Tomasz S.
Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 1.6. - 16.6.2025 Oceniono: Czerwiec 2025
Senator Puerto Plata Ocena: 5/5 Dominikana, Puerto Plata
W hotelu byłem trzeci rok z rzędu, poznaliśmy ludzi, którzy byli tam już naście razy, więc chyba najgorszy nie jest:-) Wiadomo, wszystkim ciężko dogodzić, znajdzie się pewnie ktoś, któremu będzie przeszkadzało wszystko. Hotel polecam - ale byłem w niskim sezonie, więc było mało ludzi, wszędzie dużo miejsca, zadowolona i bardzo miła obsługa. W wysokim sezonie wygląda to pewnie inaczej. Wycieczkę kupiłem 10 dni przed wylotem, ze strony travelplanet wszystko przebiegło bardzo dobrze. Natomiast linia lotnicza - Condor - muszę napisać kilka niemiłych słów. Rok temu nie dowieźli mi jednej walizki, przyjechała w dniu powrotu do domu:-( w tym roku - dwie walizki nie doleciały z nami.... całe szczęście, przyleciały trzy dni później. Ze strony Condora - mimo licznych wiadomości do nich, ani przepraszam ani pocałuj mnie w du.... choć brak odezwu z ich strony, to chyba właśnie to drugie. Pytanie do Condora - może travelplanet uda się uzyskać odpowiedź: lecieliśmy z Pragi, przez Frankfurt do Puerto Plata. W Niemczech było ok. 40 min na przesiadkę, co spowodowało niedostarczenie walizek na czas. Po co Condor organizuje loty z tak krótkimi przesiadkami, rok temu było podobnie, skoro nie zdąża przeładować walizek? Dodam tylko, że wszyscy turyści, którzy lecieli takim układem jak my, nie mieli swoich walizek, w naszym hotelu to było 5 osób z nami. Każdy z lotów był opóźniony, były zmieniane bramki, oczywiście zero informacji od Condora mimo, zainstalowania ich aplikacji w telefonach. Wysłaliśmy oczywiście reklamację do nich, w związku z bagażami, dołączając paragony za zakupy, które musieliśmy zrobić, żeby przetrwać te 3 dni, zobaczymy, co się wydarzy.
Również jedno pytanie do miejscowego organizatora przejazdów z hotelu na lotnisko: po co wyjazd z hotelu na 5 godz przed odlotem - rok i dwa lata temu było podobnie - skoro do lotniska jest ok. 40 min jazdy? Lotnisko jest niewielkie, nie ma nawet gdzie usiąść, siłą rzeczy trzeba ustawić się w kolejce do odprawy i stać tak z jakieś 2 godz, aż się zacznie.
W hotelu byłem trzeci rok z rzędu, poznaliśmy ludzi, którzy byli tam już naście razy, więc chyba najgorszy nie jest:-) Wiadomo, wszystkim ciężko dogodzić, znajdzie się pewnie ktoś, któremu będzie przeszkadzało wszystko. Hotel polecam - ale byłem w niskim sezonie, więc było mało ludzi, wszędzie dużo miejsca, zadowolona i bardzo miła obsługa. W wysokim sezonie wygląda to pewnie inaczej. Wycieczkę kupiłem 10 dni przed wylotem, ze strony travelplanet wszystko przebiegło bardzo dobrze. Natomiast linia lotnicza - Condor - muszę napisać kilka niemiłych słów. Rok temu nie dowieźli mi jednej walizki, przyjechała w dniu powrotu do domu:-( w tym roku - dwie walizki nie doleciały z nami.... całe szczęście, przyleciały trzy dni później. Ze strony Condora - mimo licznych wiadomości do nich, ani przepraszam ani pocałuj mnie w du.... choć brak odezwu z ich strony, to chyba właśnie to drugie. Pytanie do Condora - może travelplanet uda się uzyskać odpowiedź: lecieliśmy z Pragi, przez Frankfurt do Puerto Plata. W Niemczech było ok. 40 min na przesiadkę, co spowodowało niedostarczenie walizek na czas. Po co Condor organizuje loty z tak krótkimi przesiadkami, rok temu było podobnie, skoro nie zdąża przeładować walizek? Dodam tylko, że wszyscy turyści, którzy lecieli takim układem jak my, nie mieli swoich walizek, w naszym hotelu to było 5 osób z nami. Każdy z lotów był opóźniony, były zmieniane bramki, oczywiście zero informacji od Condora mimo, zainstalowania ich aplikacji w telefonach. Wysłaliśmy oczywiście reklamację do nich, w związku z bagażami, dołączając paragony za zakupy, które musieliśmy zrobić, żeby przetrwać te 3 dni, zobaczymy, co się wydarzy.
Również jedno pytanie do miejscowego organizatora przejazdów z hotelu na lotnisko: po co wyjazd z hotelu na 5 godz przed odlotem - rok i dwa lata temu było podobnie - skoro do lotniska jest ok. 40 min jazdy? Lotnisko jest niewielkie, nie ma nawet gdzie usiąść, siłą rzeczy trzeba ustawić się w kolejce do odprawy i stać tak z jakieś 2 godz, aż się zacznie.
Zakwaterowanie
pokój z widokiem na basen, standardowy, sejf, łazienka z kosmetykami, minibar codziennie uzupełniany o kawę, wodę, piwo, cole i sprita, klimatyzacja, wiatrak, balkon. Spokojnie wystarcza na dwutygodniowy wypoczynek.
Wyżywienie
pyszne ryby, owoce, świeże soki, ciasta, mięsa, sałatki itd. bar na basenie, śniadania i kolacje w restauracji głównej, obiady - restauracja główna + restauracja nad basenem dodatkowo sportbar, otwarty 24h. Trzy restauracje ala carte: włoska, steak hause, japońska.
Obsługa w hotelu
hotel organizuje różne animacje w trakcie dnia, lokalne wycieczki,
Plaża
miejscami drobny żwirek, skalne pozostałości, nie jest najładniejsza na jakiej byliśmy.
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)