy miejski podatek turystyczny i zrównoważony rozwój Kwota podatku: Ok. 2 EUR/dzień/os. powyżej 12 roku życia, płatny na miejscu (dotyczy zakwaterowania w miejscowościach Santa Cruz, Canico de Baixo, Calheta, Funchal, Machico, Porto Santo, Ponta do Sol, Santana). Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 

Informacje o lotach liniami Wizzair, Ryanair, EasyJet

Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.
W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
///
Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.
///
Wizz Air
Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   Bagaż rejestrowany 10 kg, 20 kg, 32 kg. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.
WIZZ Priority
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagaz
///
Lecąc Ryanair, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   
Bagaż rejestrowany za dopłatą. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.
-10 kg (55x40x20cm)
- 20 kg (119x119x81cm)
- Pierwszeństwo wejścia na pokład**
**Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.
Wybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualna
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu
///
EasyJet
Lecąc Easy Jet  każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jedną sztukę bagażu podręcznego o wymiarach max 45cm x 36cm x 20cm, który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem.
Bagaż rejestrowany 15kg i  23kg. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą.
Warunki przewozu linii Easy Jet: https://www.easyjet.com/pl/ogolne-warunki

Opłata klimatyczna

W Portugalii pobierana jest opłata klimatyczna. Należy ja zapłacić bezpośrednio w hotelu przy zameldowaniu. Opłata wynosi 2 EUR za noc za osobę przy pobytach o długości do 7 nocy. Z opłaty zwolnione są dzieci do 12 roku życia.

Cena nie zawiera

Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 3 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 28 opinii)

Ocena 4,4 / 5

Zakwaterowanie 4,4 / 5

Wyżywienie 4,2 / 5

Okolica 4,4 / 5

Cena 4,3 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

52. najwyższa ocena z 410 hoteli w Madera

Roman L.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 13.4. - 19.4.2025 Oceniono: Kwiecień 2025

Melia Madeira Mare resort & spa Ocena: 5/5 Madera, Funchal

idealne wakacje

idealne wakacje

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Michal P.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.3. - 11.3.2025 Oceniono: Marzec 2025

Melia Madeira Mare resort & spa Ocena: 5/5 Madera, Funchal

Z boku hotelu panuje ciągły hałas, dlatego lepiej zapomnieć o nocnej wentylacji, w przeciwnym razie wszystko jest w porządku

Z boku hotelu panuje ciągły hałas, dlatego lepiej zapomnieć o nocnej wentylacji, w przeciwnym razie wszystko jest w porządku

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Roman L.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 13.4. - 19.4.2025 Oceniono: Kwiecień 2025

Melia Madeira Mare resort & spa Ocena: 5/5 Madera, Funchal

idealne wakacje

idealne wakacje

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Michal P.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.3. - 11.3.2025 Oceniono: Marzec 2025

Melia Madeira Mare resort & spa Ocena: 5/5 Madera, Funchal

Z boku hotelu panuje ciągły hałas, dlatego lepiej zapomnieć o nocnej wentylacji, w przeciwnym razie wszystko jest w porządku

Z boku hotelu panuje ciągły hałas, dlatego lepiej zapomnieć o nocnej wentylacji, w przeciwnym razie wszystko jest w porządku

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Karolina U.

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 28.12.2024 - 4.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025

Melia Madeira Mare resort & spa Ocena: 5/5 Madera, Funchal

Hotel lata świetnością ma za sobą. Śniadania świeże i urozmaicone, ale pokój na poziomie góra 3 gwiazdek. Największym problemem była śmierdząca i brudna wykładzina. Brudna do tego stopnia, że musiałam spać przy otwartym oknie by znieść odór. Okres świąteczny sprawił, że nie było wolnych pokoi i tym samym możliwości zmiany pokoju. Jednocześnie recepcjoniści ani rezydentka nie mieli potrzeby zajęcia się tematem. Łazienka mocno zniszczona z popękanymi kaflami. Pokój na poziomie ulicy z widokiem na drugi hotel. Ewidentnie biuro podróży ma wykupione najgorsze i najtańsze pokoje, które oferuje polskim turystom. Położenie samego hotelu bardzo urokliwe, ale niestety pokoje przy samym wewnetrzym basenie śmierdzące z roznoszacym się smrodem chloru po korytarzu.

Hotel lata świetnością ma za sobą. Śniadania świeże i urozmaicone, ale pokój na poziomie góra 3 gwiazdek. Największym problemem była śmierdząca i brudna wykładzina. Brudna do tego stopnia, że musiałam spać przy otwartym oknie by znieść odór. Okres świąteczny sprawił, że nie było wolnych pokoi i tym samym możliwości zmiany pokoju. Jednocześnie recepcjoniści ani rezydentka nie mieli potrzeby zajęcia się tematem. Łazienka mocno zniszczona z popękanymi kaflami. Pokój na poziomie ulicy z widokiem na drugi hotel. Ewidentnie biuro podróży ma wykupione najgorsze i najtańsze pokoje, które oferuje polskim turystom. Położenie samego hotelu bardzo urokliwe, ale niestety pokoje przy samym wewnetrzym basenie śmierdzące z roznoszacym się smrodem chloru po korytarzu.

Zakwaterowanie 1,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Stary, smierdzacy, ciemny i bez widoku.

Wyżywienie
Śniadania świeże i w sporym wyborze.

Obsługa w hotelu
J.w.

Plaża
Hotel nie ma własnej plaży.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Dagmar S.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 17.12. - 24.12.2024 Oceniono: Styczeń 2025

Melia Madeira Mare resort & spa Ocena: 5/5 Madera, Funchal

Bardzo przyjemny pobyt, który przerósł cenę last minute w grudniu, kiedy pogoda przerosła nasze oczekiwania. Jedynym minusem było wyposażenie i sprzątanie. Ogólnie oceniam dobrze i na pewno wrócimy na Maderę.

Bardzo przyjemny pobyt, który przerósł cenę last minute w grudniu, kiedy pogoda przerosła nasze oczekiwania. Jedynym minusem było wyposażenie i sprzątanie. Ogólnie oceniam dobrze i na pewno wrócimy na Maderę.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel położony jest w bardzo dobrej lokalizacji, blisko przystanku komunikacji miejskiej, niedaleko od centrum, z możliwością spacerów po szerszej okolicy. Świadczone usługi (fitness, kryty basen, biblioteka, pokój gier) są miłym dodatkiem. Basen zewnętrzny z barem, możliwość zamówienia jedzenia w bardzo przyzwoitej cenie za pokój. Bardzo miły personel. To, co naprawdę nas rozczarowało, to jakość sprzętu (w starym stylu) i pierwsze sprzątanie. Hotel zdecydowanie NIE odpowiada pięciu gwiazdkom. Zajęliśmy pokój z zapomnianym bałaganem pod łóżkiem, martwymi mrówkami w czajniku, a w jednym z pokoi na naszym piętrze przez cały pobyt był remont. Wady te nie powinny pojawiać się w kwaterach tej jakości i za pełną cenę byłbym bardzo zawiedziony.

Wyżywienie
Po recenzjach nie tylko na Invii, dość obawiałem się śniadania. Podobnie jak w przypadku zakwaterowania, nie jest zapewniona jakość pięciogwiazdkowa. Ale wszystko było smaczne, w wystarczającej ilości i we właściwej temperaturze. Nie ma problemu przez cały pobyt. Miłośnicy wysokiej jakości kawy nie będą w pełni usatysfakcjonowani, ale jeśli chodzi o herbaty i inne napoje, nie ma problemu.

Plaża
Plaży nie możemy ocenić (o ile można tak nazwać schody i betonowy teren), podczas naszego grudniowego pobytu była zamknięta (duże fale). Odwiedziliśmy najbliższą plażę żwirową raz, kiedy było to dozwolone (w przeciwnym razie była również zamknięta). Woda była czysta.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Richard R.

Ocena 2,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.11. - 3.12.2024 Oceniono: Grudzień 2024

Melia Madeira Mare resort & spa Ocena: 5/5 Madera, Funchal

Delegatka pozwoliła nam wędrować po lotnisku tam i z powrotem, nie zabrała ze sobą transferu do hotelu, musieliśmy korzystać z nawigacji, nie znała lokalnych warunków dotyczących podróżowania komunikacją miejską, po co to?

Delegatka pozwoliła nam wędrować po lotnisku tam i z powrotem, nie zabrała ze sobą transferu do hotelu, musieliśmy korzystać z nawigacji, nie znała lokalnych warunków dotyczących podróżowania komunikacją miejską, po co to?

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel odpowiada certyfikatowi *****, czysto, działająca lecz głośna klimatyzacja, dzielnica od dworca naprzeciwko hotelu.

Wyżywienie
W tygodniu bufet, stoły bufetowe, w weekend kolacja à la carte niejadalna, ugh, zimno, niejadalna, w dodatku sprawa trwająca ponad godzinę, w oba dni ta sama oferta poza gośćmi z Niemiec, Anglii i Rosji!

Obsługa w hotelu
Baseny, w tym podgrzewany, kapela hotelowa lub duet z klawiaturą CASIO zabawka piątka z wykrzyknikiem

Plaża
Do trzech kilometrów nie ma żadnych, jedynie szorstkie kamienie zamiast obiecanych kamyków, zamiast koca lepiej zabrać ze sobą deskę, jest wygodniej, nie męczy tak bardzo.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 22 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Temperatura powietrza 22 °C

  • Temperatura wody 19 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 21 °C temperatura w nocy 14 °C

  • Poniedziałek 21 °C temperatura w nocy 14 °C

  • Wtorek 22 °C temperatura w nocy 16 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Dobry
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować