Aktualne warunki podróży do Egiptu

Hotel Viva Blue

Ocena: 4/5

Egipt, Hurghada, Soma Bay

Komfortowy hotel przy plaży Spokojne miejsce Nurkowanie Idealny wypoczynek

Więcej o hotelu

od 1 139 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Położenie

Viva Blue to czterogwiazdkowy obiekt urlopowy usytuowany w północno-wschodnim Egipcie, bezpośrednio nad wybrzeżem Morza Czerwonego, w miejscowości turystycznej Safadża. Jest to miejscowość chętnie wybierana na wypoczynek przez podróżnych lubiących uprawiać sporty wodne, szczególnie snorkeling i nurkowanie. W niedalekiej odległości od brzegu zaczyna się piękna rafa koralowa, pośród której można znaleźć malowniczy wrak statku pochodzący z XVIII wieku. Podróż na najbliższe lotnisko czarterowe na obrzeżach Hurghady zajmuje 40 minut.

Wyposażenie

Na terenie hotelu Viva Blue udostępniono nowoczesne wyposażenie z atrakcjami oraz udogodnieniami różnego typu. Wczasowicze wybierający turnus w tym nowoczesnym ośrodku mają do dyspozycji zewnętrzne baseny z tarasem do opalania, komfortowe apartamenty z widokiem na ogród, przestronne lobby z wygodnymi meblami do siedzenia, recepcję wielojęzyczną, przechowalnię bagażu. Dla hotelowych gości przygotowano również punkty usługowe, strefę Spa & Wellness, salon piękności, internet bezprzewodowy, infrastrukturę sportowo-rekreacyjną.

Zakwaterowanie

Ośrodek urlopowy Viva Blue dysponuje dużą liczbą apartamentów dwuosobowych z opcją dostawki dla jednego gościa. Pokoje są przytulne, przestronne i składają się z podstawowego pomieszczenia z sypialnią i niewielkim salonem, z łazienki z toaletą i prysznicem oraz balkonu z zestawem krzeseł i stolikiem. Wszystkie apartamenty zostały wyposażone w następujące udogodnienia: zestaw do parzenia kawy i herbaty, meble wypoczynkowe, telewizja satelitarna, klimatyzacja centralna, sejf, minibar, suszarka do włosów, biurko z krzesłem.

Wyżywienie

Hotelowi goście mają do wyboru dwa pakiety wyżywienia, które dostosują do indywidualnych potrzeb. Najciekawszą opcją jest oferta All Inclusive, zawierająca w swojej cenie śniadania, obiady i kolacje, dostępne w ramach urozmaiconego bufetu (codziennie o tych samych porach). W pakiecie uwzględniono też napoje gorące, alkoholowe i bezalkoholowe produkcji lokalnej (importowane trunki za dopłatą). Turyści mogą się też zdecydować na pakiet Half Board, w którym zapewniono im śniadania i kolacje w tej samej formie, z płatnymi napojami do posiłków.

Usługi

Na spragnionych wrażeń turystów w ośrodku Viva Blue czekają rozmaite atrakcje, które są bezpłatne. Na zewnętrznej posesji ośrodka usytuowany jest rekreacyjny basen słodkowodny wyposażony w parasole i leżaki na tarasie słonecznym. W ramach aktywnego wypoczynku wczasowicze skorzystają też z bazy sportowej, w której udostępniono przestronną siłownię ze sprzętem treningowym, boisko do siatkówki plażowej, a także stanowiska do gry w tenisa stołowego oraz rzutki. Na terenie obiektu zapewniono też internet bezprzewodowy oraz stoły bilardowe.

Usługi płatne

Dla szczególnie wymagających podróżnych przewidziano też dodatkowo płatne udogodnienia. Na wybrzeżu funkcjonuje centrum nurkowania, polecane wszystkim aktywnym urlopowiczom. Dla biznesowych gości udostępniono klimatyzowaną salę konferencyjną zaopatrzoną w sprzęt audiowizualny. W ramach relaksu warto udać się do strefy Spa, w której przygotowano szeroki asortyment masaży odstresowujących. Z kolei w salonie piękności czekają zabiegi kosmetyczne i pielęgnacyjne. Gościom zapewniono też usługi medyczne i pralnię chemiczną.

Plaża

Zaraz obok ośrodka wakacyjnego Viva Blue położona jest piaszczysta plaża publiczna o dobrze rozwiniętej infrastrukturze turystycznej. Na terenie wybrzeża goście obiektu mają zapewnione bezpłatne prysznice, ręczniki kąpielowe, leżaki oraz parasole. Na miejscu czeka też hotelowy beach bar oferujący przekąski i napoje w cenie pakietu All Inclusive. Za dopłatą: lekcje nurkowania.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 50 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Ograniczenia wiekowe Ograniczenia wiekowe tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 75 opinii)

Ocena 3,8 / 5

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,6 / 5

Okolica 3,7 / 5

Cena 3,8 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

135. najwyższa ocena z 543 hoteli w Hurghada

Jiřina Z.

Ocena 1,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 12.4. - 19.4.2025 Oceniono: Kwiecień 2025

Viva Blue Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada

Zdecydowanie nie polecam!!!

Zdecydowanie nie polecam!!!

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 1,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Hana K.

Ocena 2,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.4. - 11.4.2025 Oceniono: Kwiecień 2025

Viva Blue Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada

Na 2 dni przed odlotem nasz lot został przesunięty o 1 dzień wcześniej, co było problematyczne, ponieważ nie było nikogo, kto mógłby nas odwieźć na lotnisko. Po otrzymaniu informacji o przesunięciu odlotu samolotu o prawie cały dzień, zadzwoniłem do biura podróży, aby dowiedzieć się, czy będą jakieś problemy z zakwaterowaniem. Zapewniono mnie, że nie będzie żadnych problemów, że w przypadku przesunięcia lotu jest to uzgodnione z hotelem i że liczą na to, że goście przyjadą wcześniej. W rzeczywistości przyjechaliśmy do hotelu o 6 rano i powiedziano nam, że nie ma dla nas noclegu, ani jedzenia i napojów do godziny 14.00. Zmusiło nas to do wykupienia dodatkowego dnia noclegu w hotelu za własne pieniądze, żeby przynajmniej móc coś zjeść i napić się. Kiedy poskarżyłem się delegatce, wskazała mi ona ogólne warunki umowy, a gdy powiedziałem, że przez telefon w biurze podróży powiedziano mi coś innego, tylko wzruszyła ramionami. Co więcej, drugiego dnia naszych wakacji nasz lot powrotny został ponownie przełożony, przez co nie zdążyliśmy zjeść ostatniego posiłku w hotelu, śniadania. Delegat powiedział nam, że w zamian otrzymamy pakiet śniadaniowy, którego nikt nam nie dał. Kiedy zapytałem o ten pakiet w recepcji, przyniesiono nam zapakowany napój. Kolejną fałszywą informacją podaną w wycieczce jest rzekome WIFI w pokojach. Same recepcjonistki przyznały mi, że to WIFI nie działa i zaoferowano mi kartę SIM za 25 EUR. Podczas zamawiania wycieczki zapewniono mnie, że biuro podróży nie ma informacji o tym, że w hotelu są problemy z WIFI, dlatego podaję tę informację - dwie recepcjonistki potwierdziły mi, że w pokojach naprawdę nie ma WIFI.

Na 2 dni przed odlotem nasz lot został przesunięty o 1 dzień wcześniej, co było problematyczne, ponieważ nie było nikogo, kto mógłby nas odwieźć na lotnisko. Po otrzymaniu informacji o przesunięciu odlotu samolotu o prawie cały dzień, zadzwoniłem do biura podróży, aby dowiedzieć się, czy będą jakieś problemy z zakwaterowaniem. Zapewniono mnie, że nie będzie żadnych problemów, że w przypadku przesunięcia lotu jest to uzgodnione z hotelem i że liczą na to, że goście przyjadą wcześniej. W rzeczywistości przyjechaliśmy do hotelu o 6 rano i powiedziano nam, że nie ma dla nas noclegu, ani jedzenia i napojów do godziny 14.00. Zmusiło nas to do wykupienia dodatkowego dnia noclegu w hotelu za własne pieniądze, żeby przynajmniej móc coś zjeść i napić się. Kiedy poskarżyłem się delegatce, wskazała mi ona ogólne warunki umowy, a gdy powiedziałem, że przez telefon w biurze podróży powiedziano mi coś innego, tylko wzruszyła ramionami. Co więcej, drugiego dnia naszych wakacji nasz lot powrotny został ponownie przełożony, przez co nie zdążyliśmy zjeść ostatniego posiłku w hotelu, śniadania. Delegat powiedział nam, że w zamian otrzymamy pakiet śniadaniowy, którego nikt nam nie dał. Kiedy zapytałem o ten pakiet w recepcji, przyniesiono nam zapakowany napój. Kolejną fałszywą informacją podaną w wycieczce jest rzekome WIFI w pokojach. Same recepcjonistki przyznały mi, że to WIFI nie działa i zaoferowano mi kartę SIM za 25 EUR. Podczas zamawiania wycieczki zapewniono mnie, że biuro podróży nie ma informacji o tym, że w hotelu są problemy z WIFI, dlatego podaję tę informację - dwie recepcjonistki potwierdziły mi, że w pokojach naprawdę nie ma WIFI.

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było czyste, ale niestety nie mogę zgodzić się, że hotel zasługuje na 4 gwiazdki, moim zdaniem są to maksymalnie 3.

Wyżywienie
Ogólnie rzecz biorąc, jedzenie było wystarczające, chociaż w lunchowym bufecie często brakowało mięsa, a większość sałatek zawierała dużo koperku, ale mimo to można było skorzystać z bufetu.

Obsługa w hotelu
Obsługa hotelu starała się pomóc, ale niestety nie mogła nic zrobić z faktem, że w całym hotelu nie ma sieci Wi-Fi, poza recepcją.

Plaża
Niestety w morzu było mnóstwo meduz, więc ani my, ani pozostali goście nie mogliśmy pływać. Przez cały tydzień widziałem tylko 4 osoby w skafandrach, które nurkowały z instruktorem, poza tym nikt z gości nie pływał wśród meduz.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Jiřina Z.

Ocena 1,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 12.4. - 19.4.2025 Oceniono: Kwiecień 2025

Viva Blue Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada

Zdecydowanie nie polecam!!!

Zdecydowanie nie polecam!!!

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 1,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Hana K.

Ocena 2,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.4. - 11.4.2025 Oceniono: Kwiecień 2025

Viva Blue Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada

Na 2 dni przed odlotem nasz lot został przesunięty o 1 dzień wcześniej, co było problematyczne, ponieważ nie było nikogo, kto mógłby nas odwieźć na lotnisko. Po otrzymaniu informacji o przesunięciu odlotu samolotu o prawie cały dzień, zadzwoniłem do biura podróży, aby dowiedzieć się, czy będą jakieś problemy z zakwaterowaniem. Zapewniono mnie, że nie będzie żadnych problemów, że w przypadku przesunięcia lotu jest to uzgodnione z hotelem i że liczą na to, że goście przyjadą wcześniej. W rzeczywistości przyjechaliśmy do hotelu o 6 rano i powiedziano nam, że nie ma dla nas noclegu, ani jedzenia i napojów do godziny 14.00. Zmusiło nas to do wykupienia dodatkowego dnia noclegu w hotelu za własne pieniądze, żeby przynajmniej móc coś zjeść i napić się. Kiedy poskarżyłem się delegatce, wskazała mi ona ogólne warunki umowy, a gdy powiedziałem, że przez telefon w biurze podróży powiedziano mi coś innego, tylko wzruszyła ramionami. Co więcej, drugiego dnia naszych wakacji nasz lot powrotny został ponownie przełożony, przez co nie zdążyliśmy zjeść ostatniego posiłku w hotelu, śniadania. Delegat powiedział nam, że w zamian otrzymamy pakiet śniadaniowy, którego nikt nam nie dał. Kiedy zapytałem o ten pakiet w recepcji, przyniesiono nam zapakowany napój. Kolejną fałszywą informacją podaną w wycieczce jest rzekome WIFI w pokojach. Same recepcjonistki przyznały mi, że to WIFI nie działa i zaoferowano mi kartę SIM za 25 EUR. Podczas zamawiania wycieczki zapewniono mnie, że biuro podróży nie ma informacji o tym, że w hotelu są problemy z WIFI, dlatego podaję tę informację - dwie recepcjonistki potwierdziły mi, że w pokojach naprawdę nie ma WIFI.

Na 2 dni przed odlotem nasz lot został przesunięty o 1 dzień wcześniej, co było problematyczne, ponieważ nie było nikogo, kto mógłby nas odwieźć na lotnisko. Po otrzymaniu informacji o przesunięciu odlotu samolotu o prawie cały dzień, zadzwoniłem do biura podróży, aby dowiedzieć się, czy będą jakieś problemy z zakwaterowaniem. Zapewniono mnie, że nie będzie żadnych problemów, że w przypadku przesunięcia lotu jest to uzgodnione z hotelem i że liczą na to, że goście przyjadą wcześniej. W rzeczywistości przyjechaliśmy do hotelu o 6 rano i powiedziano nam, że nie ma dla nas noclegu, ani jedzenia i napojów do godziny 14.00. Zmusiło nas to do wykupienia dodatkowego dnia noclegu w hotelu za własne pieniądze, żeby przynajmniej móc coś zjeść i napić się. Kiedy poskarżyłem się delegatce, wskazała mi ona ogólne warunki umowy, a gdy powiedziałem, że przez telefon w biurze podróży powiedziano mi coś innego, tylko wzruszyła ramionami. Co więcej, drugiego dnia naszych wakacji nasz lot powrotny został ponownie przełożony, przez co nie zdążyliśmy zjeść ostatniego posiłku w hotelu, śniadania. Delegat powiedział nam, że w zamian otrzymamy pakiet śniadaniowy, którego nikt nam nie dał. Kiedy zapytałem o ten pakiet w recepcji, przyniesiono nam zapakowany napój. Kolejną fałszywą informacją podaną w wycieczce jest rzekome WIFI w pokojach. Same recepcjonistki przyznały mi, że to WIFI nie działa i zaoferowano mi kartę SIM za 25 EUR. Podczas zamawiania wycieczki zapewniono mnie, że biuro podróży nie ma informacji o tym, że w hotelu są problemy z WIFI, dlatego podaję tę informację - dwie recepcjonistki potwierdziły mi, że w pokojach naprawdę nie ma WIFI.

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było czyste, ale niestety nie mogę zgodzić się, że hotel zasługuje na 4 gwiazdki, moim zdaniem są to maksymalnie 3.

Wyżywienie
Ogólnie rzecz biorąc, jedzenie było wystarczające, chociaż w lunchowym bufecie często brakowało mięsa, a większość sałatek zawierała dużo koperku, ale mimo to można było skorzystać z bufetu.

Obsługa w hotelu
Obsługa hotelu starała się pomóc, ale niestety nie mogła nic zrobić z faktem, że w całym hotelu nie ma sieci Wi-Fi, poza recepcją.

Plaża
Niestety w morzu było mnóstwo meduz, więc ani my, ani pozostali goście nie mogliśmy pływać. Przez cały tydzień widziałem tylko 4 osoby w skafandrach, które nurkowały z instruktorem, poza tym nikt z gości nie pływał wśród meduz.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Dana

Ocena 2,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 16.3. - 22.3.2025 Oceniono: Marzec 2025

Viva Blue Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada

Jakość odpowiada cenie. Nie ma gdzie pójść na spacer. Teren zamknięty, brak możliwości uprawiania różnych sportów.

Jakość odpowiada cenie. Nie ma gdzie pójść na spacer. Teren zamknięty, brak możliwości uprawiania różnych sportów.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Obiekt czysty, jakość adekwatna do ceny.

Wyżywienie
Przeciętny. Nie było wody. 1,5 butelki wody na pokój dla 2 osób na dzień. Nigdzie nie było możliwości kupienia wody butelkowanej. Można było je przelać z beczki w barze jedynie do oryginalnej, pustej butelki.

Obsługa w hotelu
Reklamowany internet WIFI wszędzie. Nigdzie to nie zadziałało. Kupiłem kartę SIM z internetem, która również działała słabo.

Plaża
Plaża jest czysta. Wejście do morza przez koralowce - wymagane obuwie. Dlatego nie wolno pływać na krawędzi. Dalej od molo istnieje możliwość kąpieli.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Stanislav J.

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.3. - 11.3.2025 Oceniono: Marzec 2025

Viva Blue Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada

Ok.Problemy tylko z wylotem.Wylot opóźniony kilka razy

Ok.Problemy tylko z wylotem.Wylot opóźniony kilka razy

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Zadowolenie

Wyżywienie
Dobrze. Duży wybór sałatek i owoców.

Obsługa w hotelu
Czystość, miła i pomocna obsługa.

Plaża
Dostęp tylko z pomostu. Nieodpowiednie dla dzieci

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Jitka Tomeckova

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 24.1. - 31.1.2025 Oceniono: Luty 2025

Viva Blue Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada

Piękna pogoda. Hotel. Czystość

Piękna pogoda. Hotel. Czystość

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Czysty hotel. Miła obsługa. Dziewicza natura

Wyżywienie
Jakość. Srokaty

Obsługa w hotelu
dla jednego

Plaża
Nadhera

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (9) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 30 °C temperatura w nocy 21 °C

  • Temperatura powietrza 33 °C

  • Temperatura wody 25 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 32 °C temperatura w nocy 22 °C

  • Czwartek 32 °C temperatura w nocy 22 °C

  • Piątek 32 °C temperatura w nocy 23 °C

  • Sobota 33 °C temperatura w nocy 23 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Dobry
  3. Marzec: Najlepszy
  4. Kwiecień: Najlepszy
  5. Maj: Najlepszy
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Najlepszy
  12. Grudzień: Dobry

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować