Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Aktualne warunki podróży do Dominikany

Hotel Hilton La Romana Family Resort

Ocena: 5/5

Dominikana, La Romana, La Romana

4 baseny, jacuzzi 8 barów, 8 restauracji 60 minut od lotniska

Więcej o hotelu

od 6 811 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Kody rezerwacji:
  • PUJ927
  • SDQ0927
  • PUJ927K


Lokalizacja:
  • Miasto 1: La Romana; ok. 22 km
  • Plaża: ok. 10 m
  • Typ plaży: piaszczysta
  • Leżaki na plaży (sezonowo i uzależnione od pogody): bezpłatne
  • Parasole na plaży (w zależności od pory roku i pogody): bezpłatne
  • Główne lotnisko: PUJ; ok. 67km
  • Alternatywne lotnisko: LRM; ok. 16 km


Umeblowanie:
  • Liczba pokoi: 418
  • przyjęcie
  • lobby
  • Sejf hotelowy: bezpłatny
  • Salonik
  • Klimatyzacja
  • Internet: Wi-Fi/HotSpot za opłatą
  • Liczba restauracji: 6
  • Restauracja główna: bufet, à la carte
  • Restauracja a'la carte
  • Liczba prętów: 7
  • Basen (sezonowy i zależny od pogody): 4; Słodkowodne
  • Basen dla dzieci
  • Park wodny (sezonowo i zależnie od pogody)
  • Leżaki przy basenie (sezonowo i zależnie od pogody): bezpłatne
  • Parasole na basenie (w zależności od pory roku i pogody): bezpłatne
  • Taras słoneczny
  • dyskoteka


Zakwaterowanie (dostępne w zależności od sezonu):
Pokój dwuosobowy Deluxe (ok. 38m2)
- Wanna lub prysznic/toaleta, suszarka do włosów
- Telewizja satelitarna, klimatyzacja (indywidualnie regulowana), telefon, radio z budzikiem, minibar, sejf do wynajęcia, WiFi w cenie
- Balkon lub taras

Pokój dwuosobowy Premium (ok. 38 m2)
- Takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe Deluxe
- Bardziej nowoczesne umeblowanie
- Można zarezerwować za dodatkową opłatą: dostęp do basenu (do wspólnego basenu)

Pokój dwuosobowy Club Premium (ok. 38 m2)
- Takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe Deluxe
- Przywileje klubowe

Apartament Rodzinny Premium (ok. 77 m2)
- Wanna lub prysznic/toaleta, suszarka do włosów
- Połączona część dzienna/sypialna, wizualna separacja
- Telewizja satelitarna, klimatyzacja (indywidualnie regulowana), telefon, radio z budzikiem, minibar, sejf do wynajęcia, WiFi w cenie
- Balkon lub taras

Apartament Premium (ok. 77 m2)
- Te same funkcje, co apartament rodzinny Premium
- Bardziej nowoczesne umeblowanie
- Możliwość rezerwacji za dodatkową opłatą: Oceanfront

Wszystkie pokoje ekonomiczne zazwyczaj odpowiadają najtańszej kategorii pokoju. Lokalizacja, wielkość i wyposażenie mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli Twój hotel składa się z budynku głównego i aneksu, zakwaterowanie może znajdować się zarówno w budynku głównym, jak i w aneksie. Niestety nie możemy przyjąć żadnych próśb dotyczących udogodnień i lokalizacji. Za podział odpowiada wyłącznie hotelarz na miejscu.

Posiłki (dostępne w zależności od sezonu):
All inclusive:
- Śniadanie w formie bufetu, lunch i kolacja
- przekąski w ciągu dnia, kawę/herbatę i ciastka po południu, przekąskę o północy
- Całodobowe all inclusive, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe zgodnie z menu all inclusive

Dzieci (dostępne w zależności od sezonu):
  • Basen dla dzieci
  • Klub dla dzieci


Sport/rozrywka (dostępne w zależności od sezonu):
  • Sala gimnastyczna
  • Kort tenisowy: 2


Dobra kondycja:
  • SPA: za dodatkową opłatą
  • sauna
  • Masaż: dodatkowa opłata


Różnorodny:
  • Godzina zameldowania: ok. 15:00
  • Godzina wymeldowania: ok. 12:00:00
  • Metoda płatności: American Express, karta Euro/Master, karta Visa
  • Parking: dodatkowa opłata
  • Zwierzęta dozwolone (na zapytanie): Nie


Kategoria kraju:
  • Kategoria krajowa: 4 gwiazdki


Informacje o kraju Dominikana:
Wymagania wjazdowe i szczepienia:
Prosimy o zapoznanie się z obowiązującymi przepisami wjazdowymi i dotyczącymi szczepień, a także z aktualnymi informacjami Federalnego Ministerstwa Spraw Zagranicznych Republiki Dominikańskiej! Wykupienie prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego na czas podróży jest absolutnie konieczne. Przy wjeździe przez USA należy zwrócić uwagę na wymogi wjazdowe i dotyczące szczepień, a także na aktualne informacje Federalnego Ministerstwa Spraw Zagranicznych USA (dotyczy to również lotów z międzylądowaniem w USA, nawet jeśli nie opuszcza się strefy tranzytowej). W przypadku lotów z międzylądowaniami należy przestrzegać przepisów tranzytowych kraju tranzytowego. W niektórych krajach na lotnisku może być również wymagana wiza tranzytowa. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wniosek ESTA i ETA w przypadku podróży przez USA i Kanadę.
Obowiązek zgłaszania niektórych danych pasażerów w przypadku lotów do i przez USA:
Aby zwiększyć bezpieczeństwo lotów, władze USA żądają dodatkowych informacji od pasażerów, którzy mają kontakt z amerykańską przestrzenią powietrzną (np. w różnych miejscach na Karaibach, w Ameryce Środkowej i Południowej).
Od 2009 roku TSA ( Transportation Security Administration) przeprowadza kontrolę bezpieczeństwa wszystkich osób wjeżdżających do USA lub je opuszczających, a także podróżujących przez ten kraj lub nad nim. Z tego powodu linie lotnicze mają obowiązek przekazać dane wszystkich pasażerów do TSA co najmniej 7 dni przed odlotem . Przesyłane dane określane są mianem „ Secure Flight Data” . W przypadku rezerwacji dokonanych w okresie 168 godzin (7 dni) przed wylotem dane muszą zostać przesłane niezwłocznie. Brakujące lub niekompletne informacje mogą spowodować, że nie zostaniesz wpuszczony na pokład samolotu.

Bilety lotnicze mogą zostać wydane wyłącznie w przypadku, gdy „ Bezpieczne dane pasażerów lotu” są dostępne w odpowiednim czasie. W tym celu prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres service@ferien-touristik.de w dniu rezerwacji, podając następujące wymagane dane wszystkich współpodróżnych (w tym imiona): nazwisko, imię, płeć, datę urodzenia. Przekazane imię i nazwisko muszą być identyczne z danymi w paszporcie. Opóźnione, brakujące lub niekompletne informacje mogą skutkować brakiem możliwości wejścia na pokład samolotu lub naliczeniem dodatkowych kosztów wystawienia biletu lotniczego. Przekażemy Twoje dane w sposób poufny odpowiednim liniom lotniczym.
Należy pamiętać, że informacje te muszą zostać podane niezależnie od formularza wniosku ESTA. Wniosek o ESTA nadal należy złożyć za pośrednictwem łącza http://esta.cbp.dhs.gov .

Informacje o brunatnych algach:
W miesiącach letnich, na skutek globalnego ocieplenia, na plażach całego regionu Karaibów może wzrosnąć liczba glonów brunatnych. Jest to zjawisko naturalne, na które ani organizatorzy wycieczek, ani hotele nie mogą mieć wpływu. Oczywiście lokalne władze i hotelarze dokładają wszelkich starań, aby oczyścić dotknięte obszary.


Informacje ogólne:
Czas przyjazdu:
Prosimy zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczka dziecięce (nie obowiązują w hotelach dla dorosłych):
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby na miejscu należy uiścić dodatkową opłatę.
Ograniczona mobilność:
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje o locie:
Informacje o przepisach dotyczących bagażu, posiłkach na pokładzie i odprawie w zarezerwowanej linii lotniczej można znaleźć online pod adresem: http://www.ferien-touristik.de/coraltravel/fluginformation
Jeżeli zarezerwowali Państwo lot, transport odbędzie się w klasie ekonomicznej.
Minimalny wiek:
Co najmniej 1 uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.

Loty nocne:
Uwaga: pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz przed godziną 3:59 następnego dnia, zarezerwowany pokój otrzymasz natychmiast.
Porady dotyczące podróży, bezpieczeństwa i medycyny:
Ze względu na nasze obowiązki w zakresie informacji przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacje medyczne dla obywateli UE lub otrzymasz je od swojego biura podróży. Informacje te prezentowane są Państwu na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Ograniczenia sezonowe:
Należy pamiętać, że określone udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być dostępne jedynie w ograniczonym zakresie lub wcale od połowy października (15 października) do końca maja (31 maja) w zależności od obłożenia hotelu i pogody warunki. W tym okresie zamknięte lub odwołane mogą zostać także niektóre obszary obiektu zewnętrznego oraz obiekty sportowe i rozrywkowe, niezależnie od obłożenia i pogody.

Język:
Należy pamiętać, że programy rozrywkowe, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że jest to określone w opisie hotelu.
Transfer lokalny / bagaż specjalny lub sportowy:
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na wyznaczonych przystankach w pobliżu Twojego hotelu, zamiast do Twojego indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. przy deptakach) w tych lokalizacjach, świadczenie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy podrzucą Cię w możliwie najbliższe miejsce Twojego miejsca zakwaterowania. Dostawca nie jest odpowiedzialny za transport Twojego bagażu do miejsca zakwaterowania.

Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli w trakcie podróży wystąpią jakiekolwiek opóźnienia lotu.
Jeżeli zarezerwowali Państwo wycieczkę bez transferu i przybędą do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa pozostała ważna.
Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy należy zarejestrować u nas przed wyjazdem, a za transport w ramach transferu naliczane są koszty.
Buchungscodes:
  • PUJ927
  • SDQ0927
  • PUJ927K


Lage:
  • Stadt 1: La Romana; ca. 22 km
  • Strand: ca. 10 m
  • Strandart: Sandstrand
  • Liegestühle am Strand (saisonal und wetterabhängig): kostenlos
  • Sonnenschirme am Strand (saisonal und wetterabhängig): kostenlos
  • Hauptflughafen: PUJ; ca. 67km
  • Alternativer Flughafen: LRM; ca. 16km


Ausstattung:
  • Anzahl Zimmer: 418
  • Rezeption
  • Lobby
  • Hotel Safe: kostenlos
  • Lounge
  • Klimaanlage
  • Internet: Wi-Fi/HotSpots kostenpflichtig
  • Anzahl der Restaurants: 6
  • Hauptrestaurant: Buffet, à la carte
  • A la carte Restaurant
  • Anzahl der Bars: 7
  • Swimming Pool (saisonal und wetterabhängig): 4; Süßwasser
  • Kinderpool
  • Wasserpark (saisonal und wetterabhängig)
  • Liegestühle am Pool (saisonal und wetterabhängig): kostenlos
  • Sonnenschirme am Pool (saisonal und wetterabhängig): kostenlos
  • Sonnenterrasse
  • Diskothek


Unterbringung (je nach Saison verfügbar):
Doppelzimmer Deluxe (ca. 38 qm)
- Bad oder Dusche/WC, Föhn
- Sat-TV, Klimaanlage (individuell regulierbar), Telefon, Radiowecker, Minibar, Mietsafe, WLAN inklusive
- Balkon oder Terrasse

Doppelzimmer Premium (ca. 38 qm)
- Gleiche Ausstattung, wie die Doppelzimmer Deluxe
- Moderner eingerichtet
- Gegen Aufpreis buchbar: Poolzugang (zu Gemeinschaftspool)

Doppelzimmer Club Premium (ca. 38 qm)
- Gleiche Ausstattung wie die Doppelzimmer Deluxe
- Club Privilegien

Familiensuite Premium (ca. 77 qm)
- Bad oder Dusche/WC, Föhn
- Kombinierter Wohn-/Schlafbereich, optische Trennung
- Sat-TV, Klimaanlage (individuell regulierbar), Telefon, Radiowecker, Minibar, Mietsafe, WLAN inklusive
- Balkon oder Terrasse 

Suite Premium (ca. 77 qm)
- Gleiche Ausstattung wie die Familiensuite Premium
- Moderner eingerichtet
- Gegen Aufpreis buchbar: Oceanfront

Alle Economy Zimmer entsprechen in der Regel der preisgünstigsten Zimmerkategorie. Lage, Größe und Ausstattung können von den Standardzimmern abweichen. Sollte Ihr Hotel über Haupt- und Nebengebäude verfügen, kann die Unterbringung sowohl im Haupthaus als auch im Nebengebäude erfolgen. Leider können wir keine Wünsche bezüglich Ausstattung und Lage entgegennehmen. Die Einteilung obliegt ausschließlich dem Hotelier vor Ort.

Verpflegung (je nach Saison verfügbar):
All Inklusive:
- Frühstück, Mittag- und Abendessen in Buffetform
- Tagsüber Snacks, nachmittags Kaffee/Tee und Gebäck, Mitternachtssnack 
- 24h All Inklusive, lokale alkoholische und alkoholfreie Getränke laut All Inklusive Karte

Kinder (je nach Saison verfügbar):
  • Kinderpool
  • Kinderclub


Sport / Unterhaltung (je nach Saison verfügbar):
  • Fitnessraum
  • Tennisplatz: 2


Wellness:
  • SPA: extra Gebühr
  • Sauna
  • Massage: extra Gebühr


Sonstiges:
  • Check-In Zeit: ca. 15:00:00
  • Check-Out Zeit: ca. 12:00:00
  • Zahlungsart: Amerikanischer Express, Euro/Master Karte, Visa-Karte
  • Parkplatz: extra Gebühr
  • Haustiere erlaubt (auf Anfrage): Nein


Landeskategorie:
  • Landeskategorie: 4 Stars


Länderhinweise Dominikanische Republik:
Einreise- und Impfbestimmungen:
Bitte beachten Sie die aktuellen Einreise- und Impfbestimmungen sowie die aktuellen Informationen des Auswärtigen Amtes für die Dominikanische Republik! Der Abschluss einer privaten Auslandsreisekrankenversicherung ist unbedingt notwendig. Bei Einreise via USA bitte die Einreise- und Impfbestimmungen sowie die aktuellen Informationen des Auswärtigen Amtes für die USA beachten (dies gilt auch für Flüge mit einer Zwischenlandung in den USA, selbst wenn der Transit Bereich nicht verlassen wird).    Die Transitbestimmungen des Transitlandes sind bei Flügen mit Zwischenstopp zu beachten. In einigen Ländern kann auch ein Visum für den Transit am Flughafen benötigt werden. Wir bitten besonders bei Flügen über die USA und Kanada die Beantragung von ESTA und ETA zu beachten. 
Meldepflicht bestimmter Passagierdaten für Flüge in und über die USA:   
Die US-Behörden verlangen, zur Erhöhung der Flugsicherheit, zusätzliche Informationen von Flugreisenden, die den amerikanischen Luftraum berühren (z.B. diverse Destinationen in der Karibik, Mittel- und Südamerika).
Seit 2009 erfolgt eine Sicherheitsprüfung der TSA (Transportsicherheitsbehörde) über alle Personen, die in die USA ein- oder ausreisen bzw. durch oder über das Land reisen. Aus diesem Grund sind die Fluggesellschaften verpflichtet, spätestens 7 Tage vor Abflug die Daten aller Passagiere an die TSA zu übermitteln. Die dabei übermittelten Daten nennt man „Secure Flight Daten“ . Bei Buchungen innerhalb 168 Stunden (7 Tagen) vor Abflug müssen die Daten sofort übermittelt werden. Fehlende oder unvollständige Angaben können dazu führen, dass Sie Ihren Flug nicht antreten dürfen.

Flugtickets können nur dann ausgestellt werden, wenn die "Secure-Flight-Passagier-Daten" rechtzeitig vorliegen. Hierzu senden Sie bitte noch am Tag Ihrer Buchung eine E-Mail an service@ferien-touristik.de mit folgenden, erforderlichen Daten aller Mitreisenden (inklusive Vorname),: Nachname, Vorname, Geschlecht, Geburtsdatum. Die Namenübermittlung muss hierbei zwingend identisch mit den Daten des Reisepasses sein. Verspätete, fehlende oder unvollständige Angaben können dazu führen, dass Sie Ihren Flug nicht antreten dürfen oder es zu zusätzlichen Kosten für die Ausstellung des Flugtickets kommen kann. Wir werden Ihre Daten vertraulich an die entsprechende Airline weiterleiten.
Bitte beachten Sie, dass die Angaben unabhängig von der Beantragung des ESTA-Formulars gemacht werden müssen. Die ESTA-Beantragung muss weiterhin über den Link http://esta.cbp.dhs.gov erfolgen.

Braunalgen Information:          
In den Sommermonaten kann es aufgrund der globalen Erwärmung verstärkt zu Braunalgen Bildung an den Stränden der gesamten Karibik Region kommen. Dies ist eine natürliche Begebenheit, die seitens des Reiseveranstalters und der Hotels nicht beeinflusst werden kann. Selbstverständlich sind die örtlichen Behörden und Hotellerie bemüht, betroffene Regionen zu säubern. 


Allgemeine Hinweise:
Ankunftszeit:
Bitte achten Sie auf die Öffnungszeiten der Rezeption. Sollten Sie außerhalb der Rezeptionszeiten anreisen, informieren Sie bitte Ihr gebuchtes Hotel vor Ihrer Anreise.
Babybetten (gilt nicht in Erwachsenenhotels):
Babybett auf Anfrage und nach Verfügbarkeit. Eventuell erfolgt die Unterbringung im Bett der Eltern. Ggf. ist ein Aufpreis vor Ort zu zahlen.
Eingeschränkte Mobilität:
Aus unserer Sicht ist die Hotelanlage für Menschen mit eingeschränkter Mobilität nicht geeignet.
Fluginformationen:
Bitte informieren Sie sich über Gepäckbestimmungen, Bordverpflegung und Check-in Ihrer gebuchten Fluggesellschaft im Internet unter: http://www.ferien-touristik.de/coraltravel/fluginformationen
Sollten Sie eine Flugreise gebucht haben, findet die Beförderung in der Economy – Klasse statt.
Mindestalter:
Bitte beachten Sie, dass mindestens ein Reiseteilnehmer der Buchung 18 Jahre alt sein muss.

Nachtflüge:
Bitte beachten Sie, dass die Hotelzimmer am Anreisetag landesüblich erst ab ca. 14 Uhr zur Verfügung stehen. Bei einer Ankunftszeit  am Folgetag bis 3:59 Uhr morgens erhalten Sie sofort Ihr gebuchtes Zimmer.
Reise-, Sicherheits- und medizinische Hinweise:
Aktuelle Reise-, Sicherheits- sowie medizinische Hinweise für EU-Bürger erhalten Sie aufgrund unserer vorvertraglichen Informationspflichten vor Buchung übermittelt beziehungsweise von Ihrem Reisebüro ausgehändigt. Auf den Internetportalen werden Ihnen diese Informationen vor Buchung dargestellt.
Saisonale Einschränkungen:
Bitte beachten Sie, dass die angegebenen Hoteleinrichtungen, Verpflegungsleistungen, Außenanlagen und Aktivitäten von Mitte Oktober (15.10.) bis Ende Mai (31.05.) je nach Hotelauslastung und Witterungsbedingungen nur eingeschränkt oder gar nicht zur Verfügung stehen können. Einige Bereiche der Außenanlage sowie Sport- und Unterhaltungsmöglichkeiten können auch unabhängig von Auslastung und Wetter geschlossen sein bzw. zu diesem Zeitraum gestrichen werden.

Sprache:
Bitte beachten Sie, dass das Unterhaltungsprogramm, die Kinderbetreuung und das Fernsehprogramm nicht zwangsläufig in deutscher Sprache angeboten werden, solange nichts genaueres in unserer Hotelbeschreibung aufgeführt wird.
Transfer vor Ort / Sonder- bzw. Sportgepäck:
Bitte beachten Sie, dass Sie bei manchen Hotels an vorgeschriebenen Haltepunkten in der Nähe Ihres Hotels abgesetzt werden, anstelle Ihres/r individuellen Hotels/Unterkunft. Aufgrund der Lage einiger Hotels (z.B. in Fußgängerzonen) in diesen Orten, ist es eventuell nicht möglich, einen Tür-zu-Tür-Service zu bieten. In diesem Fall werden die Fahrer Sie an der nächstmöglichen Stelle zu Ihrer Unterkunft absetzen. Der Anbieter ist nicht für den Transport Ihres Gepäcks zur Unterkunft verantwortlich.

Wir möchten Sie höflich bitten, Ihre Transfer Agentur sowie Ihr gebuchtes Hotel zu informieren, sofern es während der Anreise zu Verzögerungen Ihres Fluges kommen sollte.
Wenn Sie eine Reise ohne Transfer gebucht haben und nach 18 Uhr in Ihrem gebuchten Hotel ankommen, dann informieren Sie bitte den Hotelier vor Ihrer Anreise, damit Ihre gebuchte Leistung gewährt bleibt.
Bitte beachten Sie, dass Sonder- und Sportgepäck vor Abreise bei uns angemeldet werden muss und Kosten für die Beförderung auf den Transfers anfallen.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

Opinie o hotelu

Doskonały (Na podstawie 3 opinii)

Ocena 4,9 / 5

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,9 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

7. najwyższa ocena z 923 hoteli w Dominikana

Magda K.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 18.3. - 29.3.2025 Oceniono: Kwiecień 2025

Hilton La Romana Family Resort Ocena: 5/5 Dominikana, La Romana

Wspaniałe miejsce na rodzinne wakacje. Z ogromną chęcią wrócę tam ponownie

Wspaniałe miejsce na rodzinne wakacje. Z ogromną chęcią wrócę tam ponownie

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Czyste pokoje , nieograniczony dostęp do wody butelkowanej.

Wyżywienie
Bardzo różnorodne . Jestem pewna że każdy znajdzie coś dla siebie tak różnorodnego jedzenia nie widzieliśmy nigdzie. Ogromny wybór świeżych owoców

Obsługa w hotelu
Na najwyższym poziomie ! Obiekt czysty, zadbany dostęp do wszystkich udogodnień nieograniczony ( bary z napojami bez i alkoholowymi, bar kawowy, przekąski na plaży i basenie )

Plaża
Piękna ! Urocza ! Woda o każdej porze dnia miała inny kolor. Czysto, glony wyrzucone na brzeg były na bierząco sprzątane !

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marcela Truskavcová

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.2. - 10.2.2023 Oceniono: Luty 2023

Hilton La Romana Family Resort Ocena: 5/5 Dominikana, La Romana

te wakacje były najbardziej niesamowite???????????? na pewno wrócimy, wszystko było absolutnie niesamowite????❤️

te wakacje były najbardziej niesamowite???????????? na pewno wrócimy, wszystko było absolutnie niesamowite????❤️

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
usługi w zakresie zakwaterowania są rewelacyjne jednym słowem???lepszych nigdzie nie spotkałam????

Wyżywienie
luksusowy????

Obsługa w hotelu
nierealny????

Plaża
piękny, czysty, po prostu luksusowy????☀️????????

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Magda K.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 18.3. - 29.3.2025 Oceniono: Kwiecień 2025

Hilton La Romana Family Resort Ocena: 5/5 Dominikana, La Romana

Wspaniałe miejsce na rodzinne wakacje. Z ogromną chęcią wrócę tam ponownie

Wspaniałe miejsce na rodzinne wakacje. Z ogromną chęcią wrócę tam ponownie

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Czyste pokoje , nieograniczony dostęp do wody butelkowanej.

Wyżywienie
Bardzo różnorodne . Jestem pewna że każdy znajdzie coś dla siebie tak różnorodnego jedzenia nie widzieliśmy nigdzie. Ogromny wybór świeżych owoców

Obsługa w hotelu
Na najwyższym poziomie ! Obiekt czysty, zadbany dostęp do wszystkich udogodnień nieograniczony ( bary z napojami bez i alkoholowymi, bar kawowy, przekąski na plaży i basenie )

Plaża
Piękna ! Urocza ! Woda o każdej porze dnia miała inny kolor. Czysto, glony wyrzucone na brzeg były na bierząco sprzątane !

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marcela Truskavcová

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.2. - 10.2.2023 Oceniono: Luty 2023

Hilton La Romana Family Resort Ocena: 5/5 Dominikana, La Romana

te wakacje były najbardziej niesamowite???????????? na pewno wrócimy, wszystko było absolutnie niesamowite????❤️

te wakacje były najbardziej niesamowite???????????? na pewno wrócimy, wszystko było absolutnie niesamowite????❤️

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
usługi w zakresie zakwaterowania są rewelacyjne jednym słowem???lepszych nigdzie nie spotkałam????

Wyżywienie
luksusowy????

Obsługa w hotelu
nierealny????

Plaża
piękny, czysty, po prostu luksusowy????☀️????????

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Hilton La Romana Family Resort Ocena: 5/5 Dominikana, La Romana

Ogólnie hotel bardzo nam się podobał i polecamy go całą dziesiątką :-).

Ogólnie hotel bardzo nam się podobał i polecamy go całą dziesiątką :-).

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był czysty, codziennie uzupełniali minibar (coca-cola, sprite, piwo), pokój był sprzątany codziennie. W pokoju czasami pachniało stęchlizną, jak z domku, ale można się do tego przyzwyczaić i dużo wietrzyć.

Wyżywienie
Szeroki wybór jedzenia. Odwiedziliśmy restaurację bufetową w części dla dorosłych na śniadanie i nie możemy narzekać. Na obiad mnóstwo świeżych ryb, owoców morza, mięs, każdy do wyboru. Wybór innych restauracji również jest doskonały, zwłaszcza japońska z pokazem ognia (w cenie - wystarczy zarezerwować). Robili pizzę, hamburgery, hot dogi na plaży.

Obsługa w hotelu
Jeśli chodzi o usługi hotelowe, wszystko jest idealne. Miły i pomocny personel. Kilkakrotnie korzystaliśmy z wliczonego w cenę room service...wszystko w pudełkach i torebce prosto do pokoju z restauracji :-) gdy wieczorem wracaliśmy do hotelu z wycieczki bardzo się przydało. Sporty wodne, np.: kajak do bezpłatnego wypożyczenia. Bary w sekcji Premium serwowały wysokiej jakości koktajle alkoholowe i bezalkoholowe (Piñacolada, mojito...).

Plaża
Plaża mogłaby być dłuższa. Dla tak wielu osób w hotelu krótkie wejście do morza. Jedyne, czego żałowaliśmy, to leżak na leżaku.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 33 °C temperatura w nocy 25 °C

  • Temperatura powietrza 32 °C

  • Temperatura wody 28 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 33 °C temperatura w nocy 24 °C

  • Piątek 32 °C temperatura w nocy 25 °C

  • Sobota 32 °C temperatura w nocy 25 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Najlepszy
  2. Luty: Najlepszy
  3. Marzec: Najlepszy
  4. Kwiecień: Dobry
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Dobry
  7. Lipiec: Dobry
  8. Sierpień: Dobry
  9. Wrzesień: Dobry
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Najlepszy
  12. Grudzień: Najlepszy

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować