Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Aktualne warunki podróży do Hiszpanii

Hotel Allsun Pil-Lari Playa

Ocena: 4/5

Hiszpania, Majorka, Can Pastilla

od 2 195 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Allsun Pil-Lari Playa Ocena: 4/5

od 2 195 za os.

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

LOKALIZACJA
  • tuż przy długiej plaży
  • do lotniska (PMI) ok. 8 km
  • do centrum ok. 500 m, Palma ok. 10 km
  • dostępna komunikacja autobusowa
WYPOSAŻENIE
  • 204 pokoje w 12-piętrowym budynku
  • Recepcja, windy, WiFi we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych (w cenie)
  • Restauracja bufetowa z tarasem
  • Bar, bar z przekąskami przy basenie
PLAŻA I BASEN
  • piaszczysta plaża
  • Basen z wbudowanym jacuzzi (zależny od pogody)
  • kryty basen
  • Parasole i leżaki przy basenie, ręczniki plażowe płatne kaucją
ŻYWNOŚĆ

wszystko w cenie
  • Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu
  • Śniadanie dla osób wstających późno (do 11:30)
  • Przekąski (na godziny)
  • Popołudniowa kawa/herbata i ciasto (co godzinę)
  • Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe od 10:00 do 23:00 (edycja limitowana)
SPORT, WELLNESS I ROZRYWKA
  • Wieczorne występy, muzyka na żywo
  • Centrum fitness (od 16 lat)
  • rzutki
  • Za opłatą: wypożyczalnia rowerów
  • Sauna, łaźnia parowa, jacuzzi, pokój relaksacyjny (od 16 lat)
  • Masaże, zabiegi odnowy biologicznej i upiększające w spa za opłatą
INFORMACJA
  • Karty kredytowe: VISA, MasterCard
  • Ostatni (częściowy) remont: 2023 rok
  • Języki: hiszpański, niemiecki, angielski
  • Zameldowanie od 14:00, wymeldowanie do 12:00
  • Kategoria kraju: 4 gwiazdki


PODWÓJNY POKÓJ
  • ok. 25 m², balkon
  • 2 pojedyncze łóżka
  • Prysznic, toaleta, suszarka do włosów
  • Telewizja satelitarna z kanałem muzycznym, telefon, sejf do wynajęcia
  • mała lodówka
  • klimatyzacja (indywidualna)


Obniżone ceny alkoholu na Majorce i Ibizie:
Władze lokalne Balearów zdecydowały, że w sezonie letnim we wszystkich hotelach na południu Majorki (Magaluf, El Arenal, Playa de Palma), a także na Ibizie (Sant Antoni) przy rezerwacji będą podawane tylko trzy napoje alkoholowe na główny posiłek.” Dozwolone jest All Inclusive” (dodatkowe napoje tylko za opłatą).

Wymagania wjazdowe Hiszpania:
Aby wjechać do Hiszpanii, obywatele Niemiec (w tym osoby niepełnoletnie) potrzebują dowodu osobistego, ważnego tymczasowego dowodu osobistego, paszportu lub paszportu tymczasowego. Dzieci do lat 12 mogą wjechać do kraju także z wydanym już paszportem dziecięcym, do czasu upływu jego ważności.

Dokumenty podróżne inne niż tymczasowy dowód osobisty nie mogą mieć ważności dłuższej niż rok. Jednakże, zgodnie z obowiązującymi hiszpańskimi przepisami dotyczącymi ochrony lotnictwa, do przewozu z reguły wymagany jest ważny dokument identyfikacyjny.

Osoby niepełnoletnie podróżujące bez opieki rodzica/opiekuna prawnego i posiadające obywatelstwo hiszpańskie (w tym osoby posiadające podwójne obywatelstwo niemiecko-hiszpańskie) muszą posiadać zezwolenie na wyjazd (Permiso de viaje para menores), aby opuścić kraj.

Obywatele innych krajów powinni zapytać o warunki wjazdu w odpowiedniej ambasadzie lub konsulacie generalnym Hiszpanii.

Informujemy, że wraz z wjazdem od 2 grudnia 2024 r. hotele w Hiszpanii zobowiązane są do zbierania obszernych danych osobowych podczas meldowania się.

Źródło: Hiszpania: Informacje dotyczące podróży i bezpieczeństwa – Federalne Ministerstwo Spraw Zagranicznych (auswaertiges-amt.de)

 

(stan na grudzień 2024 r.)

Podatek ekologiczny Baleary:
Uwaga: w hotelach na wszystkich Balearach pobierany jest podatek ekologiczny, który należy uiścić w hotelu po przyjeździe. Dotyczy wszystkich gości, którzy ukończyli 16. rok życia, za noc.

Obecnie za pierwsze 8 nocy obowiązują następujące kwoty (mogą ulec zmianie):
  • 4+/5 gwiazdek: 4,40 € za osobę/noc
  • 3+/4 gwiazdki: 3,30 € za osobę/noc
  • 1, 2 i 3 gwiazdki: 2,20 € za osobę/noc
Od 9. noclegu udzielany jest rabat 50%. Poza sezonem od 1 listopada do 30 kwietnia. podatek ekologiczny zostaje obniżony do 25%.

Rezerwacje tylko w hotelu:
Należy pamiętać, że wszyscy goście, którzy nie mieszkają na terenie UE, mogą doświadczyć problemów z zameldowaniem się w hotelu, szczególnie w przypadku „rezerwacji wyłącznie hotelowych” w obszarze docelowym. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać dopłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!

Udogodnienia, usługi, oferty rozrywkowe i sportowe w sezonie zimowym:
W sezonie zimowym (zwykle od początku listopada do końca marca/połowy kwietnia) oraz na początku i pod koniec sezonu (kwiecień i październik) niektóre z wymienionych tu obiektów nie są dostępne w ogóle lub są dostępne jedynie dla ograniczonym zakresie ze względu na warunki pogodowe lub małą liczbę odwiedzających. Dotyczy to w szczególności obiektów plażowych i basenowych (parasole i leżaki, pomosty kąpielowe, bary basenowe i plażowe), rozrywki na świeżym powietrzu oraz działalności sportowej (zwłaszcza sportów wodnych). W wielu hotelach baseny są serwisowane lub całkowicie opróżniane w miesiącach zimowych, a zjeżdżalnie wodne/aquaparki nie są czynne. W okresie zimowym może także nastąpić ograniczenie oferty restauracji a la carte, restauracji z przekąskami i barów, a także ograniczenie godzin obsługi, zamiast bufetu posiłki mogą być podawane w formie menu. Wieczorne imprezy plenerowe zostają odwołane lub zostaną przeniesione do pomieszczeń zamkniętych. Minikluby często nie są oferowane w ogóle w sezonie zimowym lub oferowane są tylko w czasie wakacji szkolnych. Jeżeli pomieszczenie jest wyposażone w klimatyzację, w miesiącach zimowych służy ona jako ogrzewanie.

Specjalne środki higieny
Ogólnie
  • dozownik środka dezynfekującego
  • ograniczona liczba osób: farma piękności
usługi
  • Płatność zbliżeniowa (EC, Visa, MasterCard, American Express, AMEXCO)

Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.
LAGE
  • direkt am langen Strand
  • zum Flughafen (PMI) ca. 8 km
  • zum Zentrum ca. 500 m, Palma ca. 10 km
  • öffentliche Busverbindung vorhanden
 AUSSTATTUNG
  • 204 Zimmer in einem 12-stöckigen Gebäude
  • Rezeption, Lifte, WLAN in allen öffentlichen Bereichen (inklusive)
  • Buffetrestaurant mit Terrasse
  • Bar, Pool-/Snackbar
 STRAND & POOL
  • Sandstrand
  • Swimmingpool mit integriertem Whirlpool (wetterabhängig)
  • Hallenbad
  • Sonnenschirme und Liegen sind am Pool inklusive, Badetücher gegen Kaution
 VERPFLEGUNG

All Inclusive
  • Frühstück, Mittag- und Abendessen in Buffetform
  • Spätaufsteher-Früchstück (bis 11:30 Uhr)
  • Snacks (stundenweise)
  • Nachmittags Kaffee/Tee und Kuchen (stundenweise)
  • lokale alkoholische und alkoholfreie Getränke von 10:00 bis 23:00 Uhr (begrenzte Ausgabe)
 SPORT, WELLNESS & UNTERHALTUNG
  • Abendshows, Live-Musik
  • Fitnesscenter (ab 16 Jahre)
  • Darts
  • Gegen Gebühr: Fahrradvermietung
  • Sauna, Dampfbad, Whirlpool, Entspannungsraum (ab 16 Jahre)
  • Massagen, Wellness- und Beautybehandlungen im Spa gegen Gebühr
INFORMATIONEN
  • Kreditkarten: VISA, MasterCard
  • Letzte (Teil-)Renovierung: 2023
  • Sprachen: Spanisch, Deutsch, Englisch 
  • Check-in ab 14.00, Check-out bis 12.00 Uhr
  • Landeskategorie: 4 Sterne


DOPPELZIMMER
  • ca. 25 m², Balkon
  • 2 Einzelbetten
  • Dusche, WC, Föhn
  • SAT-TV mit Musikkanal, Telefon, Mietsafe
  • Minikühlschrank
  • Klimaanlage (individuell)


Reduzierter Alkoholausschank Mallorca und Ibiza:
Die Kommunalregierung der Balearen hat beschlossen, dass in der Sommersaison in allen Hotels im Süden Mallorcas (Magaluf, El Arenal, Playa de Palma) und auch Ibiza (Sant Antoni) bei Buchung von „All Inclusive“ nur noch drei alkoholische Getränke pro Hauptmahlzeit ausgeschenkt werden dürfen (weitere Getränke nur gegen Bezahlung).

Einreisebestimmungen Spanien:
Deutsche Staatsbürger (auch Minderjährige) benötigen für die Einreise nach Spanien einen Personalausweis, gültigen vorläufigen Personalausweis, Reisepass oder vorläufigen Reisepass. Kinder bis zu 12 Jahren können auch mit einem bereits ausgestellten Kinderreisepass bis zum Ablauf dessen Gültigkeit einreisen.

Reisedokumente außer dem vorläufigen Personalausweis dürfen seit höchstens einem Jahr abgelaufen sein. Allerdings ist gemäß geltender spanischer Luftsicherheitsbestimmungen generell ein gültiges Ausweisdokument zur Beförderung notwendig. 

Minderjährige, die ohne die Begleitung eines Elternteils/Sorgeberechtigten reisen und die spanische Staatsangehörigkeit besitzen (auch deutsch-spanische Doppelstaater) benötigen für die Ausreise eine Ausreisegenehmigung (Permiso de viaje para menores).

Bürger anderer Staaten erkundigen sich zu den Einreisebestimmungen bitte bei der zuständigen spanischen Botschaft bzw. bei den Generalkonsulaten.

Bitte beachten Sie, dass mit Einreise ab dem 02.12.2024 die Hotels in Spanien verpflichtet sind, weitreichende personenbezogene Daten beim Check-In zu erfassen.

Quelle: Spanien: Reise- und Sicherheitshinweise - Auswärtiges Amt (auswaertiges-amt.de)

 

(Stand: Dezember 2024)

Ökosteuer Balearen:
Bitte beachten Sie, dass in den Hotels auf allen Balearen-Inseln eine Ökosteuer erhoben wird, die Sie bei Anreise im Hotel begleichen. Sie gilt für alle Gäste ab 16 Jahren und pro Übernachtung.

Zurzeit gelten folgende Beträge für die ersten 8 Nächte (Änderungen vorbehalten):
  • 4+/5 Sterne: 4, 40 € pro Person/Nacht
  • 3+/4 Sterne: 3,30 € pro Person/Nacht
  • 1, 2 und 3 Sterne: 2,20 € pro Person/Nacht
Ab der 9. Nacht wird eine Ermäßigung von 50% gewährt. In der Nebensaison vom 1.11.-30.4. reduziert sich die Ökosteuer auf 25 %.

Nur-Hotel-Buchungen:
Bitte beachten Sie, dass für alle Gäste ohne Wohnsitz in der EU vor allem bei "Nur Hotel Buchungen" im Zielgebiet Probleme beim Einchecken im Hotel auftreten können. In einem solchen Fall sind die Hoteliers dazu berechtigt, eine Nachzahlung vor Ort einzufordern oder die Buchung zurückzuweisen!

Einrichtungen, Service-, Animations- und Sportangebote in der Wintersaison:
In der Wintersaison (i. d. R. Anfang November bis Ende März/Mitte April) und in der Vor- und Nachsaison (April und Oktober) stehen witterungsbedingt oder aufgrund geringer Besucherzahlen einige hier aufgeführten Einrichtungen zum Teil gar nicht oder nur in beschränktem Umfang zur Verfügung. Dies gilt vor allem für Strand- und Pooleinrichtungen (Sonnenschirme und Liegen, Badestege, Pool- und Strandbars), Animations- und Sportangebote im Freien (insbesondere Wassersport). In vielen Hotels werden die Swimmingpools in den Wintermonaten gewartet bzw. komplett geleert, Wasserrutschen/Aquaparks sind nicht in Betrieb. Auch das Angebot an A-la-carte-Restaurants, Snackrestaurants und Bars kann in der Wintersaison reduziert oder die Servicezeiten können eingeschränkt sein, statt eines Buffets können die Mahlzeiten in Menüform serviert werden. Abendveranstaltungen im Freien entfallen bzw. werden in Innenräume verlegt. Miniclubs werden häufig in der Wintersaison gar nicht oder nur während Schulferienzeiten angeboten. Wenn zur Zimmerausstattung eine Klimaanlage gehört, dient diese in den Wintermonaten als Heizung.

Besondere Hygienemaßnahmen
Allgemein
  • Desinfektionsspender
  • begrenzte Personenanzahl: Beautyfarm
Services
  • Kontaktloses Bezahlen (EC, Visa, MasterCard, American Express, AMEXCO)

Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 15 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Bar Bar tak
  • Basen dla dzieci Basen dla dzieci tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Doskonały (Na podstawie 5 opinii)

Ocena 4,8 / 5

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,9 / 5

Okolica 4,9 / 5

Cena 4,5 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

73. najwyższa ocena z 2362 hoteli w Majorka

Denisa D.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 23.5. - 30.5.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Allsun Pil-Lari Playa Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Hotel jest czysty, lokalizacja świetna, personel pomocny. W pobliżu hotelu znajdują się parki z placami zabaw dla dzieci. W pobliżu znajdują się również supermarkety. Przystanek autobusowy za hotelem.

Hotel jest czysty, lokalizacja świetna, personel pomocny. W pobliżu hotelu znajdują się parki z placami zabaw dla dzieci. W pobliżu znajdują się również supermarkety. Przystanek autobusowy za hotelem.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie. Czajnik jest dostępny na życzenie w recepcji.

Wyżywienie
Zróżnicowane, smaczne

Obsługa w hotelu
Pomocny personel

Plaża
Hotel położony jest tuż przy promenadzie nadmorskiej. Plaża nie jest własnością hotelu, jest miejska. Na plaży można wypożyczyć leżaki i parasole. Cena parasola wynosi 6 euro, a cena leżaka wynosi 6 euro. Plaża była sprzątana codziennie.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Anna F.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 10.2. - 16.2.2025 Oceniono: Luty 2025

Allsun Pil-Lari Playa Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Wspaniały, świeżo wyremontowany hotel, bardzo dobry standard:pod względem jedzenia, lokalizacji, czystości, a przede wszystkim jakości obsługi. Bardzo miły, zaangażowany personel.

Wspaniały, świeżo wyremontowany hotel, bardzo dobry standard:pod względem jedzenia, lokalizacji, czystości, a przede wszystkim jakości obsługi. Bardzo miły, zaangażowany personel.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Otrzymaliśmy piękny apartament dwupokojowy, na ostatnim piętrze, ze wspaniałym dużym tarasem, pięknym widokiem, na miasto i na morze.

Wyżywienie
Duża różnorodność, wspaniałe posiłki, dużo owoców i warzyw.

Obsługa w hotelu
Bardzo wysoka jakość: room service, sprzątanie pokoju codzienne

Plaża
Piękna, szeroka, piaszczysta plaża z cudowną promenadą Playa de Palma

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Denisa D.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 23.5. - 30.5.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Allsun Pil-Lari Playa Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Hotel jest czysty, lokalizacja świetna, personel pomocny. W pobliżu hotelu znajdują się parki z placami zabaw dla dzieci. W pobliżu znajdują się również supermarkety. Przystanek autobusowy za hotelem.

Hotel jest czysty, lokalizacja świetna, personel pomocny. W pobliżu hotelu znajdują się parki z placami zabaw dla dzieci. W pobliżu znajdują się również supermarkety. Przystanek autobusowy za hotelem.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie. Czajnik jest dostępny na życzenie w recepcji.

Wyżywienie
Zróżnicowane, smaczne

Obsługa w hotelu
Pomocny personel

Plaża
Hotel położony jest tuż przy promenadzie nadmorskiej. Plaża nie jest własnością hotelu, jest miejska. Na plaży można wypożyczyć leżaki i parasole. Cena parasola wynosi 6 euro, a cena leżaka wynosi 6 euro. Plaża była sprzątana codziennie.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Anna F.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 10.2. - 16.2.2025 Oceniono: Luty 2025

Allsun Pil-Lari Playa Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Wspaniały, świeżo wyremontowany hotel, bardzo dobry standard:pod względem jedzenia, lokalizacji, czystości, a przede wszystkim jakości obsługi. Bardzo miły, zaangażowany personel.

Wspaniały, świeżo wyremontowany hotel, bardzo dobry standard:pod względem jedzenia, lokalizacji, czystości, a przede wszystkim jakości obsługi. Bardzo miły, zaangażowany personel.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Otrzymaliśmy piękny apartament dwupokojowy, na ostatnim piętrze, ze wspaniałym dużym tarasem, pięknym widokiem, na miasto i na morze.

Wyżywienie
Duża różnorodność, wspaniałe posiłki, dużo owoców i warzyw.

Obsługa w hotelu
Bardzo wysoka jakość: room service, sprzątanie pokoju codzienne

Plaża
Piękna, szeroka, piaszczysta plaża z cudowną promenadą Playa de Palma

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jiří F.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.11. - 12.11.2024 Oceniono: Listopad 2024

Allsun Pil-Lari Playa Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Hotel jest bardzo ładny, okolica idealna na relaksujące wakacje. Zadowolony ze wszystkiego (posiłki, usługi,...), tylko dwa małe mankamenty - bardziej skomplikowany dojazd z wózkiem z hotelu na plażę (trzeba przejść z drugiej strony hotelu) i mała pojemność windy (stosunkowo dłuższy czas oczekiwania). W przeciwnym razie wszystko dobrze.

Hotel jest bardzo ładny, okolica idealna na relaksujące wakacje. Zadowolony ze wszystkiego (posiłki, usługi,...), tylko dwa małe mankamenty - bardziej skomplikowany dojazd z wózkiem z hotelu na plażę (trzeba przejść z drugiej strony hotelu) i mała pojemność windy (stosunkowo dłuższy czas oczekiwania). W przeciwnym razie wszystko dobrze.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 23.6. - 3.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Allsun Pil-Lari Playa Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Wakacje byłyby super gdyby nie problem z noclegiem, który obiecał nam CA

Wakacje byłyby super gdyby nie problem z noclegiem, który obiecał nam CA

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Raczej 3 gwiazdki

Wyżywienie
Dobry...

Obsługa w hotelu
Dobry...

Plaża
Ładne, ciche, zadbane, czyste morze, super dostęp do morza, piasek w morzu

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 27 °C

  • Temperatura wody 22 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować