Dvořák Ocena: 4/5
od 533 zł za osobę

Przejdź do... | Przejdź do głównego menu
od 533 zł za osobę
od 1 215 zł za osobę
od 558 zł za osobę
od 499 zł za osobę
Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach
Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży
Do tego hotelu opis jeszcze nie jest gotowy
Bardzo Dobry (Na podstawie 3 opinii)
58. najwyższa ocena z 777 hoteli w Czechy Zachodnie
Marie P.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 17.4. - 21.4.2025 Oceniono: Kwiecień 2025
Badenia Hotel Praha (ex. Praha Spa) Ocena: 3/5 Czechy, Czechy Zachodnie
Hotel znaleźliśmy bez problemu, parkowanie było łatwe, a centrum uzdrowisk, promenad i parków jest naprawdę przyjemne i odpowiednie do relaksu. Zapomnij o kupowaniu czegoś do jedzenia gdzieś w pobliżu (np. dla dzieci itp., jeśli potrzebujesz dodatkowo płatnych posiłków). Wieczorem jest tu „martwo”.
Hotel znaleźliśmy bez problemu, parkowanie było łatwe, a centrum uzdrowisk, promenad i parków jest naprawdę przyjemne i odpowiednie do relaksu. Zapomnij o kupowaniu czegoś do jedzenia gdzieś w pobliżu (np. dla dzieci itp., jeśli potrzebujesz dodatkowo płatnych posiłków). Wieczorem jest tu „martwo”.
Zakwaterowanie
Dostaliśmy pokój trzyosobowy z balkonem i był absolutnie idealny. Naprawdę podobała nam się większa przestrzeń, wygodne materace itp. To było w zupełności wystarczające i przyjemne.
Wyżywienie
Kiedy po raz pierwszy przyszliśmy do restauracji, byliśmy zszokowani, gdy zobaczyliśmy, że chociaż było XXX stolików, chcieli nas posadzić przy jednym, małym stoliku, razem z innymi gośćmi z innego pomieszczenia. Dlaczego? Wyjaśniliśmy im, że nasza córka nie da sobie rady ze względu na swoje zdrowie (+względy na pozostałych) i tak się stało. Jedzenie oceniam jako bardzo słabe. Zapłaciliśmy za wyżywienie w formie bufetu: śniadanie w formie bufetu i kolacja z wyborem trzech dań, plus zupa i bufet sałatkowy. Podano śniadanie. Każdy z nas dostał talerz z plasterkiem sera, miękkim i twardym salami, 3 pomidorami i kawałkiem masła. I to niezależnie od tego, czy jemy, czy nie. Do dania głównego podano nam jajka na różne sposoby i wielkanocne wypieki. Po dwóch dniach byłam cała żółta od jajek i było mi z tym bardzo ciężko. Drugiego dnia poprosiłem o więcej warzyw i przystali na moją prośbę. Niestety, gdy zapytano mnie o cokolwiek innego niż klasyczne masło, nie otrzymałam żadnej odpowiedzi (czego zupełnie nie rozumiem w przypadku kuchni w hotelu tej wielkości). Kawa z ekspresu jest zupełnie niezdatna do picia, soki z ekspresu są dobre. Osobiście czułem się, jakbym był w hostelu turystycznym z czasów komunizmu. Jogurt dostępny był na życzenie tylko w wersji białej lub truskawkowej. Zamówiłbym tylko małą miseczkę, ale od razu przyniesiono mi całą miskę kompotu. Nigdy nie wiedziałeś z góry, co ci przyniosą i jakiej będą jakości. Nawet oczy są wybredne... więc ostatecznie wydaje się to niewiarygodną stratą. Kolacja jeszcze gorsza. Bar sałatkowy = duże miski kompotu podawane od razu, przeważnie 2 rodzaje sałatek (pomidor z cebulą, marchewką lub ogórkiem oraz 1 rodzaj kompotu). Wybór 3 dań jest okropny. Jednego dnia były 2 posiłki z pierogami (gulasz i zakwas) lub karp. Co dziecko powinno wybrać z tej listy? Nikt o nich nie myśli, układając menu! Nawet kelner przyniósł zupę, mimo że była już na stole. Kiedy chciałem dostać miskę, kelnerka skłoniła się przede mną i powiedziała, że sama mi ją poda. Jaki jest problem? Innego dnia - po prostu weszliśmy do restauracji i od razu zapytano nas, czy chcemy zupę, czy nie. Nawet nie usiedliśmy i nie mieliśmy czasu się rozejrzeć. Często prosili nas o napoje dopiero po skończonym jedzeniu.
Obsługa w hotelu
Muszę przyznać, że obsługa jest bardzo pomocna! Przy łóżku mojej córki było kilka gniazdek elektrycznych. Nie mieli żaluzji, ale rozwiązali ten problem i kupili je również dla nas, za co jestem im wdzięczny! Po pewnej dość szalonej kolacji moja córka miała mnóstwo problemów. Poszedłem do recepcji nawet wieczorem i pani była bardzo miła i wyrozumiała, podobnie jak pielęgniarka. To również bardzo doceniam! Młode kelnerki nie były zbyt dobre, musieliśmy zadać sobie kilka pytań pierwszego wieczoru (np. o napoje, o zamówienie kolacji na następny dzień itd., a ona nie powiedziała nam o tym, gdy już usiedliśmy w restauracji), ale recepcjonistka i „starszy” personel byli naprawdę mili. Po przyjeździe pielęgniarka Ivanka zrobiła nam mały żart. Nie mieliśmy pojęcia, że zaplanują nam 5 zabiegów, którym będziemy musieli się poddać w trakcie naszego pobytu. Mój chłopak i ja mieliśmy nakładające się na siebie harmonogramy, co było dla nas niewygodne, ponieważ musieliśmy opiekować się naszą córką. Po różnych perypetiach pielęgniarka zmieniła nam datę, ale powiedziała, że powinniśmy byli zgłosić to wcześniej. Skąd mieliśmy wiedzieć? Biuro podróży nie poinformowało nas o niczym, a procedury zazwyczaj ustalane są dopiero po przyjeździe do hotelu, za obopólną zgodą. W przeciwnym razie naprawdę nie dałbym rady znieść hydroterapii w sobotę o 7:45 rano (ale to moja wina).
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)
Galina K.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 8.3. - 12.3.2025 Oceniono: Marzec 2025
Badenia Hotel Praha (ex. Praha Spa) Ocena: 3/5 Czechy, Czechy Zachodnie
brak opinii opisowej
brak opinii opisowej
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)
Filtruj opinie
Marie P.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 17.4. - 21.4.2025 Oceniono: Kwiecień 2025
Badenia Hotel Praha (ex. Praha Spa) Ocena: 3/5 Czechy, Czechy Zachodnie
Hotel znaleźliśmy bez problemu, parkowanie było łatwe, a centrum uzdrowisk, promenad i parków jest naprawdę przyjemne i odpowiednie do relaksu. Zapomnij o kupowaniu czegoś do jedzenia gdzieś w pobliżu (np. dla dzieci itp., jeśli potrzebujesz dodatkowo płatnych posiłków). Wieczorem jest tu „martwo”.
Hotel znaleźliśmy bez problemu, parkowanie było łatwe, a centrum uzdrowisk, promenad i parków jest naprawdę przyjemne i odpowiednie do relaksu. Zapomnij o kupowaniu czegoś do jedzenia gdzieś w pobliżu (np. dla dzieci itp., jeśli potrzebujesz dodatkowo płatnych posiłków). Wieczorem jest tu „martwo”.
Zakwaterowanie
Dostaliśmy pokój trzyosobowy z balkonem i był absolutnie idealny. Naprawdę podobała nam się większa przestrzeń, wygodne materace itp. To było w zupełności wystarczające i przyjemne.
Wyżywienie
Kiedy po raz pierwszy przyszliśmy do restauracji, byliśmy zszokowani, gdy zobaczyliśmy, że chociaż było XXX stolików, chcieli nas posadzić przy jednym, małym stoliku, razem z innymi gośćmi z innego pomieszczenia. Dlaczego? Wyjaśniliśmy im, że nasza córka nie da sobie rady ze względu na swoje zdrowie (+względy na pozostałych) i tak się stało. Jedzenie oceniam jako bardzo słabe. Zapłaciliśmy za wyżywienie w formie bufetu: śniadanie w formie bufetu i kolacja z wyborem trzech dań, plus zupa i bufet sałatkowy. Podano śniadanie. Każdy z nas dostał talerz z plasterkiem sera, miękkim i twardym salami, 3 pomidorami i kawałkiem masła. I to niezależnie od tego, czy jemy, czy nie. Do dania głównego podano nam jajka na różne sposoby i wielkanocne wypieki. Po dwóch dniach byłam cała żółta od jajek i było mi z tym bardzo ciężko. Drugiego dnia poprosiłem o więcej warzyw i przystali na moją prośbę. Niestety, gdy zapytano mnie o cokolwiek innego niż klasyczne masło, nie otrzymałam żadnej odpowiedzi (czego zupełnie nie rozumiem w przypadku kuchni w hotelu tej wielkości). Kawa z ekspresu jest zupełnie niezdatna do picia, soki z ekspresu są dobre. Osobiście czułem się, jakbym był w hostelu turystycznym z czasów komunizmu. Jogurt dostępny był na życzenie tylko w wersji białej lub truskawkowej. Zamówiłbym tylko małą miseczkę, ale od razu przyniesiono mi całą miskę kompotu. Nigdy nie wiedziałeś z góry, co ci przyniosą i jakiej będą jakości. Nawet oczy są wybredne... więc ostatecznie wydaje się to niewiarygodną stratą. Kolacja jeszcze gorsza. Bar sałatkowy = duże miski kompotu podawane od razu, przeważnie 2 rodzaje sałatek (pomidor z cebulą, marchewką lub ogórkiem oraz 1 rodzaj kompotu). Wybór 3 dań jest okropny. Jednego dnia były 2 posiłki z pierogami (gulasz i zakwas) lub karp. Co dziecko powinno wybrać z tej listy? Nikt o nich nie myśli, układając menu! Nawet kelner przyniósł zupę, mimo że była już na stole. Kiedy chciałem dostać miskę, kelnerka skłoniła się przede mną i powiedziała, że sama mi ją poda. Jaki jest problem? Innego dnia - po prostu weszliśmy do restauracji i od razu zapytano nas, czy chcemy zupę, czy nie. Nawet nie usiedliśmy i nie mieliśmy czasu się rozejrzeć. Często prosili nas o napoje dopiero po skończonym jedzeniu.
Obsługa w hotelu
Muszę przyznać, że obsługa jest bardzo pomocna! Przy łóżku mojej córki było kilka gniazdek elektrycznych. Nie mieli żaluzji, ale rozwiązali ten problem i kupili je również dla nas, za co jestem im wdzięczny! Po pewnej dość szalonej kolacji moja córka miała mnóstwo problemów. Poszedłem do recepcji nawet wieczorem i pani była bardzo miła i wyrozumiała, podobnie jak pielęgniarka. To również bardzo doceniam! Młode kelnerki nie były zbyt dobre, musieliśmy zadać sobie kilka pytań pierwszego wieczoru (np. o napoje, o zamówienie kolacji na następny dzień itd., a ona nie powiedziała nam o tym, gdy już usiedliśmy w restauracji), ale recepcjonistka i „starszy” personel byli naprawdę mili. Po przyjeździe pielęgniarka Ivanka zrobiła nam mały żart. Nie mieliśmy pojęcia, że zaplanują nam 5 zabiegów, którym będziemy musieli się poddać w trakcie naszego pobytu. Mój chłopak i ja mieliśmy nakładające się na siebie harmonogramy, co było dla nas niewygodne, ponieważ musieliśmy opiekować się naszą córką. Po różnych perypetiach pielęgniarka zmieniła nam datę, ale powiedziała, że powinniśmy byli zgłosić to wcześniej. Skąd mieliśmy wiedzieć? Biuro podróży nie poinformowało nas o niczym, a procedury zazwyczaj ustalane są dopiero po przyjeździe do hotelu, za obopólną zgodą. W przeciwnym razie naprawdę nie dałbym rady znieść hydroterapii w sobotę o 7:45 rano (ale to moja wina).
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)