Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Aktualne warunki podróży do Hiszpanii

Hotel Marsol

Ocena: 4/5

Hiszpania, Costa Brava, Lloret de Mar

Piękna lokalizacja w centrum miasta Plaża ok. 20 m Sklepy i restauracje w bezpośrednim sąsiedztwie Basen

Więcej o hotelu

od 1 344 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

opis hotelu.

Hotel MARSOL ****  położony jest na wybrzeżu Costa Brava w miejscowości Lloret de Mar około 50 m od publicznej plaży ( serwis plażowy dodatkowo płatny ).
Centrum miasta z restauracjami, barami i sklepami oddalone jest o około 200m, , odległość od Blanes około 6km, odległość od lotniska BCN około 95km, GRO około 30km.Do dyspozycji gości całodobowa recepcja, restauracja, bar, winda,  basen główny, taras słoneczny, WiFi w miejscach wyznaczonych przez hotel, przechowalnia bagażu, wypożyczalnia rowerów i samochodów. 
Centrum SPA/Fitness oraz sporty wodne na plaży dodatkowo płatne.
Hotel posiada pokoje o różnym standardzie, pokoje typu standard wyposażone są w łazienki ( WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów ), TV sat, telefon, balkon/taras.
Obiekt przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych.Dodatkowe informacje: https://www.marsolhotels.com/en/hotels-and-apartments/marsol-hotel/

Wyżywienie wg wykupionej oferty:
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, w ciągu dnia przekąski, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach. 

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

PRZELOT LINIAMI RESJOWYMI -WARUNKI

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Oranizator potwierdza ostateczną cenę.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 11:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Gran Canarie, Costa Blance, Costa Dorade oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta będącego na miejscu oraz telefon alarmowy do biura.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), bagaży podręcznych kabionwych, standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Tourist Tax in Catalonia od 01.05.2025
Hotele i apartamenty 1*, 2*, 3*  - 1,32 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 2,64 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 6,60 EUR za osobę za dzieńTourist Tax in Barcelona od 1.05.2025
Hostels i Hotele 3*- 6,60 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 8,15 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 12,10 EUR za osobę za dzieńSEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Ważne informacje.

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 20 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 20 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Golf Golf tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak

Opinie o hotelu

Doskonały (Na podstawie 3 opinii)

Ocena 4,9 / 5

Zakwaterowanie 4,7 / 5

Wyżywienie 4,9 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

8. najwyższa ocena z 1245 hoteli w Costa Brava

Lucie H.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.9. - 5.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Marsol Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Brava

Bardzo dobry

Bardzo dobry

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był malutki, nie było w nim schowków, wieszaków, suszarek do wieszania mokrych rzeczy. Poza tym hotel jest czysty, personel jest pomocny, jedzenie jest bardzo dobre

Wyżywienie
Częściowe wyżywienie bardzo dobre, duży wybór, dobra jakość.

Plaża
Plaża czysta, dość stroma, wejście do wody nie do końca odpowiednie dla małych dzieci i osób starszych, również strome, głębokość szybka.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Daniil E.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 8.9. - 18.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Marsol Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Brava

hotel jest naprawdę ładny i stylowy, pokój był sprzątany codziennie, smaczne śniadania z dużym wyborem, plaża jest tuż obok hotelu

hotel jest naprawdę ładny i stylowy, pokój był sprzątany codziennie, smaczne śniadania z dużym wyborem, plaża jest tuż obok hotelu

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Lucie H.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.9. - 5.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Marsol Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Brava

Bardzo dobry

Bardzo dobry

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był malutki, nie było w nim schowków, wieszaków, suszarek do wieszania mokrych rzeczy. Poza tym hotel jest czysty, personel jest pomocny, jedzenie jest bardzo dobre

Wyżywienie
Częściowe wyżywienie bardzo dobre, duży wybór, dobra jakość.

Plaża
Plaża czysta, dość stroma, wejście do wody nie do końca odpowiednie dla małych dzieci i osób starszych, również strome, głębokość szybka.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Daniil E.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 8.9. - 18.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Marsol Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Brava

hotel jest naprawdę ładny i stylowy, pokój był sprzątany codziennie, smaczne śniadania z dużym wyborem, plaża jest tuż obok hotelu

hotel jest naprawdę ładny i stylowy, pokój był sprzątany codziennie, smaczne śniadania z dużym wyborem, plaża jest tuż obok hotelu

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Łukasz W.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 25.11. - 29.11.2022 Oceniono: Grudzień 2022

Marsol Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Brava

Hotel bardzo dobry, solidne 3*+. Czyste i pachnące pokoje. Pyszne śniadania. Doskonała lokalizacja, blisko do plaży.

Hotel bardzo dobry, solidne 3*+. Czyste i pachnące pokoje. Pyszne śniadania. Doskonała lokalizacja, blisko do plaży.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Przede wszystkoi pokój bardzo czysty!

Wyżywienie
Śniadania 10/10. Restaracja sniadaniowa z przeszklonym widokiem na morze, rewelacja!

Plaża
Plaża dosłownie od razu po wyjściu z hotelu ;) Najlepszy hotel w Loret del Mar

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Jacek

Ocena 3,7 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Marsol Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Brava

Hotel położony wspaniale w samym sercu Lloret. Główne i największe zastrzeżenie mam do pokoju położonego od strony północnej. W wąskiej uliczce po owej stronie znajdują się 4 bary (najgorszy Bar Pirata) gdzie codziennie do 3 nad ranem odbywały się pijackie rauty, krzyki i głośne śmiechy. Wydaje mi sie że hotel powinien w tej sytuacji zainwestować w okna dziękoszczelne a biuro wziąć pod uwagę te przesłanki i nie rezerwować tych pokoi !

Restauracja - jedzenie dość skromne i za mało osób do obsługi a za dużo kierowników !!!

Ogólnie pozytyw tylko za lokalizację reszta j.w.

Hotel położony wspaniale w samym sercu Lloret. Główne i największe zastrzeżenie mam do pokoju położonego od strony północnej. W wąskiej uliczce po owej stronie znajdują się 4 bary (najgorszy Bar Pirata) gdzie codziennie do 3 nad ranem odbywały się pijackie rauty, krzyki i głośne śmiechy. Wydaje mi sie że hotel powinien w tej sytuacji zainwestować w okna dziękoszczelne a biuro wziąć pod uwagę te przesłanki i nie rezerwować tych pokoi !

Restauracja - jedzenie dość skromne i za mało osób do obsługi a za dużo kierowników !!!

Ogólnie pozytyw tylko za lokalizację reszta j.w.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Bernadeta

Ocena 4,1 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Marsol Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Brava

Byliśmy tam po głównym sezonie wakacyjnym i jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu. Czysty i ładny pokój, codziennie zmieniane ręczniki i sprzątana łazienka, do głównej plaży wystarczy przejść przez drogę. Jeśli ktoś woli w mniej ruchliwym miejscu to spacerem na sąsiednią plażę Fenals jest 20-30 minut - po drodze wspaniałe widoki na Dzikie Wybrzeże. Z jedzeniem trochę słabiej, ale nie chodziliśmy głodni. Po prostu wybór nie był oszałamiający. Dania serwowane z karty za to były bardzo apetyczne a oferta restauracji cenowo konkurencyjna z barami na plaży. Pod hotelem duży ruch, goście okolicznych pubów balują prawie do rana. Nie było to jednak zbyt uciążliwe. Spod samego hotelu można pojechać City Turem na wycieczkę po okolicy - bus zawozi do trzech przepięknych ogrodów botanicznych i kończy trasę w Blanes. Basen na dachu hotelu dość mały, ale nie był oblegany, a widoki z niego świetne. W okolicznych uliczkach mnóstwo sklepów, barów i kafejek. Hotel oceniamy bardzo dobrze. Po wyjściu z hotelu kierunek dowolny :) czy w lewo czy w prawo zawsze same atrakcje. Gdybym raz jeszcze miała jechać do samego LLoret to wybrałabym ponownie Marsol.

Byliśmy tam po głównym sezonie wakacyjnym i jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu. Czysty i ładny pokój, codziennie zmieniane ręczniki i sprzątana łazienka, do głównej plaży wystarczy przejść przez drogę. Jeśli ktoś woli w mniej ruchliwym miejscu to spacerem na sąsiednią plażę Fenals jest 20-30 minut - po drodze wspaniałe widoki na Dzikie Wybrzeże. Z jedzeniem trochę słabiej, ale nie chodziliśmy głodni. Po prostu wybór nie był oszałamiający. Dania serwowane z karty za to były bardzo apetyczne a oferta restauracji cenowo konkurencyjna z barami na plaży. Pod hotelem duży ruch, goście okolicznych pubów balują prawie do rana. Nie było to jednak zbyt uciążliwe. Spod samego hotelu można pojechać City Turem na wycieczkę po okolicy - bus zawozi do trzech przepięknych ogrodów botanicznych i kończy trasę w Blanes. Basen na dachu hotelu dość mały, ale nie był oblegany, a widoki z niego świetne. W okolicznych uliczkach mnóstwo sklepów, barów i kafejek. Hotel oceniamy bardzo dobrze. Po wyjściu z hotelu kierunek dowolny :) czy w lewo czy w prawo zawsze same atrakcje. Gdybym raz jeszcze miała jechać do samego LLoret to wybrałabym ponownie Marsol.

Zakwaterowanie 4,4 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 23 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Temperatura powietrza 23 °C

  • Temperatura wody 18 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 25 °C temperatura w nocy 14 °C

  • Niedziela 25 °C temperatura w nocy 14 °C

  • Poniedziałek 22 °C temperatura w nocy 12 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Dobry
  10. Październik: Niski sezon
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować