Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Aktualne warunki podróży do Hiszpanii

Hotel Pez Espada

Ocena: 4/5

Hiszpania, Costa Del Sol, Torremolinos

Położenie przy piaszczystej plaży i promenadzie Relaksująca atmosfera Nienaganna czystość i obsługa

Więcej o hotelu

od 1 646 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Opis kontrahenta

Opis ogólny:Ok. 40 m od piaszczystej plaży leży hotel plażowy Pez Espada. Miasto Torremolinos jest oddalone o około 2 km (Benalmadena około 4 km, Marbella około 48 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 2 km od hotelu. Najbliższe bary i restauracje położone są również w odległości w odległości ok. 2 km. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 2 km. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Selwo Marina (ok. 4 km) oraz Puerto Marina (ok. 2 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 150 m) i przystanek autobusowy (ok. 100 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Lotnisko (AGP) położone jest ok. 12 km od hotelu. Kolejne lotnisko (LEI) jest oddalone o ok. 0 m.Wyposażenie :Ten 7-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 235 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby, 2 windy, klimatyzację, sejf (odpłatny), salon fryzjerski, sklep, parking (płatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Poza tym hotel posiada 2 sale konferencyjne z łącznie 250 miejscami siedzącymi. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje windę dostosowaną do transportu wózków i bezbarierowe wejścia. Obsługa pokojowa jest dostępna odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 2 baseny ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie).Wyżywienie:Śniadanie w formie bufetu.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis (za ewentualną opłatą), tenis stołowy (za ewentualną opłatą), siłownia i minigolf. W odległości ok. 8 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Oferty wellness: taras słoneczny i masaże za ewentualną opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego. Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard, Visa, American Express oraz Diners Club.

WYŻYWIENIE

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

PRZELOT LINIAMI RESJOWYMI -WARUNKI

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Oranizator potwierdza ostateczną cenę.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 11:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Gran Canarie, Costa Blance, Costa Dorade oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta będącego na miejscu oraz telefon alarmowy do biura.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), bagaży podręcznych kabionwych, standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Tourist Tax in Catalonia od 01.05.2025
Hotele i apartamenty 1*, 2*, 3*  - 1,32 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 2,64 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 6,60 EUR za osobę za dzieńTourist Tax in Barcelona od 1.05.2025
Hostels i Hotele 3*- 6,60 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 8,15 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 12,10 EUR za osobę za dzieńSEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.

Ważne informacje.

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

Opinie o hotelu

Doskonały (Na podstawie 3 opinii)

Ocena 4,8 / 5

Zakwaterowanie 4,9 / 5

Wyżywienie 4,7 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,7 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

18. najwyższa ocena z 1172 hoteli w Costa Del Sol

Naděžda H.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 3.4. - 12.4.2025 Oceniono: Kwiecień 2025

Pez Espada Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Bardzo podobały nam się wakacje, pogoda nam dopisała, więc jesteśmy bardzo zadowoleni.

Bardzo podobały nam się wakacje, pogoda nam dopisała, więc jesteśmy bardzo zadowoleni.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był wystarczająco duży, a łóżka wyposażone były w wysokiej jakości materace, dzięki czemu dobrze się wyspaliśmy. Pościel zmienialiśmy co drugi dzień, a ręczniki zawsze, gdy kładliśmy je na podłodze.

Wyżywienie
Półpensjonat był wystarczający, jedzenie doskonałe

Obsługa w hotelu
Doskonała obsługa

Plaża
Blisko hotelu, codziennie sprzątany, tylko morze zimne, ale spodziewaliśmy się tego, biorąc pod uwagę, że lecieliśmy na początku kwietnia

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Gabriela S.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 23.5. - 30.5.2023 Oceniono: Czerwiec 2023

Pez Espada Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Nasze wakacje w Hiszpanii były po prostu idealne. Ludzie tutaj są przyjaźni i uśmiechnięci. Nie mieliśmy problemu z uzgodnieniem czegokolwiek, czy to po angielsku, czy po czesku. Są tu doskonale przygotowane dla turystów.

Nasze wakacje w Hiszpanii były po prostu idealne. Ludzie tutaj są przyjaźni i uśmiechnięci. Nie mieliśmy problemu z uzgodnieniem czegokolwiek, czy to po angielsku, czy po czesku. Są tu doskonale przygotowane dla turystów.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel był fantastyczny. Usługi były na wysokim poziomie. Mieliśmy pokój ok. 25 m2 z dużą łazienką. Sprzątanie odbywało się codziennie. Pokojówka była bardzo dokładna. Codziennie mieliśmy czyste ręczniki, ścielone łóżka, myte naczynia, myte i uzupełniane kawę i herbatę. Jeśli założyłeś klamkę, której nie chciałeś tego dnia czyścić, nikt ci nie przeszkadzał. Korytarze hotelu, centrum fitness, jadalnia i obszary przyległe lśniły czystością.

Wyżywienie
Jeśli chodzi o jedzenie, było po prostu idealne. Mieliśmy obiadokolację, ale to było w zupełności wystarczające. Ilość i różnorodność jedzenia była ogromna. Szef kuchni codziennie wymyślał nowe dania, nie jedliśmy na cały tydzień. Byliśmy tylko zaskoczeni, że nie dostajesz nawet szklanki wody do obiadu, musisz zapłacić za wszystkie napoje.

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe były na wysokim poziomie. Informacje o czymkolwiek zawsze do ciebie docierały. Bardzo przyjemny w recepcji. Codziennie był program animacyjny, a wieczorem zawsze był pokaz.

Plaża
Tuż obok hotelu znajdowała się duża piaszczysta plaża. Został on podzielony na części płatne i strefy wolne. Nikt Cię do niczego nie zmusza, możesz leżeć gdzie chcesz. Czasami obok plaży przechodzą sprzedawcy różnych bibelotów, ale nie są nachalni. Morze jest chłodniejsze, czyste, a fale łagodne.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Naděžda H.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 3.4. - 12.4.2025 Oceniono: Kwiecień 2025

Pez Espada Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Bardzo podobały nam się wakacje, pogoda nam dopisała, więc jesteśmy bardzo zadowoleni.

Bardzo podobały nam się wakacje, pogoda nam dopisała, więc jesteśmy bardzo zadowoleni.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był wystarczająco duży, a łóżka wyposażone były w wysokiej jakości materace, dzięki czemu dobrze się wyspaliśmy. Pościel zmienialiśmy co drugi dzień, a ręczniki zawsze, gdy kładliśmy je na podłodze.

Wyżywienie
Półpensjonat był wystarczający, jedzenie doskonałe

Obsługa w hotelu
Doskonała obsługa

Plaża
Blisko hotelu, codziennie sprzątany, tylko morze zimne, ale spodziewaliśmy się tego, biorąc pod uwagę, że lecieliśmy na początku kwietnia

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Gabriela S.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 23.5. - 30.5.2023 Oceniono: Czerwiec 2023

Pez Espada Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Nasze wakacje w Hiszpanii były po prostu idealne. Ludzie tutaj są przyjaźni i uśmiechnięci. Nie mieliśmy problemu z uzgodnieniem czegokolwiek, czy to po angielsku, czy po czesku. Są tu doskonale przygotowane dla turystów.

Nasze wakacje w Hiszpanii były po prostu idealne. Ludzie tutaj są przyjaźni i uśmiechnięci. Nie mieliśmy problemu z uzgodnieniem czegokolwiek, czy to po angielsku, czy po czesku. Są tu doskonale przygotowane dla turystów.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel był fantastyczny. Usługi były na wysokim poziomie. Mieliśmy pokój ok. 25 m2 z dużą łazienką. Sprzątanie odbywało się codziennie. Pokojówka była bardzo dokładna. Codziennie mieliśmy czyste ręczniki, ścielone łóżka, myte naczynia, myte i uzupełniane kawę i herbatę. Jeśli założyłeś klamkę, której nie chciałeś tego dnia czyścić, nikt ci nie przeszkadzał. Korytarze hotelu, centrum fitness, jadalnia i obszary przyległe lśniły czystością.

Wyżywienie
Jeśli chodzi o jedzenie, było po prostu idealne. Mieliśmy obiadokolację, ale to było w zupełności wystarczające. Ilość i różnorodność jedzenia była ogromna. Szef kuchni codziennie wymyślał nowe dania, nie jedliśmy na cały tydzień. Byliśmy tylko zaskoczeni, że nie dostajesz nawet szklanki wody do obiadu, musisz zapłacić za wszystkie napoje.

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe były na wysokim poziomie. Informacje o czymkolwiek zawsze do ciebie docierały. Bardzo przyjemny w recepcji. Codziennie był program animacyjny, a wieczorem zawsze był pokaz.

Plaża
Tuż obok hotelu znajdowała się duża piaszczysta plaża. Został on podzielony na części płatne i strefy wolne. Nikt Cię do niczego nie zmusza, możesz leżeć gdzie chcesz. Czasami obok plaży przechodzą sprzedawcy różnych bibelotów, ale nie są nachalni. Morze jest chłodniejsze, czyste, a fale łagodne.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Petr D.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.9. - 17.9.2022 Oceniono: Wrzesień 2022

Pez Espada Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Hotel z niesamowitą historią i pięknym stylem retro, który jednak w niektórych miejscach można było już zainwestować w renowację.

Hotel z niesamowitą historią i pięknym stylem retro, który jednak w niektórych miejscach można było już zainwestować w renowację.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje z widokiem na basen/morze są w porządku, wielkość ponadstandardowa, wszystko co przynależy do hotelu czterogwiazdkowego, jedynie łazienka miała już widoczne ślady użytkowania i czystość prysznica (uszczelnienia, narożniki, fugi ) jest na ogół słaba w hotelach wszystkich kategorii.

Wyżywienie
Dobre śniadania i obiadokolacje w formie bankietowej, duży wybór, nawet jeśli po kilku dniach robi się dość powtarzalny. Minusem jest to, że nie wszystkie naczynia są oznaczone tym, czym są (tj. czasami metodą prób/błędów, co wkładasz na talerz) i szkoda brudnych naczyń/sztućców/szklanek.

Obsługa w hotelu
Wszyscy są super, siłownia też chciałaby trochę posprzątać i dodać więcej. Basen jest mniejszy, ale wystarczający dla ilości kąpiących się, dzieci mają swój. Szkoda tylko, że jak na pojemność hotelu jest tylko mniej leżaków i tradycyjna „rezerwacja leżaka wraz z rzuconym ręcznikiem na cały dzień”, z czym hotel sobie nie radzi (mimo że ma ogromny szyld przy basenie, gdzie jest napisane, że personel bezlitośnie weźmie i wyda ręczniki bez zajmowania leżaka).

Plaża
Doskonały dojazd (50 m od hotelu promenadą), piękna piaszczysta plaża, stosunkowo łagodne zejście do morza. Szkoda, że morze trochę zimniejsze, ale hotel chyba nic nie wymyśli :-).

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Andrzej

Ocena 4,9 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Pez Espada Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Hotel w bardzo dobrej lokalizacji, bezpośrednio przy plaży od której oddziela jedynie deptak. Sprawna i grzeczna obsługa hotelowa. Posiłki smaczne i obfite. Wybór zróżnicowany. Można polecić dla spędzenie ,miłych i przyjemnych wakacji.

Hotel w bardzo dobrej lokalizacji, bezpośrednio przy plaży od której oddziela jedynie deptak. Sprawna i grzeczna obsługa hotelowa. Posiłki smaczne i obfite. Wybór zróżnicowany. Można polecić dla spędzenie ,miłych i przyjemnych wakacji.

Zakwaterowanie 4,7 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Wojtek

Ocena 4,8 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Pez Espada Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Cena za pobyt 999 zł z HB w tym hotelu jest okazją - dzięki Itace. Najstarszy hotel 4* w tej okolicy, odremontowayuny, funkcjonalny, czysty, miła obsługa i bardzo dobre jedzenie. "Opanowany" przez emerytów z GB czyli cicho i spokojnie.

Niestety nie ma basenu podgrzewanego, więc w kwietniu jeszcze była zbyt zimna woda. I to był jedyny mankamentem.

Cena za pobyt 999 zł z HB w tym hotelu jest okazją - dzięki Itace. Najstarszy hotel 4* w tej okolicy, odremontowayuny, funkcjonalny, czysty, miła obsługa i bardzo dobre jedzenie. "Opanowany" przez emerytów z GB czyli cicho i spokojnie.

Niestety nie ma basenu podgrzewanego, więc w kwietniu jeszcze była zbyt zimna woda. I to był jedyny mankamentem.

Zakwaterowanie 4,4 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 24 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Temperatura powietrza 24 °C

  • Temperatura wody 18 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 27 °C temperatura w nocy 14 °C

  • Wtorek 26 °C temperatura w nocy 16 °C

  • Środa 26 °C temperatura w nocy 16 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować