Kody rezerwacji: Lokalizacja: - Miasto 1: La Romana; ok. 22 km
- Plaża: ok. 10 m
- Typ plaży: piaszczysta
- Leżaki na plaży (sezonowo i uzależnione od pogody): bezpłatne
- Parasole na plaży (w zależności od pory roku i pogody): bezpłatne
- Główne lotnisko: PUJ; ok. 67km
- Alternatywne lotnisko: LRM; ok. 16 km
Umeblowanie: - Liczba pokoi: 418
- przyjęcie
- lobby
- Sejf hotelowy: bezpłatny
- Salonik
- Klimatyzacja
- Internet: Wi-Fi/HotSpot za opłatą
- Liczba restauracji: 6
- Restauracja główna: bufet, à la carte
- Restauracja a'la carte
- Liczba prętów: 7
- Basen (sezonowy i zależny od pogody): 4; Słodkowodne
- Basen dla dzieci
- Park wodny (sezonowo i zależnie od pogody)
- Leżaki przy basenie (sezonowo i zależnie od pogody): bezpłatne
- Parasole na basenie (w zależności od pory roku i pogody): bezpłatne
- Taras słoneczny
- dyskoteka
Zakwaterowanie (dostępne w zależności od sezonu): Pokój dwuosobowy Deluxe (ok. 38m2)
- Wanna lub prysznic/toaleta, suszarka do włosów
- Telewizja satelitarna, klimatyzacja (indywidualnie regulowana), telefon, radio z budzikiem, minibar, sejf do wynajęcia, WiFi w cenie
- Balkon lub taras
Pokój dwuosobowy Premium (ok. 38 m2)
- Takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe Deluxe
- Bardziej nowoczesne umeblowanie
- Można zarezerwować za dodatkową opłatą: dostęp do basenu (do wspólnego basenu)
Pokój dwuosobowy Club Premium (ok. 38 m2)
- Takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe Deluxe
- Przywileje klubowe
Apartament Rodzinny Premium (ok. 77 m2)
- Wanna lub prysznic/toaleta, suszarka do włosów
- Połączona część dzienna/sypialna, wizualna separacja
- Telewizja satelitarna, klimatyzacja (indywidualnie regulowana), telefon, radio z budzikiem, minibar, sejf do wynajęcia, WiFi w cenie
- Balkon lub taras
Apartament Premium (ok. 77 m2)
- Te same funkcje, co apartament rodzinny Premium
- Bardziej nowoczesne umeblowanie
- Możliwość rezerwacji za dodatkową opłatą: Oceanfront
Wszystkie pokoje ekonomiczne zazwyczaj odpowiadają najtańszej kategorii pokoju. Lokalizacja, wielkość i wyposażenie mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli Twój hotel składa się z budynku głównego i aneksu, zakwaterowanie może znajdować się zarówno w budynku głównym, jak i w aneksie. Niestety nie możemy przyjąć żadnych próśb dotyczących udogodnień i lokalizacji. Za podział odpowiada wyłącznie hotelarz na miejscu.
Posiłki (dostępne w zależności od sezonu): All inclusive:
- Śniadanie w formie bufetu, lunch i kolacja
- przekąski w ciągu dnia, kawę/herbatę i ciastka po południu, przekąskę o północy
- Całodobowe all inclusive, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe zgodnie z menu all inclusive
Dzieci (dostępne w zależności od sezonu): - Basen dla dzieci
- Klub dla dzieci
Sport/rozrywka (dostępne w zależności od sezonu): - Sala gimnastyczna
- Kort tenisowy: 2
Dobra kondycja: - SPA: za dodatkową opłatą
- sauna
- Masaż: dodatkowa opłata
Różnorodny: - Godzina zameldowania: ok. 15:00
- Godzina wymeldowania: ok. 12:00:00
- Metoda płatności: American Express, karta Euro/Master, karta Visa
- Parking: dodatkowa opłata
- Zwierzęta dozwolone (na zapytanie): Nie
Kategoria kraju: - Kategoria krajowa: 4 gwiazdki
Informacje o kraju Dominikana: Wymagania wjazdowe i szczepienia: Prosimy o zapoznanie się z obowiązującymi przepisami wjazdowymi i dotyczącymi szczepień, a także z aktualnymi informacjami Federalnego Ministerstwa Spraw Zagranicznych Republiki Dominikańskiej! Wykupienie prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego na czas podróży jest absolutnie konieczne. Przy wjeździe przez USA należy zwrócić uwagę na wymogi wjazdowe i dotyczące szczepień, a także na aktualne informacje Federalnego Ministerstwa Spraw Zagranicznych USA (dotyczy to również lotów z międzylądowaniem w USA, nawet jeśli nie opuszcza się strefy tranzytowej). W przypadku lotów z międzylądowaniami należy przestrzegać
przepisów tranzytowych kraju tranzytowego. W niektórych krajach na lotnisku może być również wymagana wiza tranzytowa. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wniosek
ESTA i
ETA w przypadku podróży przez USA i Kanadę.
Obowiązek zgłaszania niektórych danych pasażerów w przypadku lotów do i przez USA:
Aby zwiększyć bezpieczeństwo lotów, władze USA żądają dodatkowych informacji od pasażerów, którzy mają kontakt z amerykańską przestrzenią powietrzną (np. w różnych miejscach na Karaibach, w Ameryce Środkowej i Południowej).
Od 2009 roku TSA (
Transportation Security Administration) przeprowadza
kontrolę bezpieczeństwa wszystkich osób wjeżdżających do USA lub je opuszczających, a także podróżujących przez ten kraj lub nad nim. Z tego powodu linie lotnicze mają obowiązek przekazać dane wszystkich
pasażerów do TSA co najmniej
7 dni przed odlotem . Przesyłane dane określane są mianem
„ Secure Flight Data” . W przypadku rezerwacji dokonanych w okresie 168 godzin (7 dni) przed wylotem dane muszą zostać przesłane niezwłocznie. Brakujące lub niekompletne informacje mogą spowodować, że nie zostaniesz wpuszczony na pokład samolotu.
Bilety lotnicze mogą zostać wydane wyłącznie w przypadku, gdy „ Bezpieczne dane pasażerów lotu” są dostępne w odpowiednim czasie. W tym celu prosimy o wysłanie
wiadomości e-mail na adres service@ferien-touristik.de w dniu rezerwacji, podając następujące wymagane dane wszystkich współpodróżnych (w tym imiona): nazwisko, imię, płeć, datę urodzenia. Przekazane imię i nazwisko muszą być identyczne z danymi w paszporcie. Opóźnione, brakujące lub niekompletne informacje mogą skutkować brakiem możliwości wejścia na pokład samolotu lub naliczeniem dodatkowych kosztów wystawienia biletu lotniczego. Przekażemy Twoje dane w sposób poufny odpowiednim liniom lotniczym.
Należy pamiętać, że informacje te muszą zostać podane niezależnie od formularza wniosku ESTA. Wniosek o ESTA nadal należy złożyć za pośrednictwem łącza
http://esta.cbp.dhs.gov .
Informacje o brunatnych algach: W miesiącach letnich, na skutek globalnego ocieplenia, na plażach całego regionu Karaibów może wzrosnąć liczba glonów brunatnych. Jest to zjawisko naturalne, na które ani organizatorzy wycieczek, ani hotele nie mogą mieć wpływu. Oczywiście lokalne władze i hotelarze dokładają wszelkich starań, aby oczyścić dotknięte obszary.
Informacje ogólne: Czas przyjazdu:
Prosimy zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczka dziecięce (nie obowiązują w hotelach dla dorosłych):
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby na miejscu należy uiścić dodatkową opłatę.
Ograniczona mobilność:
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje o locie:
Informacje o przepisach dotyczących bagażu, posiłkach na pokładzie i odprawie w zarezerwowanej linii lotniczej można znaleźć online pod adresem: http://www.ferien-touristik.de/coraltravel/fluginformation
Jeżeli zarezerwowali Państwo lot, transport odbędzie się w klasie ekonomicznej.
Minimalny wiek:
Co najmniej 1 uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
Loty nocne: Uwaga: pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz przed godziną 3:59 następnego dnia, zarezerwowany pokój otrzymasz natychmiast.
Porady dotyczące podróży, bezpieczeństwa i medycyny:
Ze względu na nasze obowiązki w zakresie informacji przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacje medyczne dla obywateli UE lub otrzymasz je od swojego biura podróży. Informacje te prezentowane są Państwu na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Ograniczenia sezonowe:
Należy pamiętać, że określone udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być dostępne jedynie w ograniczonym zakresie lub wcale od połowy października (15 października) do końca maja (31 maja) w zależności od obłożenia hotelu i pogody warunki. W tym okresie zamknięte lub odwołane mogą zostać także niektóre obszary obiektu zewnętrznego oraz obiekty sportowe i rozrywkowe, niezależnie od obłożenia i pogody.
Język:
Należy pamiętać, że programy rozrywkowe, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że jest to określone w opisie hotelu.
Transfer lokalny / bagaż specjalny lub sportowy:
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na wyznaczonych przystankach w pobliżu Twojego hotelu, zamiast do Twojego indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. przy deptakach) w tych lokalizacjach, świadczenie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy podrzucą Cię w możliwie najbliższe miejsce Twojego miejsca zakwaterowania. Dostawca nie jest odpowiedzialny za transport Twojego bagażu do miejsca zakwaterowania.
Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli w trakcie podróży wystąpią jakiekolwiek opóźnienia lotu.
Jeżeli zarezerwowali Państwo wycieczkę bez transferu i przybędą do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa pozostała ważna.
Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy należy zarejestrować u nas przed wyjazdem, a za transport w ramach transferu naliczane są koszty.